Ligt er een beetje aan wat je onder gevaarlijk verstaat. Het verhaal van TS klinkt in ieder geval redelijk zelfdestructief, zulke dingen kunnen een reden zijn om iemand gedwongen te behandelen om hem tegen zichzelf te beschermen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:54 schreef ThinkTank het volgende:
Als iemand niet gevaarlijk is zie ik niet zo meteen een reden om hem tegen z'n wil te behandelen.
Neuroleptica zijn niet gezond, neem het lang genoeg en je ontwikkelt tardive dyskinesia. Je kan je afvragen in hoeverre zo'n behandeling in het belang van de patiënt is.
[..]
Daarvoor kun je niet opgepakt worden. Ik vermoed eerder omdat TS iets deed dat mogelijk gevaar voor hemzelf of anderen kon opleveren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:26 schreef MinderMutsig het volgende:
En volgens mij haal je bepaalde zaken nogal door elkaar. Als ik je verhalen goed gelezen heb ben je opgepakt o.a. omdat je schulden had als gevolg van het niet betalen van je rekeningen
Tenzij je het zo bont maakt dat je je boetes uit moet zitten en op de telex komt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarvoor kun je niet opgepakt worden. Ik vermoed eerder omdat TS iets deed dat mogelijk gevaar voor hemzelf of anderen kon opleveren.
Dat zijn geen schulden, maar straffen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Tenzij je het zo bont maakt dat je je boetes uit moet zitten en op de telex komt!
nee ik ben alleen afgesloten omdat mijn internet uitviel en ik mijn telefoon niet betaalde er was iets fout gegaan waardoor ik een te duur abbonement had ...quote:En volgens mij haal je bepaalde zaken nogal door elkaar. Als ik je verhalen goed gelezen heb ben je opgepakt o.a. omdat je schulden had als gevolg van het niet betalen van je rekeningen, niet omdat er een groot complot is en ze je uitspraken op internet in de gaten hielden. Dat je bepaalde provocerende uitspraken gedaan hebt rond dezelfde periode heeft niks met je arrestatie te maken. Die is eerder het gevolg van je andere acties. (wanbetaler, bedreigen van mensen)
Ik snap ook niet zo goed waarom je zo defensief reageert in verschillende topics. Schizofrenie is een ziekte net als reuma of kanker. Daar kan je niks aan doen, je hebt wat dat betreft niets "fout" gedaan maar het moet wel behandeld worden. Het vervelende aan schizofrenie is dat je tijdens een psychose die afweging zelf niet meer kunt maken en daarom is er dus zoiets als gedwongen behandeling.
Geen zin om je leven lang medicijnen te slikken snap ik best maar het is wel nodig om normaal te kunnen functioneren.
Klopt, sommige mensen scheren alleen alles over een kam als ze iemand geld schuldig zijn....komt heel vaak voor...ze zijn iemand geld schuldig, of het nu priveschulden of boetes zijn...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zijn geen schulden, maar straffen.
Is het niet zo dat het VOOR JOU niet duidelijk is waarom je bent opgepakt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:40 schreef tinoz het volgende:
[..]
nee ik ben alleen afgesloten omdat mijn internet uitviel en ik mijn telefoon niet betaalde er was iets fout gegaan waardoor ik een te duur abbonement had ...
waarom ik ben opgepakt is nog niet duidelijk geweest de tweede keer en de eerste keer ook niet ,ik zal het even voor je opzoeken er staat alleen iets vaags de eerste keer dat er geen gevaar voor mij en mijn omgeving kan worden afgewend zonder tussen komst van ee nisntelling , bla bla bla....
Wel eens geslikt dan?quote:
Oei, ik zou dat verslag idd maar ff lezen...ze hebben je blijkbaar flink moeten inbindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:47 schreef tinoz het volgende:
nee ik moet dat verslag van de politie nog lezen ik weet alleen dat ze me eng vonden wat reden was dat ze me neer gesprayd hebben met pepperspray :s
Das niet echt logisch he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:06 schreef tinoz het volgende:
neehoor die indruk wilde ze wekken
Staat er in je Proces Verbaal dat er een reden was? Daar moet hij in staan!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:31 schreef tinoz het volgende:
hoe pak je anders iemand op zonder dat daar reden voor is ?
nou ja. die persoon die ik ken kreeg er suïcidale neigingen van. kan misschien per persoon verschillen. feit blijft dat jij gewoon lekker je anti-psychotica moet blijven slikken ( spuiten) want aan je posts te lezen heb je het wel nodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef tinoz het volgende:
oneee
kan ik er zelfmoord neigingen van krijgen
wat erg dan willen ze mss wel dood hebben !!!
![]()
heb je het zelf dan helemaal niet door, of doe je maar alsof?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |