daarmnee verklaar je dat je risperdal of id nodig hebt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef tinoz het volgende:
ik noem mezelf gentirio
daarmee verklaar ik meteen wie ik ben en wat ik doe en tot welke groep ik dan wel neit behoor
ja best. maar ik blijf iemand die goed kan lezen en wel denk dat jij iets nodig hebt om 'normaal' te zijn. je bent trouwens niet alleen op de wereld. ook al denk je dat iedereen tegen je is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:04 schreef tinoz het volgende:
wil je mijn verhaalte lezen over hoe ik er over denk ?
Wat heb je trouwens tegen het slikken van rispeldal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:04 schreef tinoz het volgende:
wil je mijn verhaalte lezen over hoe ik er over denk ?
Nee hoor, ze willen gewoon niet dat psychiatrische patiƫnten zich verbergen tussen de normale burgers. De tardieve dyskinesie veroorzaakt door langdurige behandeling met neuroleptica maakt het een stuk moeilijker om niet op te vallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef tinoz het volgende:
oneee
kan ik er zelfmoord neigingen van krijgen
wat erg dan willen ze mss wel dood hebben !!!
![]()
Gelukkig hebben 'moderne' antidepressiva hele andere bijwerkingen, zoals duizelingen, evenwichtsstoornissen, en bijna-epileptische aanvallen, waardoor je dat soort ongein wel heel snel uit je hoofd laat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef RiLo het volgende:
Ik zelf heb een dergelijke stunt een keer uitgehaald met antidepressiva, en nu begrijp ik wel waarom je dat moet afbouwen in samenspraak met de dokter/psycholoog, want ik ben nog nooit zo hard terug dat zwarte gat in gedonderd als na de paar dagen dat ik dacht 'fuck die teringmedicijnen, je ziet toch dat het goed met me gaat?'.
Ik vond het terug donderen al goed genoeg om het voortaan uit me hoofd te laten zelf beter te weten hoe met medicijnen om te gaan. Gelukkig kan ik er nu 8 jaar later met een glimlach op terug kijken, uiteindelijk sterker en zonder medicijnen. Maar terugkijkend op die tijd ben ik blij dat ik medicatie heb gehad wat het wat makkelijker maakte weer terug in het gareel te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben 'moderne' antidepressiva hele andere bijwerkingen, zoals duizelingen, evenwichtsstoornissen, en bijna-epileptische aanvallen, waardoor je dat soort ongein wel heel snel uit je hoofd laat.
Een betere vergelijking zou zijn: als je narcolepsie had, zou je dan elke dag hopen speed slikken om je normaler te kunnen gedragen (niet in slaap vallen tijdens een conversatie bvb), ook al weet je dat het schadelijk voor hart, lever, nieren en hersenen is?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef RiLo het volgende:
Ik zelf heb een dergelijke stunt een keer uitgehaald met antidepressiva, en nu begrijp ik wel waarom je dat moet afbouwen in samenspraak met de dokter/psycholoog, want ik ben nog nooit zo hard terug dat zwarte gat in gedonderd als na de paar dagen dat ik dacht 'fuck die teringmedicijnen, je ziet toch dat het goed met me gaat?'.
Stel je voor als je een andere kwaal zou hebben gehad, bijv. diabetes en je moet elke dag insuline spuiten. Zou je dan ook zo trots of eigenwijs willen zijn tot het punt dat je voeten er af gerot zijn?
Oeh, da's een moeilijke ThinkTank, je doet je nick eer aan en zet me hier even aan het denken... ik denk dat je dan een afweging moet maken op qualiteit van leven... Statistisch gezien langer lezen maar met problemen om normaal te fungeren in de samenleving of jezelf langzaam vergiftigen maar wel actiever deel kunnen nemen... Hier moet ik later op terug komen, alhoewel m'n eerste ingeving zou zijn om te kiezen voor het tweede.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:54 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Een betere vergelijking zou zijn: als je narcolepsie had, zou je dan elke dag hopen speed slikken om je normaler te kunnen gedragen (niet in slaap vallen tijdens een conversatie bvb), ook al weet je dat het schadelijk voor hart, lever, nieren en hersenen is?
ik ben misschien wat streng. maar ik doe dat uit humanistisch inzicht. ik heb geen nut om jou in de put te praten, liever voel je je wat beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef tinoz het volgende:
jij doet je naam ook eer aan zoals et is
Allicht. Het aantal mensen wat 'recreationeel' antipsychotica gebruikt kun je op de vingers van een houthakker tellenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind speed niet te vergelijken met antipsychotica van nu.
Jou verhaal heeft wat weg van dat van een maat van me. Die mieterde zijn tv het balkon af en de buren belden de wetsdienaars. Met 5 man hebben ze hem uiteindelijk tegen de grond weten te werken en van daaruit is die afgevoerd naar het Welterhof. De rede was inderdaad: Een gevaar voor zichzelf en omgeving.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef tinoz het volgende:
think thank .... wat vind jij dan van de dwang behandeling die ik heb gekregen ? heb je de hele topic trouwens gelezen ?
Heb redelijk wat meegelezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef tinoz het volgende:
think thank .... wat vind jij dan van de dwang behandeling die ik heb gekregen ? heb je de hele topic trouwens gelezen ?
Als je veel slaap tekort komt tast dat overigens ook je denken aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef ThinkTank het volgende:
Momenteel zijn mijn gedachten trouwens niet zo helder, eerst maar eens slapen....![]()
Z'n injectie was natuurlijk uitgewerktquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Originele_Naam het volgende:
dude ik heb net dit hele topic gelezen en jij komt me met alle respect nou niet bepaald genezen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |