Met als gevolg dat de hele arena groen geel wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Abn Amro Arena
destijds een dikke 200 miljoen gulden staat mij bij. Laten we het voor het gemak op 100 miljoen euro stellenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax vergeet dat de waarde aanzielijk hoger ligt dan in 1995 toen het gebouwd werd!
We hebben het over 11 jaar geleden.
Wat heeft het stadion gekost?
Het is wel een domper als we Babel missen, maar Feyenoord-uit is een klasse eenvoudiger dan FC Utrecht-uit. Als de jongens dit serieus nemen - wat ik mag aannemen en geloof - dan wordt het zeker een overwinning.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:58 schreef Corksterr het volgende:
Als Babel de klassieker daadwerkelijk mist, ga ik huilen.
quote:Koffer beklad met davidsterren
SCHIPHOL - Toen hij zijn bagage incheckte in het Californische Ontario, waren zijn koffers nog ongeschonden. Na een zestien uur durende vlucht met het Amerikaanse Continental Airlines, ziet Adrie Brandhorst (60) zijn eigendommen weer verschijnen op de bagageband van Schiphol. Dit keer zijn de Feyenoordstickers die zijn koffers sieren, beklad met davidsterren en voorzien van het woord ‘Jode’.
‘Goed chagrijnig’. Zo beschrijft Feyenoordfan Brandhorst zijn humeur. ,,Normaliter ben ik helemaal trots als ik mijn koffers zie komen. Die Feyenoordstickers gloeien me tegemoet. Maar nu? Ik kan me hier niet mee vertonen.’’ Bij Brandhorst bestaat geen twijfel wie verantwoordelijk is. ,,De Ajaxgezinde bagage-afhandelaars op Schiphol, natuurlijk. Welke Amerikaan weet nu dat de davidster hét geuzenteken van Ajax is.’’
Navraag leert dat de luchthaven Schiphol niet verantwoordelijk is voor de bagageafhandeling. Aviapartner doet dat namens luchtvaartmaatschappij Continental. Aviapartner is echter niet bereid commentaar te geven en verwijst terug naar Continental. Daar is niemand bereikbaar voor commentaar.
Plus dat het legioen achter Feyenoord staat. Als de Ajaxdefensie één dom foutje maakt en Ajax komt op achterstand (van uitgaande dat Charisteas de kans een keer wél afmaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:13 schreef Messenga het volgende:
Zoals ik eerder al zei, de klassieker is gewoon een andere wedstrijd dan alle anderen. Iedereen weet dat Feyenoord in een dip zit, maar je kan er vanuit gaan dat alle Feyenoorders zondag 220 % zullen geven, gevaarlijk dus.
Al hoort Ajax in deze vorm gewoon te winnen van Feyenoord.
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef BoNi het volgende:
Zul je net zien dat Harry zijn eerste doelpunt tegen Ajax maakt....
Die Feyenoorders gaan er anders maar al te vaak als wijven in tijdens de Klassieker. Hoe vaak hebben we ze niet puur op strijd al afgetroefd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:13 schreef Messenga het volgende:
Zoals ik eerder al zei, de klassieker is gewoon een andere wedstrijd dan alle anderen. Iedereen weet dat Feyenoord in een dip zit, maar je kan er vanuit gaan dat alle Feyenoorders zondag 220 % zullen geven, gevaarlijk dus.
Ja dat is inderdaad een reële optie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef kriele het volgende:
maar is een compleet nieuw stadion dan niet verstandiger??
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een reële optie.![]()
Hoop niet dat de spelers d'r ook zo over denken. Ik verwacht een nipte zege.quote:
Jij gaat ook naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb zin in het weekend.
Onderschatting is sowieso het gevaarlijkste wat er is. Reken er maar op dat het zeker niet makkelijk wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die Feyenoorders gaan er anders maar al te vaak als wijven in tijdens de Klassieker. Hoe vaak hebben we ze niet puur op strijd al afgetroefd?
Wordt een makkie zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |