Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Loose Control misschien? Eigelijk zitten in al die nummers een stevige/lage beat dus dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef Invert het volgende:
ik zoek een nr van ciara met een hele vette beat en bass, ik weet er eigenlijk helemaal niks van behalve dit en dat het nr in 2006 is uitgekomen.. iemand enig idee?
het is iig niet: Get up, Ohh, Wanna move, Next to you, Get on the dancefloor, goodies of so what
bvd
nee die is het niet, maar de beat is meer richting 50 cent muziek ipv r&b als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Loose Control misschien? Eigelijk zitten in al die nummers een stevige/lage beat dus dat zegt niet zoveel
Het lijkt op your woman van white townquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:19 schreef Ringo het volgende:
Ik zoek een nummer, maar heb geen naam v artiest, noch titel.eind jaren negentig one-radio-hit wonder (voorzover ik weet) beetje zolderkamergeknutsel à la Sparklehorse gebruik van een eenvoudig synthesizer-deuntje beetje krakerig nummer Engels/Brits videoclip in zwartwit, jaren-20 stijl, vrouw-met-kinderwagen, en er kwamen een aantal wegwijsbordjes in voor.
Dat is alles wat ik nog weet. Ik vond het nummer zo cool.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:26 schreef koeii het volgende:
[..]
Het lijkt op your woman van white town
white town - your womanquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:19 schreef Ringo het volgende:
Ik zoek een nummer, maar heb geen naam v artiest, noch titel.eind jaren negentig one-radio-hit wonder (voorzover ik weet) beetje zolderkamergeknutsel à la Sparklehorse gebruik van een eenvoudig synthesizer-deuntje beetje krakerig nummer Engels/Brits videoclip in zwartwit, jaren-20 stijl, vrouw-met-kinderwagen, en er kwamen een aantal wegwijsbordjes in voor.
Dat is alles wat ik nog weet. Ik vond het nummer zo cool.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef Invert het volgende:
ik zoek een nr van ciara met een hele vette beat en bass, ik weet er eigenlijk helemaal niks van behalve dit en dat het nr in 2006 is uitgekomen.. iemand enig idee?
het is iig niet: Get up, Ohh, Wanna move, Next to you, Get on the dancefloor, goodies of so what
bvd
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babequote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef Laevid het volgende:
- Tweede nummer zal vermoedelijk over een minuut het antwoord al van verschijnen. Hit uit ik denk ergens 1995. Het is een redelijk druk rocknummer en het heet iets als Hobo-slobo-babe. De clip was met 1 vrouwke met een jurk en twee "wilde" mannen.
Bedankt. Ik vond dat vroeger echt een enorm *piep* nummer (vandaar dat ik de titel ook kwijt wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:00 schreef Noodly het volgende:
[..]
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe
ok, na 7 minuten dan:P
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:21 schreef rodin het volgende:
in 'industry of love' van hans teeuwen, het eerste nummer waar hij zo typisch op staat te dansen.. iemand?
iemand?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:56 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Nondetsju. Nu wil ik het ook weleens weten.. nummer heet dansje op de dvd.. ik kan ook niet verstaan wat die vent zingt.. wat ik eruit op haal is I 've got all canned meat?
Misschien kan iemand anders er wat uit halen;
sample
s idd van Disturbed. en als niemand t voor die tijd weet: ik kom hier morgen oid ff op terug. Heb t nummer wel ergens, maar op andere pc. en daar kan ik morgen pas bij.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:53 schreef MrManiak het volgende:
Dit nummer
Band = Disturbed (volgens mij), maar welk nummer?
Leo Sayer - Orchard Roadquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik op vanavond op skyradio horen (een soort "love song" dus)
Er kwam in voor :
I see you in my dreams
en vaak iets in de buurt van archy/archie/arching road.
Het is iig niet Giant-Ill see you in my dreams
Kan ik er goed op dansen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een liedje van Tarkan...
De clip is met allemaal lichtjes op de achtergrond (gewoon zwart met normale lichtjes), een beetje zoals Rock your Body van Justin Timberlake.
Het liedje is vaak op de box en je kan er goedop dansen. Iemand?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |