Die zullen 1 forum volgen wel voldoende vinden, denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijjk op Egbert en Floris, maar dan weet ik dat ook weer.
Ik denk dat BB wat driftbuien opwekkende drugs in die hapjes heeft gestopt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht geen storm, hooguit een licht briesje.![]()
Hij is niet Nederlands, hij heeft namelijk een Turkse paspoort. Sowieso het lijkt mij vanzelfsprekend dat je enig interesse toont aan de cultuur van je oudersquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft hij helemaal niet want het is een Nederlander![]()
Is goede keus geweest IMO, als je ziet hoe de broer van Semih hier afgezeken isquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijjk op Egbert en Floris, maar dan weet ik dat ook weer.
Vind ik ook. Etienne valt nauwelijks iets te verwijten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef VincentAdam het volgende:
Als ik Floris was, zou ik er ook niks meer mee hoeven. Sorry hoor, je hebt ook zelf een verantwoordelijkheid als meisje. En zeker als je vanjezelf weet dat je altijd geil wordt van drank enzo...laf om het nu *gedeeltelijk* op e10 af te schuiven...het is gewoon haar eigen schuld. Als je ziet hoe zij gisteravond de hele tijd naar e10 kruipt, moet je niet achteraf nu gaan zeiken dat hij daarop ingaat.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef Kinga het volgende:
Apple: Fertility and creativity.
Arch: Money in business matters.
Bread: Nurture your desires, hopes and dreams.
Bridge: A major decision needs to be made - which way should you go?
Camera: Someone is attracted to you.
Coins: Money is on the way.
Diamonds: A marriage proposal is expected? If the person is married, this may be a symbol of money and material wealth.
Flowers: Flowers indicate happiness.
Genie Lamp: Your wish will be granted.
Harp: Traditional romance.
Heart: A love affair, if the heart is broken or misshapen then the person is broken-hearted.
Knots: Concern over something, take care that it does not negatively affect your health.
Road: Creative opportunities are bringing you to another level.
Ship: A business opportunity is presenting itself.
Symbolen dicht bij het oor duiden op iets dat binnenkort gaat gebeuren.
Symbolen die naar het oor wijzen duiden op iets dat naar de vrager toekomt. (brief, bezoeker,...). Symbolen die de andere kant wijzen duiden op een vertrek.
Symbolen in verticale positie (boven tot onder of vice versa) duiden op een tijdsspanne. Symbolen dicht bij de bovenkant (de rand van de tas) hebben met de toekomst te maken, het midden met het heden en de bodem het verleden.
Wel leuk voor straks...
Volgens mij zijn Semih's ouders ook hier geboren, en wat als je er niets mee te maken wilt hebben omdat er zo over geouwehoerd wordtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij is niet Nederlands, hij heeft namelijk een Turkse paspoort. Sowieso het lijkt mij vanzelfsprekend dat je enig interesse toont aan de cultuur van je ouders
Tijn begrijpt niet dat wij alcohol gebruik in het huis toejuichenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn wil weer geen alcohol?
Gisteren wilde hij dat spel ook al afbreken toen ze dronken begonnen te worden.
We moeten wat he. Ze gaan in ieder geval niet met elkaar praten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Graag weer met beide benen op de grond![]()
Tijn is een smerige partypooper. Opzouten met die gast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Tijn begrijpt niet dat wij alcohol gebruik in het huis toejuichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |