Ja maar Nick en Stefano zijn er nu even niet he .quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik begin me toch af te vragen of zoiets inderdaad zou kunnen, Janine is wel heel erg gelaten onder het verlies van Ludo.
Ik vind trouwens dat Stefano of Nick de nieuwe directeur moet worden en niet die vieze Dian.
Ja het is ook maar wishfull thinking, Nick is er trouwens slechts tijdelijk uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar Nick en Stefano zijn er nu even niet he .![]()
Ik weet niet of dat zo een sterke reden is, ze is namelijk wel weer onlangs aangenomen bij Sanders Inc. en misschien voert ze op dat Janine zaken en privé weer eens niet gescheiden kan houden.quote:Waarom vertelt Janine trouwens niet gewoon het verleden van Ludo en Dian aan het raad van bestuur?
Lijkt me niet dat die iemand als directeur van Ludo's bedrijf willen die Ludo zoveel dingen heeft geflikt.
Goed gedaan danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef Otmed het volgende:
[..]
EhmHeb hem nagemaakt, dit is niet de orginele.
![]()
Als het kon, had ik graag de orginele gewild. Vooral de achtergrondmuziek met die violen op het eind, toen ludo werd doodgeschoten.Vreselijk spannend
![]()
Dian heeft Ludo anders zakelijk toch ook een paar keer flink beet gehadt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja het is ook maar wishfull thinking, Nick is er trouwens slechts tijdelijk uit.
[..]
Ik weet niet of dat zo een sterke reden is, ze is namelijk wel weer onlangs aangenomen bij Sanders Inc. en misschien voert ze op dat Janine zaken en privé weer eens niet gescheiden kan houden.
Toch niet geheel waar, de grondslag is een ruzie in de privésfeer die terug gaat naar de tijd dat Ludo daar als interrimmanager werkte, ik geef wel toe dat die ruzie vaak zakelijk is uitgevochten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:42 schreef Canisfire het volgende:
Dian heeft Ludo anders zakelijk toch ook een paar keer flink beet gehadt?
Lijkt me niet dat je zakelijk en prive dan doorelkaar haalt.
Ja, ik vind haar dus ook erg relaxed onder het verlies. Dus het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik begin me toch af te vragen of zoiets inderdaad zou kunnen, Janine is wel heel erg gelaten onder het verlies van Ludo.
.
Dat kan ook zijn dat ze proberen te verbergen dat ze iedereen toch nog verdenken of dat ze de brief nog niet aan de politie hebben gegeven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar dus ook erg relaxed onder het verlies. Dus het zou zomaar kunnen.
Ook deze zin kan mijn vermoedens eventueel bevestigen.
''Morris heeft het gevoel dat Janine en Nina iets te verbergen hebben''
Ik dacht eerst effe vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het was wel lief om te zien hoe Florien Fos om zijn hals vloog vandaag![]()
Maakt bij gtst niks uit hoor, herriner je Kim en Julian nog?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst effe van![]()
Maar ja het blijf toch je zus he![]()
Naud is overleden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:57 schreef lsax het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Heb het gister niet gezien...
Ja, dat is alweer zo,n tijd geleden zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maakt bij gtst niks uit hoor, herriner je Kim en Julian nog?![]()
ik ook niet en ben ook wel benieuwd, kan hem zo niet kijken dan moet ik wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:57 schreef lsax het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Heb het gister niet gezien...
Dennis en Daantje, Dennis en Dianquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Terug het verleden in, en vergeet Dennis en Laura niet.![]()
Het is misschien maar goed dat Lotje overleden isquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef Frey het volgende:
Minder scènes voor Noud, meer scènes voor Rosa![]()
Ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de verhaallijn met Lieve en Charlie zich gaat ontwikkelen, of is heir al meer over uitegelekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja.Dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |