Je bent mijn held, ik had nooit verwacht dat ik ze (zo snel) zou vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dark monks - Insane (Steve murano remix)
en Gecko - Just close your eyes
Probeer de SlamFM trackerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef Jeroen_S. het volgende:
hoe heet het nr van slam fm wat je nu hoort
Er kwam meteen 1 nummer in me op: E-Craig (vs Ratty) - Call It A Sunrise (Here I Am)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:22 schreef andre17 het volgende:
Hoi,
Ik ben zoek naar een trance nummer. Er wordt in gezongen met 2x de tekst "Here I am" achter elkaar. Zoiets van: "Here I a-a-am" Googlen levert echt niets op...
Ik hoop dat een van jullie me kan helpen!
Groeten
1e is naar mijn mening een zelf gemaakte intro : acapella over een remix van moby's go..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Ik zoek deze oude early rave/gabber platen
http://www.youtube.com/watch?v=RMPC-Fh4hkA&NR
in beeld komt Friday Night - c'mon maar daar kan ik niets op vinden
en de plaat wat hier op 1 minuut 5 langs komt
http://video.google.nl/videoplay?docid=9087668010265056630&q=parkzicht
MarBu, je bent super!thnx!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef MarBu het volgende:
[..]
Er kwam meteen 1 nummer in me op: E-Craig (vs Ratty) - Call It A Sunrise (Here I Am)
K heb het betreffende stukje even voor je uitgeknipt:
LINK
De historie van het nummer gaat terug tot 1970: Song To The Siren van Tim Buckley (vader van Jeff).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef MarBu het volgende:
[..]
Er kwam meteen 1 nummer in me op: E-Craig (vs Ratty) - Call It A Sunrise (Here I Am)
K heb het betreffende stukje even voor je uitgeknipt:
LINK
tuurlijk kan je dat wel.. als je maar wiltquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:52 schreef Even het volgende:
Ik kan jammer genoeg niet online gooien want ik kan niet in muziek knippen....
Snot/Strait Up - Angel's Sonquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende beschrijving:
- nummer uit jaren 90
- geschreven naar aanleiding naar een toentertijd overleden muzikant (rocker)
- clip met allemaal collega-rockers op het strand. Een donkere man met volgens mij neusbel doet de zang. Paar keer zie je ook een hologram van de overleden rocker dat hij aan het spelen is met zijn hond op het strand.
- volgens mij vrij rustig nummmer
Meer weet ik niet, het kwam toen af en toe op de muziekzenders maar is nooit een echte hit geworden.
Wie het weet mag het zeggen![]()
Ook nog geweldig gecovered door This Mortal Coil en oa te beluisteren in Lost Highway van David Lynch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De historie van het nummer gaat terug tot 1970: Song To The Siren van Tim Buckley (vader van Jeff).
Brace - ik wil jou op eten net als fruit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:15 schreef pifpafpoef het volgende:
weet iemand hoe het nummer heete dat brace tijdens de tmf awards zong?
Roger Sanchez - Another Chance?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje waarvan ik slechts de clip nog weet.
In de clip loopt een meisje met een hart door een stad dat steeds groter en kleiner wordt afhankelijk van wat er gebeurt.
Als ze koffie gaat drinken met een jongen wordt het heel groot bijvoorbeeld.
Wie helpt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |