Het ging bij ons ook niet moeiteloos, maar goed volgende week tegen Feyenoordquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef devv05 het volgende:
Langzaam maar zeker lopen we verder uit. Jammer dat een zwak AZ toch wint en dat psv weer lucky was
Met twee vingers in de neus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef Messenga het volgende:
Hoe gaan we feyenoord verslaan?
Je kan beter vragen met hoeveelquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef Messenga het volgende:
Hoe gaan we feyenoord verslaan?
Ja, ik zag het net ook, dan staan we nog strakker bovenaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik voel een Ten Cate plaatje aankomen.
Volgende week ook AZ PSV hoorde ik. Kunnen we een dubbele slag slaan.
Bron?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef jna het volgende:
extra nieuws:
Huntelaar zou zogenaamd in januari naar man united gaan, en Barca zou Sneijder willen kopen voor 22 mil + Saviola
PSV lucky? Heb jij die wedstrijd überhaupt gezien?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef devv05 het volgende:
Langzaam maar zeker lopen we verder uit. Jammer dat een zwak AZ toch wint en dat psv weer lucky was
Dat een Feyenoorder dit moet zeggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
tuig die stuntelaar
jezus zeg, hoe blind is die scheids ?
Rode kaart voor jou jongen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
tuig die stuntelaar
jezus zeg, hoe blind is die scheids ?
Nee. Samenvatting is wel via ultrasuid.com te downenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef koningdavid het volgende:
Heeft iemand een Youtube van de goal van Urby toevallig?
He psssst, niet op ingaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat een Feyenoorder dit moet zeggen
Moet je je naam trouwens ook niet eens veranderen
quote:Urby Emanuelson deelt de mening dat Ajax volgende week veel te sterk zal zijn voor Feyenoord niet. De linksback, die de beslissende treffer voor zijn rekening nam tegen FC Groningen, verwacht een moeilijke wedstrijd.
"Zo mag je natuurlijk niet denken. Feyenoord-uit zal altijd lastig worden, omdat het publiek er altijd achter zal staan en Feyenoord er vol op zal vliegen. Wij zijn misschien nu de betere partij en staan er beter voor, maar net als tegen Utrecht zullen we er vol tegenaan moeten gaan", aldus de international in gesprek met DIPO.tv.
Toch verwacht Emanuelson dat Ajax de drie punten meeneemt naar Amsterdam. "We staan er beter voor en we gaan met heel veel vertrouwen naar De Kuip. Iedereen verwacht natuurlijk dat wij gaan winnen, maar wij moeten onze koppies scherp houden. En als dat gebeurt kan het eigenlijk niet misgaan."
Persoonlijk zie ik liever Vermeer dan Gentenaar, maar goed. Ik denk niet dat ze Maarten gaan vervangen...quote:Youri Mulder liet in het progamma Studio Voetbal doorschemeren dat Ajax-coach Henk ten Cate er over nadenkt Maarten Stekelenburg te passeren ten gunste van Dennis Gentenaar.
"Volgens mij leeft dit binnen Ajax", vertelde Mulder in Studio Voetbal. "Ik kan me goed voorstellen dat Ten Cate met de gedachte leeft om voor Gentenaar te kiezen." De doelman, die afgelopen zomer overkwam van Borussia Dortmund, is momenteel nog tweede keus achter Stekelenburg.
Stekelenburg is al jarenlang de eerste keus bij Ajax, maar maakt dit seizoen geen zekere indruk. Hij maakte al een aantal beslissende fouten en ook tegen FC Groningen maakte hij een blunder. Verrassend is dan ook dat juist dit seizoen AC Milan belangstelling zou hebben voor de international.
Voor de toekomst is het beter om Vermeer neer te zetten, maar persoonlijk vind ik Gentenaar een betere keeper.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mooi om te zien dat we nu ook matige wedstrijden kunnen winnenop naar zondag
[..]
[..]
Persoonlijk zie ik liever Vermeer dan Gentenaar, maar goed. Ik denk niet dat ze Maarten gaan vervangen...
quote:Ajax lijdt verlies
Uitgegeven: 16 oktober 2006 09:03
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2006 09:14
AMSTERDAM - Ajax heeft het afgelopen boekjaar verlies geleden. De opbrengsten uit transfers van spelers waren lager. Ook kampte de beursgenoteerde voetbalclub met hogere kosten. Het nettoverlies over 2005/2006 kwam uit op 6,6 miljoen euro.
Een jaar eerder werd nog een winst geboekt van 2,8 miljoen euro. Dat heeft Ajax maandag bekendgemaakt.
De transfers van spelers Nigel de Jong, Bogdan Lobont en Julien Escudé leverden Ajax het afgelopen boekjaar veel minder op dan die van Zlatan Ibrahimovic en Rafael van der Vaart een jaar eerder. Daardoor daalde het resultaat vergoedingssommen, waarin de transfers zijn opgenomen, van 16,4 miljoen euro naar 2,1 miljoen.
Salarissen
De voetbalclub betaalde afgelopen boekjaar, dat afliep in juni, een bedrag van 36,2 miljoen euro aan salarissen. Dat is ruim 10 procent meer dan een jaar eerder. Mede daardoor stegen de bedrijfslasten van 61,9 miljoen euro naar 67,4 miljoen.
De omzet van Ajax nam toe van 66,6 miljoen euro naar 74,4 miljoen, mede dankzij de goede prestaties in de Chanpions League. De club wist te overwinteren, maar in maart bleek Inter Milaan een maatje te groot. De opbrengst aan het lucratieve toernooi leverde Ajax 17,7 miljoen euro op, 5,5 miljoen meer dan een jaar eerder.
Door het verlies hebben aandeelhouders van Ajax opnieuw het nakijken. Net als over vorig jaar keert de beursgenoteerde club geen dividend uit. Ajax besloot vorig jaar de magere winst van 2,8 miljoen toe te voegen aan de reserves.
Ja, volledig. Jij zeker alleen de score? Roda had allang op 2-0 moeten staan, dan was het einde wedstrijd geweest.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PSV lucky? Heb jij die wedstrijd überhaupt gezien?
Ga fietsen man, het eerste kwartier liep PSV achter de feiten maar daarna was het puur en alleen PSV wat de klok sloeg en had de 0-1 achterstand voor rust al omgebogen moeten zijn naar een voorsprong voor PSV.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, volledig. Jij zeker alleen de score? Roda had allang op 2-0 moeten staan, dan was het einde wedstrijd geweest.
Verdiend is wat anders dan lucky....quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga fietsen man, het eerste kwartier liep PSV achter de feiten maar daarna was het puur en alleen PSV wat de klok sloeg en had de 0-1 achterstand voor rust al omgebogen moeten zijn naar een voorsprong voor PSV.
jij ook al? PLAE@ riep dat ook al na de wedstrijd van zaterdag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:07 schreef Corksterr het volgende:
Gooooodverdomme ik ben mijn clubcard kwijt
Surequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga fietsen man, het eerste kwartier liep PSV achter de feiten maar daarna was het puur en alleen PSV wat de klok sloeg en had de 0-1 achterstand voor rust al omgebogen moeten zijn naar een voorsprong voor PSV.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:09 schreef NordKaos het volgende:
Prima, maar die krijg je dan pas na Praag, je slaapt dan bij op de kamer:)
mij niet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Sneijder naar Barça lijkt me wel wat
quote:Goal beloning voor flair Emanuelson
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM - Ajax-FC Groningen verdiende geen verliezer, maar op de persoonlijke triomf van Urby Emanuelson...
... viel zaterdagavond niks af te dingen.
De beste speler van het veld sloot het spektakelstuk in de Arena af met een formidabele goal: 3-2. Die treffer vormde een passende beloning voor Emanuelson, die al wekenlang uitblinkt bij Ajax.
Tegen NEC en FC Utrecht haalde de Amsterdammer ook al het hoogste cijfer van de klas, dankzij zijn onbevangen, technisch volmaakte spel. Emanuelson is de pure voetballer, die liever zijn tegenstander voorbij loopt dan dat hij de bal een ros geeft richting de tweede ring.
Zijn goal tegen Groningen was een blauwdruk van zijn stijl.
In plaats van een afgeslagen bal snel en risicoloos voor het doel te gooien, snelde de linksback in één beweging langs zijn tegenstander. Na zijn tweede passeerbeweging volgde een diagonaal, hard schot in de bovenhoek.
,,Toen ik de tweede speler voorbij was, wist ik dat hij erin zou gaan,’’ aldus Emanuelson. ,,Ik weet niet hoe dat komt, maar zoiets voel je.’’
De flair waarmee de Ajacied de laatste weken speelt, is niet vanzelfsprekend. Emanuelson leerde iets meer dan twee maanden geleden de hardste les uit zijn loopbaan. In de Champions League-voorronde tegen FC Kopenhagen leidden twee fouten van de Amsterdammer tot twee desastreuze tegengoals: 2-0.
,,Die wedstrijd heeft heel veel met me gedaan,’’ aldus Emanuelson. ,,Helemaal kapot ben ik ervan geweest. Ik voelde me echt verantwoordelijk voor de uitschakeling en vond dat het allemaal mijn schuld was. In de dagen erna heb ik geen krant gelezen en de televisie uitgelaten. Bewust.’’
Emanuelson sprak na het debâcle uitvoerig met trainer Henk ten Cate en aanvoerder Jaap Stam.
,,Jaap heeft me veel moed ingepraat. Hij vertelde over de Champions League-finale met AC Milan, waarin ze een 3-0 voorsprong verspeelden tegen Liverpool. Hoe stuk je ook zit, je moet altijd weer verder,, zei hij. Die wedstrijd tegen Kopenhagen is een les geweest die ik voor altijd met me mee zal nemen. Ik heb mijn zelfvertrouwen stapje voor stapje terug moeten winnen.’’
Emanuelson leerde van zijn fouten, maar beseft dat hij niet te veel concessies moest doen aan zichzelf. ,,Acties maken zit in me, de trainer benadrukt dat ook. Het gaat erom dat ik ze goed doseer.’’
Het duurde even, maar de voetballer voelt zich op zijn plek als linksback. ,,Omdat ik in de jeugd altijd op het middenveld speelde, heb ik me ook lang een middenvelder gevoeld. Inmiddels zie ik wel in dat de rol als linksback me goed ligt, ik focus me daar nu volledig op.
,,Het gaat eigenlijk al vanaf de voorbereiding heel lekker. Op die ene helft tegen Kopenhagen na.’’
Tegen FC Groningen bleek de linkerkant van Ajax beduidend sterker dan de rechtervleugel.
Vóór Emanuelson speelde ook Babel sterk in de Arena. De aanvaller maakte zowel de 1-0 als de 2-2, beide met een intikker bij de tweede paal. Op rechts bracht Ajax pas meer toen Kenneth Perez na rust in het veld kwam voor Tom De Mul.
,,Aan de rechterkant van Ajax lieten wij Heitinga bewust vrij,’’ zei Groningen-trainer Ron Jans.
,,Dat pakte vrij goed uit. De eerste helft was misschien minder spectaculair dan de tweede, tactisch was het van een vrij hoog niveau. In de tweede helft gebeurde er meer en ook wij hadden uitzicht op de overwinning. Maar die goal van Emanuelson maakte het verschil.’’
quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:06 schreef Biobakker het volgende:
Iemand vandaag nog de metro gelezen ?
[afbeelding]
There is no spoon![]()
Jorien past het altijd voor ons bij uit de kas van Feijenoordquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:28 schreef BillyBeflap het volgende:
2000: 9.000.000 verlies
2001: 8.000.000 verlies
2002: 26.000.000 verlies
2003: 4.000.000 verlies
2004: 10.000.000 winst
2005: 6.600.000 verlies
2006: Waarschijnlijk verlies ivm missen CL???
Kan iemand mij dit ff uitleggen. Dit kan toch gewoon niet goed zijn?
Dat zou pas nieuws zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jorien past het altijd voor ons bij uit de kas van Feijenoord
Die van mij voor 411 wordt volgens mij donderdag gehaaldquote:
quote:Tom Soetaers heeft in het Belgische blad Humo flink nagetrapt naar zijn oude werkgever Ajax. Volgens de vleugelspits, die inmiddels uitkomt voor Racing Genk, was de sfeer in Amsterdam beneden alle peil.
"Lachen hoorde niet, het was altijd bittere ernst. De spelers deden ook nooit eens iets samen buiten het voetbal, we zagen elkaar alleen op de club. Ze laten je voelen dat je een 'domme Belg' bent. Wesley Sonck en ik hadden het daar best moeilijk mee", zo luiden de duidelijke woorden van Soetaers.
Soetaers speelde in het seizoen 2003/04 toch nog zeventien wedstrijden voor Ajax, waarin hij veel geleerd heeft. "Ik ben er als voetballer wel beter van geworden."
quote:De F-side blijft altijd bestaan
De F-side, de fanatieke supporterschare van Ajax, vierde zaterdagavond bij de wedstrijd tegen FC Groningen het dertigjarig bestaan. De harde kern Ajax-supporters kent een roerige geschiedenis.
Dat het begrip F-side ooit nog eens het Van Dale woordenboek zou halen, had waarschijnlijk niemand in tramlijn 9 op 3 oktober 1976 gedacht. De naam ontstond na de wedstrijd Ajax-FC VVV, omdat hij Engels is - de Engelse supporterscultuur was het voorbeeld voor de supporters in vak F in stadion De Meer - en stoer en agressief klonk.
Een naam kiezen is één ding, je naam vestigen wat anders. Dankzij ludieke acties, vernielingen en rellen wist heel Nederland al snel wie de F-side was. Voor de fanatieke Ajax-aanhang een symbool van macht en provocatie, voor ieder ander het stereotype beeld van alles wat er niet deugde aan voetbalsupporters.
Klaas Wilting, voormalig politiewoordvoerder, over de F-side: "Ratten waren het, geen voetbalsupporters."
In de jaren zeventig waren voetbalclubs en overheid niet voorbereid op de harde kern en de groeiende rivaliteit tussen supportersgroepen van verschillende clubs. De F-side maakte er dankbaar gebruik van. Spandoeken, spreekkoren, het op het veld gooien van voorwerpen (van toiletrollen tot varkenspoten), vernielde treinen en rellen tegen de vijand, de aanhang van de tegenstander en de politie, zetten de groep op de kaart.
Om het vandalisme en voetbalgeweld aan te pakken traden partijen in de jaren tachtig in overleg met de supporters. De F-side kreeg een eigen honk onder vak F. In ruil daarvoor wilde Ajax een normaal verloop van de thuiswedstrijden. Dat mislukte: het honk diende ook als opslag voor onder meer vuurwerk en eieren.
"Als ons iets dwarszit, uiten wij dat heel direct. Wij zijn geen mensen die brieven schrijven of opbellen." Chinees, F-sider.
Een jaar later volgde een dieptepunt toen in de Europacupwedstrijd tegen Austria Wien de F-side de aanstaande uitschakeling afreageerde door met metalen staven te gooien. Een daarvan raakt de keeper van Austria en Ajax werd een jaar uitgesloten van Europees voetbal.
Ajax voorzag daarna vak F van een metershoog hekwerk en een net. Veel oudere F-siders, die de dienst uitmaakten, verkasten naar vak M. Niet iedereen kon of wilde mee en de F-side viel uiteen in een oude garde en een nieuwe generatie jongeren. Bij de verhuizing naar de Arena in Zuidoost zat de F-side verspreid over het stadion. Via een zelf opgezette actie werd de fanatieke aanhang later weer herenigd op de Zuid-tribune.
Joark, F-sider: "Zodra de wedstrijd was afgelopen, begon onze competitie. Tegen de andere supporters en dan maar zo veel mogelijk publiciteit scoren."
De dood van Carlo Picornie op 23 maart 1997 in de veldslag met Feyenoord-hooligans bij Beverwijk, was het grootste dieptepunt in de historie van de F-side. Een onderzoek van justitie - dat de F-side zag als een criminele organisatie - vergrootte de interne onrust. De beschuldigingen waren uiteindelijk niet hard te maken.
In 2002 verscheen het boek F-side is niet makkelijk, een zelfgeschreven geschiedenis van de voetbalsupporters. Daarna ging ook na lang touwtrekken het nieuwe supportershonk bij de Arena open. Na rellen bij wedstrijden werd het twee keer tijdelijk gesloten en in 2005 ging het na brandstichting in vlammen op. In een nieuw honk werd opnieuw een poging tot brandstichting gedaan. Het vermoeden was dat aanhangers van ADO Den Haag hierachter zaten.
Als wraakoefening overviel begin dit jaar een groep Ajax-hooligans het supportershome van ADO.
F-sider Sven: "Het is altijd vergankelijk, mensen komen en gaan, maar ze kunnen de F-side nooit meer uitroeien. Ajax is een grote club en daar hoort een harde kern gewoon bij."
Gatver haal dat smerige logo eens weg uit ons topicquote:
quote:Ajax praat over koop Arena
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 17 oktober om 10:00
Ajax praat met de gemeente Amsterdam over een eventuele overname van de Arena, erkende financieel directeur Jeroen Slop tijdens de presentatie van de jaarcijfers. De recordkampioen zou bij een koop van het stadion de lasten terugbrengen.
Momenteel bezit Ajax 13,2 procent van de Arena-aandelen. Ajax stelde onlangs de waardering van het stadion van 68,9 naar 37,9 miljoen euro bij. De stadiondirectie schat de waarde op 120 miljoen euro. Nu doet Ajax een poging om de resterende aandelen in bezit te krijgen.
"De gemeente heeft aangegeven te willen verkopen. We hopen binnen een paar maanden tot een beslissing te komen", laat stadiondirecteur Henk Markerink in het Financieele Dagblad weten.
Behalve een vermindering van de lasten, kan het stadion veel geld opleveren als het van eigendom van Ajax is. Clubs als Arsenal en Bayern München verdienen jaarlijks rond de vijf miljoen euro aan sponsering van hun stadion.
Met de overname kan Ajax bovendien tegemoet komen aan de wensen van zijn supporters. Zij schreeuwen al jaren om een meer Ajax en Amsterdam gerelateerd stadion met wit-rood-witte stoeltjes, minder grijs beton en een dichtgebouwde gracht.
Begrijp ik dit nu goed en zit er een verschil van zo'n 80 miljoen in de waardeschatting van de Arena?quote:Ajax stelde onlangs de waardering van het stadion van 68,9 naar 37,9 miljoen euro bij. De stadiondirectie schat de waarde op 120 miljoen euro. Nu doet Ajax een poging om de resterende aandelen in bezit te krijgen.
Ik denk dat Ajax vergeet dat de waarde aanzielijk hoger ligt dan in 1995 toen het gebouwd werd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Begrijp ik dit nu goed en zit er een verschil van zo'n 80 miljoen in de waardeschatting van de Arena?
Verder wil ik als het ff kan voor m'n afstuderen/bachelor eindwerk de mogelijkheden onderzoeken om van die gracht af te komen en de tribunes zo dichter op het veld te krijgen.![]()
Met als gevolg dat de hele arena groen geel wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Abn Amro Arena
destijds een dikke 200 miljoen gulden staat mij bij. Laten we het voor het gemak op 100 miljoen euro stellenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax vergeet dat de waarde aanzielijk hoger ligt dan in 1995 toen het gebouwd werd!
We hebben het over 11 jaar geleden.
Wat heeft het stadion gekost?
Het is wel een domper als we Babel missen, maar Feyenoord-uit is een klasse eenvoudiger dan FC Utrecht-uit. Als de jongens dit serieus nemen - wat ik mag aannemen en geloof - dan wordt het zeker een overwinning.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:58 schreef Corksterr het volgende:
Als Babel de klassieker daadwerkelijk mist, ga ik huilen.
quote:Koffer beklad met davidsterren
SCHIPHOL - Toen hij zijn bagage incheckte in het Californische Ontario, waren zijn koffers nog ongeschonden. Na een zestien uur durende vlucht met het Amerikaanse Continental Airlines, ziet Adrie Brandhorst (60) zijn eigendommen weer verschijnen op de bagageband van Schiphol. Dit keer zijn de Feyenoordstickers die zijn koffers sieren, beklad met davidsterren en voorzien van het woord ‘Jode’.
‘Goed chagrijnig’. Zo beschrijft Feyenoordfan Brandhorst zijn humeur. ,,Normaliter ben ik helemaal trots als ik mijn koffers zie komen. Die Feyenoordstickers gloeien me tegemoet. Maar nu? Ik kan me hier niet mee vertonen.’’ Bij Brandhorst bestaat geen twijfel wie verantwoordelijk is. ,,De Ajaxgezinde bagage-afhandelaars op Schiphol, natuurlijk. Welke Amerikaan weet nu dat de davidster hét geuzenteken van Ajax is.’’
Navraag leert dat de luchthaven Schiphol niet verantwoordelijk is voor de bagageafhandeling. Aviapartner doet dat namens luchtvaartmaatschappij Continental. Aviapartner is echter niet bereid commentaar te geven en verwijst terug naar Continental. Daar is niemand bereikbaar voor commentaar.
Plus dat het legioen achter Feyenoord staat. Als de Ajaxdefensie één dom foutje maakt en Ajax komt op achterstand (van uitgaande dat Charisteas de kans een keer wél afmaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:13 schreef Messenga het volgende:
Zoals ik eerder al zei, de klassieker is gewoon een andere wedstrijd dan alle anderen. Iedereen weet dat Feyenoord in een dip zit, maar je kan er vanuit gaan dat alle Feyenoorders zondag 220 % zullen geven, gevaarlijk dus.
Al hoort Ajax in deze vorm gewoon te winnen van Feyenoord.
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef BoNi het volgende:
Zul je net zien dat Harry zijn eerste doelpunt tegen Ajax maakt....
Die Feyenoorders gaan er anders maar al te vaak als wijven in tijdens de Klassieker. Hoe vaak hebben we ze niet puur op strijd al afgetroefd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:13 schreef Messenga het volgende:
Zoals ik eerder al zei, de klassieker is gewoon een andere wedstrijd dan alle anderen. Iedereen weet dat Feyenoord in een dip zit, maar je kan er vanuit gaan dat alle Feyenoorders zondag 220 % zullen geven, gevaarlijk dus.
Ja dat is inderdaad een reële optie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef kriele het volgende:
maar is een compleet nieuw stadion dan niet verstandiger??
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een reële optie.![]()
Hoop niet dat de spelers d'r ook zo over denken. Ik verwacht een nipte zege.quote:
Jij gaat ook naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb zin in het weekend.
Onderschatting is sowieso het gevaarlijkste wat er is. Reken er maar op dat het zeker niet makkelijk wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die Feyenoorders gaan er anders maar al te vaak als wijven in tijdens de Klassieker. Hoe vaak hebben we ze niet puur op strijd al afgetroefd?
Wordt een makkie zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |