Precies en dat maakt het een heerlijk programma om te volgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Integendeel. Iedereen speelt een spel. Ik heb hier ook nog nooit gehoord: "Blijf jezelf!!!" Terwijl dat in BB om de 5 minuten voorbij komt.
De reden van het verschil is dat het bij DGK niet gaat om symphatie van de kijkers/stemmers.
Inderdaad, vele malen leuker dan BB.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies en dat maakt het een heerlijk programma om te volgen
Ja overduidelijk! En Angélique is ook een waarzegsterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:33 schreef peperklipje het volgende:
Wel jammer dat die trafo, de laatste paar weken alleen maar naar de streams van de gouden kooi heeft zitten kijken !![]()
Echt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
En Angélique is ook een waarzegster
Sjit, heb ik net nena gemist, was ff een boodschapje doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Strakke actie van Nena. De waarzegster had het koud en Nena kon daar wel wat aan doen. Ze pakte de afstandsbediening van de airco en schakelde de verwarming in.
Toen ze terug in de woonkamer kwam fluisterde Nena aan Eveline "Zo, die zal het wel warm gaan krijgen ! Ik heb hem op 28 graden gezet, hahaha!".
Goed zo Nena! Wat een gelul zeg, van die waarzegster. Maar dat had ik van tevoren al wel kunnen voorspellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Strakke actie van Nena. De waarzegster had het koud en Nena kon daar wel wat aan doen. Ze pakte de afstandsbediening van de airco en schakelde de verwarming in.
Toen ze terug in de woonkamer kwam fluisterde Nena aan Eveline "Zo, die zal het wel warm gaan krijgen ! Ik heb hem op 28 graden gezet, hahaha!".
Ben jij ook waarzegger geworden ? Pas op, anders wordt je ook zo lelijk als dat mensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo Nena! Wat een gelul zeg, van die waarzegster. Maar dat had ik van tevoren al wel kunnen voorspellen.
Helemaal mee eens en toen ze over jomanda beginen brak mijn klomp.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef marky het volgende:
Raar mens, maar ik vind waarzeggen zowiezo onzin en het is net als Char... begint het met een A, een B?, een C? of een D?
Laat nu de drank maar komen.... die Stephan met zijn geslijm komt me ook de strot uit.
Hebben ze daar geen cameraquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:01 schreef peperklipje het volgende:
Zou ze gaan staan, of gaan zitten ??
Zou wel eens staan kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:01 schreef peperklipje het volgende:
Zou ze gaan staan, of gaan zitten ??
Hoop echt dat die camera niet werkt, ik wil het niet zien.quote:
Anders moet je hier ff kijken want bij mij doen ze het prima.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Jeeeetje, die streams zijn slecht zeg. Loopt steeds vast
Ze zei net wel dat ze samenwoont met haar vriendje in Uitgeest. Maar het is twijfelachtig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar het is /was wel een man?! Die waarzegster
ze kan nog steeds transsexueel zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zei net wel dat ze samenwoont met haar vriendje in Uitgeest. Maar het is twijfelachtig.
Ze heeft wel meer gezegt, maar ik geloof er geen woord vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zei net wel dat ze samenwoont met haar vriendje in Uitgeest. Maar het is twijfelachtig.
iets met Angel touch geloof ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef Myriam1978 het volgende:
maar wat is haar website?
Als je van oplichters houdt, be my guest..quote:
Het is leuk om te zien hoe Nicolaas en Stephan elkaar verbaal helemaal verrot meppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:27 schreef happyme28 het volgende:
Nico is weer lekker bezig met Stephan hahhahaah, Stephan weet volgens mij niet goed hoe hij er mee om moet gaan.
Nico wil lekker verwarring zaaien
Ik begrijp zoiezo niet waarom ze op deze mannier met elkaar omgaan. ok het gaat om de woning, maar om dan meteen een jaar of langer met je vijanden te zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is leuk om te zien hoe Nicolaas en Stephan elkaar verbaal helemaal verrot meppen.
Eerder van was Brian opzoek naar iemand, die kontaktpunten wilde uitlenen aan hem om zijn moeder te bellen. Stephan en Nicolaas zaten op het terras. Nicolaas wilde wel 4 punten aan Brian lenen "Maar dan moet je wel beloven mij eruit te stemmen op donderdag, dat snap je toch wel". Brian keek even verbaasd en begreep toen de bedoeling. Stephan reageerde hierop, dat Brian bij hem wel zonder bijbehorend wurgkontrakt kon lenen. De blikken van Nicolaas waren dodelijk......
Het gaat in eerste instantie Sjonny tevdreden stellen en dat is de programma spannend te houden. Zonder programma geen huis!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Ik begrijp zoiezo niet waarom ze op deze mannier met elkaar omgaan. ok het gaat om de woning, maar om dan meteen een jaar of langer met je vijanden te zitten.![]()
Hij heeft 4 streepjes, en 3 kinderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
Ilona kan handlezen, zegt ze.
Nicolaas: "Lees mijn hand maar dan. Toe dan."
[afbeelding]
Ja dat was idd lachequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef peperklipje het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n grote onzin gehoord![]()
Hahaha, ga JIJ trouwen![]()
Het gaat om de woning ! Ja, dat is het eindspel. Maar met de voorbereidingen moet je NU mee beginnen. Het heeft op dit moment niets te maken met een jaar of langer met een vijand zitten, het gaat erom een achterban te formeren. Het werkelijke spel op dit moment is een soort verkiezingscampagne. De winnaar van de verkiezing is voor langere tijd 'aan het bewind' en de verliezer zit voor langere tijd 'in de oppositie".quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Ik begrijp zoiezo niet waarom ze op deze mannier met elkaar omgaan. ok het gaat om de woning, maar om dan meteen een jaar of langer met je vijanden te zitten.![]()
Nena kinderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef Maraca het volgende:
Nena krijgt twee kinderen
Nicolaas krijgt er nog één en Bart krijgt er één..
Simpele rekensom![]()
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt Jazeker, staande tussen de kastddeuren - zo wil ik ook wel kinderen maken.......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Nena kinderen![]()
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt, die is zo preuts, duurt nog wel even voordat die kinderen krijgt.![]()
Don't blame the messenger.. Blame Ilonaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Nena kinderen![]()
Heb je gezien hoe ze d'r slipje aantrekt, die is zo preuts, duurt nog wel even voordat die kinderen krijgt.![]()
Ik mag brian ook wel. relaxte dudequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Stiekem vind ik Brian zwaar ok!
Al capone himself !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian tegen Nicolaas: " je komt uit de Amsterdaamse ondergrondse wereld [...] you pimp!"![]()
Dat is een feit zeker dat hij als eea crimineel eruit ziet...
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsonequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Al capone himself !
[afbeelding]
Wat een capsonesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsone
is peperklipje hidiho?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HoHo, HiDi - het is niet Al Capone maar Al Capsone
Nee nee ze hebben Sjonnie, dat is nog erger...Zeker als zakenmannen zoals Nicolaas & Stefan is Sjonnie DE voorbeeld!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:12 schreef peperklipje het volgende:
Gelukkig hebben ze niet hummie als manipulator.
Zij moeten het helemaal zelf doen, en dat lukt hun aardig.
Nee hoor. Dit verhaal loopt een jaar of langer. De bewoners staan op normale tijden op en gaan op normale tijden naar bed. Op die manier is het ook voor streamers redelijk te volgen en een jaar vol te houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef peperklipje het volgende:
Ja, het is een leuk spelletje![]()
Alleen jammer dat ze altijd zo vroeg in bed liggen.
Nou, dan geef ik ook me kusse maar een knuffel.![]()
Weltruste![]()
Als ze een beetje het ritme van mijn ploeg aanhouden heb ik er niets op tegen dat ze tot 5 uur 's nachts doorgaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit verhaal loopt een jaar of langer. De bewoners staan op normale tijden op en gaan op normale tijden naar bed. Op die manier is het ook voor streamers redelijk te volgen en een jaar vol te houden.
Je zou toch niet willen dat het gaat zoals in BB6 - de ene keer straal-bezopen tot 5 uur 's-nachts en de andere keer om 10 uur al naar bed. Om maar niet te spreken over het feit dat ze daar tot na 2 uur 's-middags in hun nest liggen om daarna meteen op de bank te gaan hangen.
Ze deed wél echt haar best.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Vooral Sylvia voelt zich er echt schuldig over.
Is hij teruggekomen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef happyme28 het volgende:
Brrr.... ik kan er niet overuit dat die Nico zo eng kan kijken.
Nico naar het buitenterras....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |