jij bedoeld mij hiermee? ik nazi?het zal wel....quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef PhalanX het volgende:
nou zal die ene muts hier die van haar femi-nazi paard zat te krijsen dat het aanranding was en dat Marcia een zielig onschuldig slachtoffer was, zich wel een beetje debiel voelen.
Ja ongeveer wel, alleen waren het dit keer niet de internetters en zelfs de dame in kwestie niet die er een probleem mee hadden (zij wel achteraf maar zocht de schuld ook bij haarzelf), maar was het BB zelf die tegen de andere bewoners zei dat het kon wat de jongen flikte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef milagro het volgende:
hey, ik kijk geen BB deze keer, maar dit lijkt wel de zaak "jemoetgeentoespelingengeven" uit BB3, toen wilde een of andere Fokgek toch ook aangifte doen tegen die Frank
toen waren het 2 dronken mensen die lagen te viezelevozelen en dan is het dus ineens aanranding want de vrouw was dronken en wist niet wat er gebeurde en kon zich niet verzetten
dat de man dronken was, wordt juist tegen hem gebruikt, en niet als excuus zoals bij de dame.
is dat hier ook het geval? 2 geilaards, de vrouw krijgt spijt en dan ineens ligt de schuld bij de kerel?
Ik denk nouckyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jij bedoeld mij hiermee? ik nazi?het zal wel....
Maar dat is hier dus niet aan de orde geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:20 schreef Coraatje het volgende:
,maar ik blijf wel verder bij me stelling dat een man een vrouw niet hoeft aan te raken als zij dat niet wil.
nope maar zo draaide de discussie wel uit gisteren en vandaar dat ik daar zo fel op reageerdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is hier dus niet aan de orde geweest.
Weet je dat ik me zelfs afvroeg of ze wel lag te slapen toen Etienne er naast ging liggen. Ik zou er niet van achterover slaan als ze gewoon wakker was en op hem lag te wachten. Want, zoals de amerikanen zeggen, 'she was in need of something'quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nope maar zo draaide de discussie wel uit gisteren en vandaar dat ik daar zo fel op reageerde
Welcome to the wonderful world of Fok!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:12 schreef noucky het volgende:
Te triest voor woorden wat ik moet lezen over mij. Dit slaat alles werkelijk.
Zo is dat. Zolang er na 9 maanden geen kind is, is er geen vuiltje aan de lucht. Infecties heeft ze denk ik toch al.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moet dat gewoon wél doen, alleen er daarna niet zo over zeiken.
Jij ook, denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:41 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo is dat. Zolang er na 9 maanden geen kind is, is er geen vuiltje aan de lucht. Infecties heeft ze denk ik toch al.
Ow God ja, was dat Hunter niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef milagro het volgende:
hey, ik kijk geen BB deze keer, maar dit lijkt wel de zaak "jemoetgeentoespelingengeven" uit BB3, toen wilde een of andere Fokgek toch ook aangifte doen tegen die Frank
toen waren het 2 dronken mensen die lagen te viezelevozelen en dan is het dus ineens aanranding want de vrouw was dronken en wist niet wat er gebeurde en kon zich niet verzetten
dat de man dronken was, wordt juist tegen hem gebruikt, en niet als excuus zoals bij de dame.
is dat hier ook het geval? 2 geilaards, de vrouw krijgt spijt en dan ineens ligt de schuld bij de kerel?
Ik was ook bang dat het probleem ernstiger was, maar ik wilde je niet teveel kwetsenquote:
Nee is nee!quote:
Ik dacht zelfs dat gesprek van de dag daaruit was ontstaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Nee is nee!![]()
Resulteerde dat niet in een forum-oorlog tussen fok en gesprek van de dag oid
Ne joh, GvdD begon al na BB1, in 2000quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat gesprek van de dag daaruit was ontstaan?
Was wel gezellig toen, oa met doordevil
Ja, zover gaat mijn geheugen nou ook weer niet terugquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ne joh, GvdD begon al na BB1, in 2000
Je bent zelf een poepiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:06 schreef APK het volgende:
Edit: Oh nee.
Edit 2: toch wel.
Het ging mij dus niet over het ontstaan van GvdD, maar om de onderlinge fricties.
Hmm zit daar ff te kijken, het was niet daaruit ontstaan, maar opgeheven geloof ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:06 schreef APK het volgende:
Edit: Oh nee.
Edit 2: toch wel.
Het ging mij dus niet over het ontstaan van GvdD, maar om de onderlinge fricties.
Al is de Admin nog zo snel, de edit achterhaalt haar wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |