Het lijken net mensenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:29 schreef happyme28 het volgende:
Schattig hoe Bart en Nena zitten te frunniken op de bank![]()
Doet ie niet want dan ziet Lesley datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef happyme28 het volgende:
Ze heeft het blijkbaar koudToe Bart sla een arm om haar heen
![]()
Precies. Hij kan zijn pijlen niet op twee dames richten. Hij zal nu al moeten kiezen. Dat is wel een nadeel, hoewel hij zijn keuze duidelijk al gemaakt heeft. Bart heeft een enorme zwak voor Lesleyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doet ie niet want dan ziet Lesley dat
Maar dat heeft hij ook voor Nena. Hij probeert haar duidelijk op een of andere manier te beschermen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Hij kan zijn pijlen niet op twee dames richten. Hij zal nu al moeten kiezen. Dat is wel een nadeel, hoewel hij zijn keuze duidelijk al gemaakt heeft. Bart heeft een enorme zwak voor Lesley
Hij zei vanmiddag nog dat hij een vrouw zoekt die gelijkwaardig is.... en dat is Nena alles behalve. Ik denk dat Bart Nena vooral ziet als een soort kleine zusje, maar verder absoluut niets. Lesley vroeg vanmiddag nog aan hem of hij opgewonden zou kunnen worden als iemand van de bewoners een paaldans zou doen vanavond. 'Eerder het tegenovergestelde', was zijn antwoord. Onder de bewoners zit er niemand met wie Bart verder zou willen gaan. Ik denk dat hij een beetje dollen met Nena prima vindt, maar iets serieus absoluut niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij ook voor Nena. Hij probeert haar duidelijk op een of andere manier te beschermen.
Hij heeft wel beduidend meer kans bij Lesley aangezien Nena hem niet zal toelaten ivm de camera's.
Bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Scan, pluimpje voor je ouvre.![]()
Ik erger me vooral aan dat preutse gedoe van haar, dus Nena helpt me niet echt. Lesley wel. Die heb ik nog maar een paar keer gezien, maar ik vind haar nu ook al helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( En eerlijk is eerlijk... Nena helpt!)
Ja, die is ook leuk. maar ik vind Nena ook oké. Dit is BB niet.. Andere opzet.. Dus ik kan me best voor stellen dat je niet naakt op TV wilt.. doelloos.. Want juist jij Scan kan weten dat je soms er onflateus op de foto kan komen te staan.. in een onbewaakt ogenblik.. Ik heb er wel respect voor dat ze dat privé houd.. Het concept is niet.. Big Brother.. maar meer.. hoe lang houd je het vol.. en wij mogen/kunnen meekijken... En zo houden we wat over om te dromen.. Als je alles al gezien hebt.. grinnn... soms moet er wat te raden blijvenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan dat preutse gedoe van haar, dus Nena helpt me niet echt. Lesley wel. Die heb ik nog maar een paar keer gezien, maar ik vind haar nu ook al helemaal geweldig.
Dat idee heb ik ook, zie ook wel een soort chemie tussen Nicolaas en Nena, ze voeren op dit moment ieder geval wel een leuk gesprek om te volgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Ja ik lag me rot. Nena is met Bart eigenlijk de enige die zich niet laat intimideren door Nicolaas. Hij heeft best een goed hart.
LOL, ik volg het gesprek in de slaapkamer niet. Maar hij zuipt ook behoorlijke hoeveelheden wijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:11 schreef Day het volgende:
LOL, ze gaan alle sterke drank verstoppen en dan kijken hoe Nicolaas erop reageert.
Ze vermoeden dat hij het niet trekt en dan het huis verlaat. Brian en Bart blijven wakker en verstoppen alles als Nicolaas slaapt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
LOL, ik volg het gesprek in de slaapkamer niet. Maar hij zuipt ook behoorlijke hoeveelheden wijn.
Moet Angelique als hoofdmiljonaire dat niet doen? Ze zit in ieder geval in het komplot.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef happyme28 het volgende:
Wat een lol. Maar ik zie 'm toch niet continu drinken, maar ben benieuwd of het lukt. Hij kan toch gewoon weer nieuw bestellen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:22 schreef Day het volgende:
Angelique begint nu een beetje tegen te sputteren: Afkicken doe je niet zomaar, dat gebeurt normaal in een afkickkliniek.
Vertel?!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef happyme28 het volgende:
Oe, die blik van Nico toen Nena wegging.
Denk (hoop) het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:27 schreef Day het volgende:
Ik ben benieuwd of Stefan z'n mond houdt tegen Nicolaas.
Hij had echt zo'n genoegzaam lachje. Hij had duidelijk het gevoel dat het wel goed zit met Nena. Dat hij van haar geen tegenstand hoeft te verwachten.quote:
Jup. En denk dat het gevoel juist is, want Nena voelt zich ook wel op haar gemak bij hem. Hij gedroeg zich idd sympathiek tegen haar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef happyme28 het volgende:
Hij had echt zo'n genoegzaam lachje. Hij had duidelijk het gevoel dat het wel goed zit met Nena. Dat hij van haar geen tegenstand hoeft te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |