SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige 24-topics:
Previously, on the 24-forum: [24-NL] S5 Jack vs CTU
Het allereerste 24-topic van de Nederlande uitgave 24, Nederland. I: It was an honour, Mr. President...
Tevens is het mogelijk om de 24 ringtones gratis te krijgen. Mail hiervoor even naar mij (MrManiak).
[ Bericht 0% gewijzigd door MrManiak op 17-10-2006 08:30:31 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
in de serie vind ik hem niet mannelijk en presidentieel.quote:
Dat is ook wat hem zo'n prachtig karakter maakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
in de serie vind ik hem niet mannelijk en presidentieel.
toen hij te gast was bij RTL4 zag hij er stukken beter uit.
klopt. gebruik deze link maar (de 1ste ep van s5)quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
Die link van de Official 24 Website linkt naar de allerlaaste aflevering van 24 seizoen 5..
Niet zo slim lijkt mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ik dacht al dat ie Kim in het winkelcentrum 'toevallig' zou tegenkomenquote:Wat is Jack ook weer goed he dat ie zelfs tussendoor nog dat kleine meisje in het winkelcentrum red.
Ik heb zo'n idee dat volgende week Kim ff voorbij komt.
nee hoor dan nog nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef Sender_ het volgende:
Geweldige aflevering weer, zoveel spanning ook.
Wat is Jack ook weer goed he dat ie zelfs tussendoor nog dat kleine meisje in het winkelcentrum red.
Ik heb zo'n idee dat volgende week Kimff voorbij komt.
Donequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:58 schreef Mr_Romano het volgende:
bij de openingspost zou bij: "Voor meer info:" een spoilerwaarschuwing niet weerstaan.
Uuuuh.... van de DVD denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb net de dvd's binnen met alle afleveringen.
Net de afleveringen van vorige week gezien.
K-i-p-p-e-n-v-e-l
Morgenavond kan ik weer niet kijken (schouwburg, Jan Jaap vd Wal), dus gaan we morgenmiddag weer kijken
GENIETEN!
I'm goodquote:
Ik ben een grote fan, maar ik post weinigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:07 schreef MrManiak het volgende:
Waarom loopt het in het USA-forum wel storm voor 24 en hier niet....?
Ik moet het morgen kijken, ik kom er net achter dat ik van 13:00 tot 20:30 (met flinke uitloop) moet werken
Omdat dat ik denk dat veel mensen (net zoals ik) 24 seizoen 5 al helemaal hebben gezienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:07 schreef MrManiak het volgende:
Waarom loopt het in het USA-forum wel storm voor 24 en hier niet....?
Ik moet het morgen kijken, ik kom er net achter dat ik van 13:00 tot 20:30 (met flinke uitloop) moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |