Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt Jazeker, staande tussen de kastddeuren - zo wil ik ook wel kinderen maken.......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Nena kinderen![]()
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt, die is zo preuts, duurt nog wel even voordat die kinderen krijgt.![]()
Don't blame the messenger.. Blame Ilonaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Nena kinderen![]()
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt, die is zo preuts, duurt nog wel even voordat die kinderen krijgt.![]()
Ik mag brian ook wel. relaxte dudequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Stiekem vind ik Brian zwaar ok!
Al capone himself !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian tegen Nicolaas: " je komt uit de Amsterdaamse ondergrondse wereld [...] you pimp!"![]()
Dat is een feit zeker dat hij als eea crimineel eruit ziet...
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsonequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Al capone himself !
[afbeelding]
Wat een capsonesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsone
is peperklipje hidiho?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsone
Nee nee ze hebben Sjonnie, dat is nog erger...Zeker als zakenmannen zoals Nicolaas & Stefan is Sjonnie DE voorbeeld!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:12 schreef peperklipje het volgende:
Gelukkig hebben ze niet hummie als manipulator.
Zij moeten het helemaal zelf doen, en dat lukt hun aardig.
Nee hoor. Dit verhaal loopt een jaar of langer. De bewoners staan op normale tijden op en gaan op normale tijden naar bed. Op die manier is het ook voor streamers redelijk te volgen en een jaar vol te houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef peperklipje het volgende:
Ja, het is een leuk spelletje![]()
Alleen jammer dat ze altijd zo vroeg in bed liggen.
Nou, dan geef ik ook me kusse maar een knuffel.![]()
Weltruste![]()
Als ze een beetje het ritme van mijn ploeg aanhouden heb ik er niets op tegen dat ze tot 5 uur 's nachts doorgaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit verhaal loopt een jaar of langer. De bewoners staan op normale tijden op en gaan op normale tijden naar bed. Op die manier is het ook voor streamers redelijk te volgen en een jaar vol te houden.
Je zou toch niet willen dat het gaat zoals in BB6 - de ene keer straal-bezopen tot 5 uur 's-nachts en de andere keer om 10 uur al naar bed. Om maar niet te spreken over het feit dat ze daar tot na 2 uur 's-middags in hun nest liggen om daarna meteen op de bank te gaan hangen.
Ze deed wél echt haar best.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Vooral Sylvia voelt zich er echt schuldig over.
Is hij teruggekomen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef happyme28 het volgende:
Brrr.... ik kan er niet overuit dat die Nico zo eng kan kijken.
Nico naar het buitenterras....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |