abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42852698
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef peperklipje het volgende:

[..]

Nena kinderen
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt, die is zo preuts, duurt nog wel even voordat die kinderen krijgt.
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt Jazeker, staande tussen de kastddeuren - zo wil ik ook wel kinderen maken.......
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:15:40 #152
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42852737
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef peperklipje het volgende:

[..]

Nena kinderen
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt, die is zo preuts, duurt nog wel even voordat die kinderen krijgt.
Don't blame the messenger.. Blame Ilona

Stephan en Eveline gaan wel erg vaak saampjes naar buiten of naar de slaapkamer of weet ik het.. zolang ze maar alleen zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42852786
Nena zag de liefde scène niet echt zitten...Ze voelt zich enige opgelaten, terwijl toen ze lag was het wel een leuke shot...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_42852824
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Stiekem vind ik Brian zwaar ok!
Ik mag brian ook wel. relaxte dude
En nena vanwege haar onschuld, humor & schoonheid

Maar ik geloof dat wij (de kijkers) niets te zeggen hebben, toch?
pi_42852825
ze weet zich geen houding...ze lijkt op mijn nichtje van 12 jaar...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_42852975
Oh ja en nena is eerlijk, haha dat klopt niet helemaal, tegen brain
pi_42853003
Brian tegen Nicolaas: " je komt uit de Amsterdaamse ondergrondse wereld [...] you pimp!"
Dat is een feit zeker dat hij als eea crimineel eruit ziet...
pi_42853062
Nicolaas weet zich ook geen houding geven als hij zingt. hij vindt het wel leuk maar gaat niet los...
pi_42853084
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian tegen Nicolaas: " je komt uit de Amsterdaamse ondergrondse wereld [...] you pimp!"
Dat is een feit zeker dat hij als eea crimineel eruit ziet...
Al capone himself !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:29:07 #160
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42853196
Niet weer hé

Natasia: Kijk niet naar me!
Nicolaas: ik doe wat ik wil

Argh..
pi_42853233
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef peperklipje het volgende:

[..]

Al capone himself !
[afbeelding]
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsone
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:32:34 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42853295
Ze hebben internet!!!

Please laat Fok! geblokt zijn
pi_42853335
Sorry, me edit knop doet het niet
Maar je hebt zeker gelijk Al Capsone !
pi_42853350
Wat hebben Sylvia & Angelique het over?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:35:36 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42853369
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat een capsones
pi_42853412
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

is peperklipje hidiho?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:37:58 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42853437
Leuk.. dobbelsteentjes Geen wens voor Stephan..
pi_42853630
Krijgen we de wissel truuk weer
pi_42853675
Ik blijf het een hoogstandje vinden hoe ze die kledingstukken verwisselen
pi_42854220
Het is toch een ander niveau dan BB...Evelien is heel doordacht bezig..zou ik ook zijn maar niet zo manipulator-achtig
pi_42854250
Is iedereen al naar bed?
pi_42854393
Gelukkig hebben ze niet hummie als manipulator.
Zij moeten het helemaal zelf doen, en dat lukt hun aardig.
pi_42854612
Stephan is vanmorgen een nieuwe tactiek gestart. Eerst 'bewerkte' hij Sylvia en later Eveline en Natasia. Zijn verhaal is dat hij de stemming van volgende week in het huis afwacht en dan gaat beslissen. Als hij onvoldoende steun krijgt, dan is het voor hem duidelijk, dat de andere bewoners het spel niet begrijpen. Op dat moment rest voor Stephan maar 1 ding en dat is onmiddelijk vertrekken. Als laatste heeft Stephan dat verhaal bij Bart opgehangen.
Opmerkelijk is, dat iedereen geschokt reageert - en daar rekende Stephan natuurlijk ook op. Hij laat de anderen duidelijk weten, dat ze daarna, zonder zijn steun, zulen moeten vechten tegen Nicolaas.

Vervolgens heeft Stephan ook nog een pact gesloten mert Eveline door bij Talpa voor te stellen samen het haar een TV-show te gaan doen. Zojuist zag je, dat Eveline het verhaal al heel braaf doorverteld. De "Stephan-inktvlek" is aan het verspreiden...... Het vrouwenkamp in de slaapkamer heeft het allemaal duidelijk gehoord van Eveline en Bart zat al stiekem op de achtergrond mee te luisteren.

Welke tegenzet zal Nicolaas morgen op het spelbord brengen ???
Keep the Sunny Side Up
pi_42854736
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:12 schreef peperklipje het volgende:
Gelukkig hebben ze niet hummie als manipulator.
Zij moeten het helemaal zelf doen, en dat lukt hun aardig.
Nee nee ze hebben Sjonnie, dat is nog erger...Zeker als zakenmannen zoals Nicolaas & Stefan is Sjonnie DE voorbeeld!
Sjonnie praat ze vaker in...
pi_42854921
Ja, het is een leuk spelletje
Alleen jammer dat ze altijd zo vroeg in bed liggen.

Nou, dan geef ik ook me kusse maar een knuffel.
Weltruste
pi_42854970
pi_42855114
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef peperklipje het volgende:
Ja, het is een leuk spelletje
Alleen jammer dat ze altijd zo vroeg in bed liggen.

Nou, dan geef ik ook me kusse maar een knuffel.
Weltruste
Nee hoor. Dit verhaal loopt een jaar of langer. De bewoners staan op normale tijden op en gaan op normale tijden naar bed. Op die manier is het ook voor streamers redelijk te volgen en een jaar vol te houden.

Je zou toch niet willen dat het gaat zoals in BB6 - de ene keer straal-bezopen tot 5 uur 's-nachts en de andere keer om 10 uur al naar bed. Om maar niet te spreken over het feit dat ze daar tot na 2 uur 's-middags in hun nest liggen om daarna meteen op de bank te gaan hangen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:48:58 #178
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42855190
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit verhaal loopt een jaar of langer. De bewoners staan op normale tijden op en gaan op normale tijden naar bed. Op die manier is het ook voor streamers redelijk te volgen en een jaar vol te houden.

Je zou toch niet willen dat het gaat zoals in BB6 - de ene keer straal-bezopen tot 5 uur 's-nachts en de andere keer om 10 uur al naar bed. Om maar niet te spreken over het feit dat ze daar tot na 2 uur 's-middags in hun nest liggen om daarna meteen op de bank te gaan hangen.
Als ze een beetje het ritme van mijn ploeg aanhouden heb ik er niets op tegen dat ze tot 5 uur 's nachts doorgaan . Als dat maar wel is als ik late dienst heb .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_42857351
Natasia, Sylvia en Nicolaas zijn al wakker. Er schijnt iets te zijn opgebouwd voor vanavond. Kan niet achterhalen wat het is

Nico zit uitgezakt op de bank, Sylvia heeft de paarden al verzorgd en Natasia is natasia.
pi_42864221
Nena heeft bezoek gehad van de hoofdredacteur en een styliste van de FHM. Morgen is de shoot. Het worden ca. 8 pagina's, een interview en de cover. Nena is behoorlijk zenuwachtig maar ontzettend bescheiden tijdens het gesprek. Die hoofdredacteur was wel helemaal weg van haar.

15 november ligt de editie met Nena in de winkels.
pi_42866398
paaldanseres komt les geven ... de meeste dames zijn een beetje te preuts om mee te doen ,.. vooral eveline natuurlijk
pi_42867481
Leuk om te zien dat paaldansen!
pi_42867699
die Sylvia is toch niet zo'n tutje als ik dacht
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:31:06 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42867813
Geen spoor van Eveline, en Nena is 'm net ook gesmeerd.
Die hebben natuurlijk dondersgoed in de gaten waarom Sjonnie een paaldanseres heeft besteld.
Ik zie de link ook niet met het bestaan als miljonaire.
Nou ja, het was te proberen Sjon, jammer dat die preutse wichten er niet intrappen.

Ilona, Angelique en Sylvia doen wél enthousiast mee, maar ja: of daar iemand op zit te wachten..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42868392
Nou, dat paaldansen is ook over. Duidelijk geen succes. Natasia en Eveline hebben het uberhaupt niet geprobeerd, Nena en Ilona waren heel snel weer vertrokken. Angelique en Sylvia hebben hun best gedaan, maar wilde niet showen voor de rest.

De paaldanseres is met stille trom vertrokken.

Wat zal de rest van de avond brengen. Geen paaldansshow in ieder geval
pi_42868493
Nicolaas is de boel weer lekker aan het opnaaien.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:02:31 #187
58921 Day
You can fly!
pi_42868503
de paaldansdemonstratie gaat niet door vanwege te weinig animo. Vooral Sylvia voelt zich er echt schuldig over.

@ Gert: ik begreep laatst van Leontine Borsato dat er in het Gooi wel paaldanslessen werden gegeven.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:06:51 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42868612
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Vooral Sylvia voelt zich er echt schuldig over.
Ze deed wél echt haar best.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42868831
laat eveline aub weer opzouten en lekker voor de kleuterklas staan, wat een jankwijf
pi_42868846
Brrr.... ik kan er niet overuit dat die Nico zo eng kan kijken.

Die hapjes zien er lekker uit trouwens Maar ze moeten nu ophouden over het gezever over die paalmuts hoor.

Nico naar het buitenterras....
pi_42869561
Bart en Nena zijn aan het schaken. Het ziet er niet naar uit dat het een echt boeiende zaterdagavond gaat worden.

Maar ik vind het leuk dat Bart en Nena elkaar weer hebben gevonden. Het lijken goede vrienden te worden.
pi_42870228
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef happyme28 het volgende:
Brrr.... ik kan er niet overuit dat die Nico zo eng kan kijken.

Nico naar het buitenterras....
Is hij teruggekomen?
pi_42870297
Ik heb 'm al een tijd niet gezien eerlijk gezegd. Het is me niet duidelijk waarom hij nou naar buiten moest.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:35:10 #194
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_42872143
Haha zag ik daar een pink onder de broek van Nena verdwijnen

Het vergt ook wel wat zelfbeheersing van Brian
- but you can never leave!
pi_42872432
Brian zal wel balen, het wordt druk in de slaapkamer!
pi_42872949
Ze gaan Hans Teeuwen kijken op Ned. 3

Brian en Natasia hebben er blijkbaar geen zin in, want zitten niet op de bank
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:19:12 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42873183
Toch handig die streams. Ik zag dat Teeuwen op tv is, dus ga ik ook maar even kijken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:20:47 #198
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42873220
Er is weinig tijdverschil trouwens. Misschien een seconde of 30.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42873431
Schattig hoe Bart en Nena zitten te frunniken op de bank
pi_42873610
Die Sylvia vind het wel helemaal geweldig, die ligt me daar toch steeds in een deuk. Angelique en Stephan hebben het duidelijk naar hun zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')