quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:18 schreef jerver73 het volgende:
al ongeveer 100 keer gevraagd
Peter Bjorn And John -young folks
Het is niet easyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Sugababes - Easy
dus niet sugababes - it aint easy, is anderedie zul je bij downloaden meer vinden denk ik
Niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze bij Gooische Vrouwen draaide terwijl Martin z'n minnares dumpte.
Iemand enig idee?
die is van danzel maar is volgens mij pump it upquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker uitgaansnr: baby baby baby, i wan't to fuck it up. Baby baby baby do you wan't to to fuck it up!
Weet iemand hoe dit liedje heet?
..of iemand die er weer een andere slinger aan heeft gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
die is van danzel maar is volgens mij pump it up![]()
Heb ff intensief ge-googeld, en het schijnt van Pennywise te zijn, maar wat de titel is, weet ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje.
Komt uit ongev. 1998
(directe link)
Je bent mijn held! Bedankt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het is Funk it up..
Tof - Funk it up (1995)...of misschien een remix/cover daarvan, natuurlijk..
Praise Cats - Shine on Mequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef MilkyWay het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer op de radio, maar ik weet de titel of artiest niet.
Wel heb ik een zinnetje onthouden;
I've got needs, deep in my soul. I've got love, making me hope (?)
Zo was het ongeveer.. Misschien weten jullie iets?
Het is geen janknummer, wel een beetje ouder en het is volgens mij ook wel bekend.
Gizmo & Showtek - 3 The Hard Wayquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef JoRuZ het volgende:
let niet op het zielige filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=n8iKeDaCNW0&mode=related&search=
maar van wie is (en de titel) dat hardstyle nummer dat begint vanaf 1min.26?
bvd
In-Grid - Tu m'a promis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:42 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek dat liedje pandalee pandalee tuuuuu tu tu tuuuuuuuu pandalee pandalee
weet iemand welke ik bedoel?
thnx kerelquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Koepert het volgende:
@ Japiejo & mic_forever.
Switch - A Bit Patchy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |