Dan wordt het dus:quote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen over EénNL. Ze staan slecht in de peilingen, en ze gaan nu uitspraken doen die op mij nogal wanhopig overkomen a la niveau Wilders.
Inderdaad, een kabinet dat fraudeurs vrijuit laat gaan moet natuurlijk opnieuw aan de macht komen!quote:
Die bouwfraude heeft zich voornamelijk onder Paars gemanifesteerd. Niets werd ze in de weg gelegd door de PvdA. Juist onder dit kabinet is de bouwfraude naar buiten gekomen en bestraft.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad, een kabinet dat fraudeurs vrijuit laat gaan moet natuurlijk opnieuw aan de macht komen!
Goed ideequote:Op woensdag 15 november 2006 16:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Moeten we, een week voor de verkiezingen, niet een nieuwe poll openen? En hopen dat die niet verkloot wordt![]()
Ik begin ook te twijfelenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen over EénNL. Ze staan slecht in de peilingen, en ze gaan nu uitspraken doen die op mij nogal wanhopig overkomen a la niveau Wilders.
Ben ik ook achter gekomen idd, FrontPage lijkt langzamerhand wel op Stormfront iddquote:Op woensdag 15 november 2006 15:25 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vind je het gek op dit radicaliserende fok?
Idd, met al die radicale SP'ersquote:Op donderdag 16 november 2006 11:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben ik ook achter gekomen idd, FrontPage lijkt langzamerhand wel op Stormfront idd
Je weet wat Stormfront is?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, met al die radicale SP'ers![]()
Je weet watquote:
Just checkingquote:
Kan je adviseren om D66 te stemmen, maar denk dat je vooral de partijprogramma's eens moet doorlezen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:09 schreef crossover het volgende:
Heeft er iemand advies voor mij? De SP en D66 spreken me allebei wel aan, maar bij het kieskompas kom ik bijna in het midden uit.. een klein beetje links van het midden..
Ja dat is zeker in POL overwegend rechts.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:59 schreef seekfaM het volgende:
Veel VVD'ers hier, wil dat iets zeggen over het FOK! publiek?
Beter geen stem dan een slecht geinformeerde stem.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Welke idioten stemmen nu niet ? Als je kiesgerechtigd ben MOET je stemmen, in België geldt een kiesplicht, als je niet stemt krijg je een boete van de politie. Het is JOUW land, dus waarom niet stemmen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |