Lange Poten / Spuiquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:11 schreef GotC het volgende:
Nou, vandaag effe 17.00-20.00 werken..
Gaat de AH to go in DH centraal weg?Hoop het niet, die staat (als ik er ben) altijd stampvol
. En leeg mag ik zeggen haha..
En over een week is de Konmar Naaldwijk ours! Ben benieuwd over de verklaring die gaat komen binnenkort..
Nee, de AH to go op de hoek van het Spui en de Spuistraat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:11 schreef GotC het volgende:
Gaat de AH to go in DH centraal weg?Hoop het niet, die staat (als ik er ben) altijd stampvol
En over een week is de Konmar Naaldwijk ours! Ben benieuwd over de verklaring die gaat komen binnenkort..
Oh diequote:Op zondag 22 oktober 2006 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lange Poten / Spuibij de statengeneraal blabla 2e kamer
Rotterdam Metrostation Beurs.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:31 schreef Webgangster het volgende:
Alles telt
Welke AH To Go ? Toevallig Utrecht CS ? Zag daar dat ze mensen zochten namelijk
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:03 schreef Renesite het volgende:
Jullie hebben cijfers op de pinautomatenJullie hebben geen irritante snoeprekken
!
Je bent warm. 1989 is het kassapark van, vier jaar voordat überhaupt de ScannerScale bij Albert Heijn als pilot werd geïntroduceerd in 1993.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:06 schreef Renesite het volgende:
De appels zijn al afgewogen maar je zit nog met je vinger bij de plu knop?
(ons kassapark is hetzelfde valt uit elkaar)
Nope dat klopt, maar dat deed de fotograaf ook expres.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:09 schreef SilverBullet het volgende:
Dr is geen klant.
Ons kassapark is even oud, alleen geen scanner scales. Verder ziet het er precies zo uit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:05 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Drie snoepkarren op 8 kassa's en ja we hebben een gereviseerde pinpad, maar de rest van het kassapark stamt uit 1989 hoor. Maar helaas er klopt iets fundementeels niet op deze foto, zoek verder.
17 jaar is dat trouwens een record binnen Albert Heijn?![]()
Dat is de grap. Ik heb ook geen ScannerScale, we deden net alsofquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ons kassapark is even oud, alleen geen scanner scales. Verder ziet het er precies zo uit.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Dat is de grap. Ik heb ook geen ScannerScale, we deden net alsof.
Laden die foto's bij iedereen zo traag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:57 schreef Atlasvlinder het volgende:
Foto's voor de Deze Week van week 44.
Maar wat klopt er niet op deze foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik moest 3 keer op F5 drukker voordat ik de foto's volledig zag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Laden die foto's bij iedereen zo traag.
Handmatig gewichtquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef Renesite het volgende:
Scalescanners hebben wij wel
Maar het viel al wel op dat jullie precies 1000gram hadden
Dus toch.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja ik moest 3 keer op F5 drukker voordat ik de foto's volledig zag.
Slowmovers met hoge marge (pannen bijv.) maken plaats voor hardlopers met minder marge (blokkerassortiment dus). Bij lampen worden grootverpakkingen ingevoerd voor meer rust in het schap. Producten als bekers worden aan hun oor opgehangen ipv opgestapeld aangezien dat netter staat en dus ook meer rust geeft. Ga anders is bij je SMM langs; die heeft een hele presentatie op papier over het hoe en waarom.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:25 schreef Webgangster het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou gaat veranderen op 5 nov ?
Heujj?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:11 schreef GotC het volgende:
Je zou er dan een Golff, spar ofzo in kunnen doen, maar betekend dat niet dat je dan de concurrentie uitsluit en dus er voor zorgt dat de AH beter gaat ipv. het nieuwe supermarktje?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef GotC het volgende:
Het is geen domme zetWe gaan er niet naartoe verhuizen want:
Wij hebben een gigantisch eigen parkeerterrein
Staan naast een redelijk groot busstation
Hebben net een flinke verbouwing achter de rug
Willen niet in een winkelcentrum zitten
Maar, wat wel wordt gedacht is dat m'n baas wil kunnen kiezen wie er in het pand van de Konmar komt..Dus geen Jumbo, Super de Boer oid. Slimme zet als je het mij vraagt
We hebben sowieso nog een C1000 in Naaldwijk (3 supermarkten in een klein dorpjequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zou er dan een Golff, spar ofzo in kunnen doen, maar betekend dat niet dat je dan de concurrentie uitsluit en dus er voor zorgt dat de AH beter gaat ipv. het nieuwe supermarktje?
2, in Naaldwijk+Honselersdijk. Er zijn wel een aantal supermarkten ja in het Westland, maar Naaldwijk+Honselersdijk waren 2 jaar geleden de beste AH's van Nederland, en vorig jaar waren we 1e+4e van alle supermarkten in Zuid-Holland..quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:49 schreef highway101 het volgende:
De baas? Ik weet niet hoeveel supermarkten jou Franchiser heeft, maar in het Westland wonen 95.000 mensen. Dan spreek je over minstens 20 supermarkten.
Geen elstars. Op de bovenste foto zie ik duidelijk een stickertje zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:00 schreef vanBnaarC het volgende:
De appels zijn elstars en geen Royal gala
Ik over 1 uur en 20 minuten voor de negenhonderduizendentweeentachtigste keer werken!quote:
Het zijn Royal Gala's. Ik heb ze namelijk zelf in dat zakje gedaan. Ik ben degene op de foto's. Wat er niet klopt aan de foto is dat ze zijn gemaakt in filiaal 1251, Het Beverhof in Beverwijk. Daar hebben we helemaal geen ScannerScales. Hoewel het wel lijkt op de monitor alsof ik ze afweeg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Dat zijn appels...
Welk filliaal IHVK, Rotterdam zkr?![]()
1 jaar heeft hij het wel volgehoudenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef SHERMAN het volgende:
Komen er geen Multimedia weken dit jaar.
TFT scherm dat ik vorig jaar heb gekocht is vandaag overleden.
Wat een kwaliteit ook bij de ah.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 jaar heeft hij het wel volgehouden!
Talpaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat een kwaliteit ook bij de ah.
![]()
AH to GO beurs in Rotterdam inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Dat zijn appels...
Welk filliaal IHVK, Rotterdam zkr?![]()
Dat kan je wel merken als je ziet dat ze pint, bij mij iig, dan staat er "druk op ja"quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
AH to GO beurs in Rotterdam inderdaad.
En ik begon goed.![]()
¤13,10 weg, omdat een vrouw deed alsof zij pinde en wegliep, en ze was verdwenen toen ik het door had.
Ja, maar ik was helemaal nieuw en een beetje zenuwachtig enzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan je wel merken als je ziet dat ze pint, bij mij iig, dan staat er "druk op ja"
Oh nee, dat hebben wij dus nooit, zoiets uitleggen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar ik was helemaal nieuw en een beetje zenuwachtig enzo.
Ik heb daarna ook 800 tips gekregen van hoe je zoiets merkt, maaar het was al te laat.
Vrijdag moet ik aan de bedrijfsleider uitleggen wat er precies is gebeurd.![]()
De leidinggevende zei dat het totaal niet erg was, maar dat ik het toch beter kon uitleggen vrijdag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh nee, dat hebben wij dus nooit, zoiets uitleggen enzo
Overjarige tiener aka polderkutquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
De leidinggevende zei dat het totaal niet erg was, maar dat ik het toch beter kon uitleggen vrijdag.
Majah, die vrouw had dus door dat ik nieuw was, en ik was een beetje klungelig bezig, dus zij maakte ff misbruik van de sitautie.![]()
Het was trouwens een kut-BrEeZaH, maar dan over datum, 30+ zeg maar.
Vanavond een info avond gehad een daaruit bleek dat van dit bericht op uwsupermarkt.nl geen ene reet klopt. Het NMA heeft nog steeds geen uitspraak gedaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef waterreus23 het volgende:
Belangrijk Nieuws over mijn AH Filiaal:
Er is een kogeltje door de kerk, Ahold mag de Konmar in Utrecht Overvecht niet overnemen. De NMA heeft besloten dat Ahold een te sterke positie in dat gebied zou krijgen als er een Albert Heijn of een C1000 bij zou komen. Hierdoor heeft Ahold moeten besluiten het personeel van deze Konmar over een paar weken op straat te zetten.
Addertje onder het gras
Als we even goed nadenken komt deze beslissing Ahold zeer goed uit. Wat moeten ze met twee Albert Heijn winkels zo dicht bij elkaar en ook een C1000* naast deze Albert Heijn is niet prettig. Nu kunnen ze de bestaande Albert Heijn gewoon verhuizen naar het Konmar pand en het huidige AH pand verkopen aan Aldi of Lidl. Natuurlijk wordt de verplaatste Albert Heijn een mooie nieuwe XL, maar het belangrijkste is dat ze niet met dat Konmar personeel zitten opgescheept.
Waarom geen Konmar personeel?
De mensen die bij Konmar werken krijgen en kregen altijd al een voor de supermarktwereld bovengemiddeld goed salaris, ook de leaseauto's werden makkelijk uitgedeeld. Daarnaast is de afgelopen jaren het 'goede' personeel vertrokken, verlaat het zinkende schip nu het nog kan was het devies. Al het overige personeel is dus te duur, te oud of niet gekwalificeerd genoeg. Als Albert Heijn het Konmar personeel had moeten overnemen, hadden ze dus met een overschot gezeten van dure mensen die ook nog eens hun beperkingen hadden. Ik ben benieuwd wat voor verrassende uitspraken de NMA nog uit de hoed gaat toveren, ik voorspel binnenkort een vergelijkbare uitspraak voor Konmar Middelburg. Mensen van Konmar, geen paniek
Er is vast meer verteld op die infoavond.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Vanavond een info avond gehad een daaruit bleek dat van dit bericht op uwsupermarkt.nl geen ene reet klopt. Het NMA heeft nog steeds geen uitspraak gedaan.
Ja, inderdaad even de belangrijkste dingen:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er is vast meer verteld op die infoavond.
Leuk om te horen allemaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:09 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad even de belangrijkste dingen:
1) Wij worden de eerste AH die een AH XL wordt in een Konmar pand
2) Ze gaan er nog steeds vanuit dat het NMA in week 44 toestemming geeft
3) De verbouwing gaat een kleine 2 weken duren, men zegt dat we dan Maandag 20 November open zijn
4) We gaan ipv 08:00 - 20:00, nu van 08:00 - 22:00 open zijn
5) We krijgen 8 zelfscankassa's
en de rest van een DVD met in de hoofdrol Harry en Rachid
Zo'n nieuw kassa project, genaamd 'Bedankt tot Ziens'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Leuk om te horen allemaal.
Hebben ze al meer verteld over de formule XL? Wat er voor jullie gaat veranderen? Wat de verschillen zijn met de huidige XL's? Tell us!
PM me de details maar over 'Bedankt tot Ziens'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:16 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Zo'n nieuw kassa project, genaamd 'Bedankt tot Ziens'
en we krijgen een speciale steengrilafdeling
Die informatie zou ik ook graag in mijn PM hebben...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
PM me de details maar over 'Bedankt tot Ziens'
En steengrilafdeling klinkt goed!
Dat is toch gewoon de zelfscan in een ander jasje?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:16 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Zo'n nieuw kassa project, genaamd 'Bedankt tot Ziens'
en we krijgen een speciale steengrilafdeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |