mosieur Aldi , ik ken je niet maar ik ga even kijken of ik je aldi ga noem BRB
en ja precies wat ik dacht , als mensen lange topics lezen dan lezen ze overal overheen enzo... ik zal het je vast niet kwalik mogen nemen enzo maar kijk, het boeit me gewoon niet echt meer wie ik tegen me in het harnas jaag enzo.... duidelijk heb je de topic niet goed gelezen en ja ik word vast vatbaarder maar ik word ook meer mezelf enzo e ndat vind ik fijn , ik wil weer gevoel enzo oftewel alles wat er in die link stond halverwege het forum en ik maak me nu een beetje pist over het feit dat veel mensen het over risperdal slikken hebben want ik heb NOOIT RISPERDAL GESLIKT , Exjoes me keps.... en nee ik wil geen andere antipsychotica... vind het gewoon crap , ik ben helemaal neit schizo , hoe vaak moet ik dat nu zeggen weet je dat ik alleen als ik niet slaap weer het geveol krijg dat ik normaal ben ... ik heb gewoon bijna toegegeven dat ik schizofreen was , hoe diep kan je zakken ? damn , dat valt me tegen van me zelf maar ik ben neit schizofreen en check anders ff mijn topic over Dopamine en vertel me daar maar eens waarom een psichiater zegt dat je geen hersen scan kan maken van iemand zijn hersens om te zien of er iets niet klopt , er zit gewoon iets anders achter ....
er is een andere reden waarom ik schitzofreen ben verklaard , hmmm .... volgens mij overkomt dit veel meer andere mensen ...... ik heb er zo mijn gedahcte nover ...... oja dat zou je waarschijnlijk ook wel kunnen verklaren met een van de overeenkomstige symptonen en zo ....ik wil je echt niet aanvallen hoor , weet je wat ik ga je topic nog een keer doorlezen ..... ok even antwoord op je eerste vraag ....ik krijg ongeveer een half jaar onee het is langer geleden onee het klopt wel .... ik weet het niet meer zou dat aan me risperdal liggen ? uhm .. ik denk dat ik ongeveer een half jaar aa nde risperdal zit zeg maar dus ik krijg al een half jaar dwang medicatie...... en een dwang behandeling omdat ik me rond eind 2005 me zelf verwaarloosd zou hebben en ik at geen vlees geen vis geen eieren geloof ik dronk geen melk producten alleen soja melk dronk niet rookte niet blowde niet snoof slikte of spoot niet en deed niet aan sex bood onderdak aan totaal vreemde had mijn deur altijd open en wilde met een brande kaars de bus in lopen om wat liefde in de maatschappij te brengen dat was het .....
ik hield een website bij en wilde me wijden aan corruptie en aan dealers die in cafes dealde en rape drugs in mensen hun drank gooide , had een akte tas gekocht met alles erop en der aan de nieuwse aperatuur en wilde echt beginnen met mijn droom . ik at bijna alleen rijst en dronk thee met suiker om het allemaal te finacieren.... ik ging gelukkig nog wel uit maar deed dus neit aan sex ik raade mense blowen af en veroordeelde alles wat in mijn ogen slecht was en nam een vriend mee naar de sociale dienst die later mijn fiets huissleutel en twee GSMs ripte. tja wat kan ik je nog meer vertellen ..... ik had mijn laptop mee naar dat cafee waar die dealer was die ik bedreigt had omdat hij zei dat ie drie pillen in mijn drank had gegooid en ik niet weer al het gezeik van drugs en onstabiliteit wilde mee maken. ik was op die laptop bezig mijn verhaal over hem te schrijven toen hij die een tijdje voor mijn opname stal en me daarna met 4 man aanvloog toen ik hem daarvoor van zijn kruk gooide op het moment dat ik zag waar hij in het cafe die laptop verborgen had .
ik heb aangifte gedaan maar er werd weinig aan gedaan die dealer liep vrij rond en ik kon zo veel zeiken als ik wou toen ging alles fout en ben ik opstraat gaan zitten bij een aangrede egel omdat ik hem wilde redden zeg maar al was het duidelijk te laat , de politie heeft me opgepakt omdat ik me met dat soor dingen bezig hield en bracht me toen naar huis daarna weet ik niet meer zoveel behalve dat ik te laat was voor mijn internet terug aan te sluiten, mijn telefoon afgesloten was en ik niemand meer kon bereiken en ik tegen een van mijn maten verteld had dat ik wss binnen kort opgepakt zou worden , ik draaide te harde muziek om dat ik frusto was van alles mijn ruit werd ingegooid door mijn buurmak ik legde als teken van dank en hint een boxbeugel voor zijn deur en de politie stond ineens in mijn kamer .....ik schrok die agent vroeg ofie me neer mocht sprayen ik dacht dat is al beter dan neerschieten dus zei ja dat deed ie dan en ben toen opgepakt werd van de cel overgebracht vastgebonden in een ambulance naar een inrichting vervoerd waar ik de eerste paar dagen mss 2 weken in de separeer heb gezet ........ de rest van de storie is al online op fok dus dat weet je zeg maar
dus ik dacht gewoon kei normaal : hier klopt iets niet
dus na dit verhaal als er iemand met een paar regels komt
en ik reageer nogal bot
dan snap je mss waarom
![]()
ik ga piranhas kopen nu en gezellig een fikkie stoken in de kachel op mijn terrasje en gezellig normaal leven nu ...
laat het ff bezinken zie maar wat je met het verhaal doet en als je er echt meer over wilt weten en wilt wete nwat er van mijn idealen over is dan kan je altijd ff googlen op tinoz of mijn topics op fok lezen maar ik ga nu
laterrrrrrr
en laat nu iemand maar eens beweren dat ik een kloon ben ozo
[ Bericht 97% gewijzigd door tinoz op 21-10-2006 15:36:12 ]