Ja.. nou je het zegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan nog eens flink tegenvallen hoor:
[..]
Bron
en welke funtie heb je nu?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
Bij welke Konmar in Den Haag zit je?
Elandstraat?
Heb je het tegen mij of tegen Hagenees?quote:
Tegen Hageneesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij of tegen Hagenees?.
Ik ben nu in ieder geval vulploegmedewerker en vulploegleider.
Uhuhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef AH-Hamster het volgende:
Ik had het tegen o-fiel, vandaar dat ik mijn post begon met '@o-fiel'....
En al gedaan???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over de nieuwe formule, zal er eens meer navraag over doen
Puickquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef SilverBullet het volgende:
Gister voor t eerst zuivel gedaan.
Zeker, ws dinsdag en woensdag weer.quote:
Werk nu in Zoetermeer, Westwaarts.quote:
Zondag werken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
Ik werk zondag 5 november met de verbouwing van de nonfood straat
Ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
Bij de tijdschriften/boeken liggen er bij jullie stapels bijbels?quote:
Ik mag aanstaande zondag helpen bij de diepvries worp!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
Mijn baas zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef csar het volgende:
[..]
Bij de tijdschriften/boeken liggen er bij jullie stapels bijbels?![]()
Ga je om een uurtje of 1 open. Is iedereen naar de kerk geweest 's ochtends. Beetje creatief denken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn baas zo.
"De zondag van kerst vind ik niets, mensen moeten ook nog naar de kerk kunnen enzo, dan is het toch niet te geloven dat wij open zijn?"
quote:'AH stopt met prijzenoorlog'
AMSTERDAM (ANP) - Albert Heijn stopt in december met zijn prijzenoorlog. De grootste supermarktketen van Nederland wil de prijsverschillen met zijn concurrenten niet verder verkleinen. Dat zegt directeur Dick Boer zaterdag in NRC Handelsblad.
Albert Heijn stopt in december met zijn prijzenoorlog. De grootste supermarktketen van Nederland wil de prijsverschillen met andere supers niet verder verkleinen. ANP Photo
,,We hebben in 2003 een driejarenplan opgesteld. De doelen die we hebben gesteld, hebben we gehaald'', aldus Boer. Maar als concurrenten de prijzen verlagen gaat Albert Heijn volgens hem mee.
Albert Heijn begon in het najaar van 2003 op grote schaal met prijsverlagingen. Op die wijze hoopte het bedrijf marktaandeel terug te winnen van goedkopere concurrenten.
De prijzenslag bracht het concurrerende supermarktconcern Laurus, bekend van Super de Boer, naar de rand van de afgrond.
Neh, gewoon 11 tot 17quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ga je om een uurtje of 1 open. Is iedereen naar de kerk geweest 's ochtends. Beetje creatief denken.
Albert Heijn zelf deed ook 100 jaar geleden zijn winkel nog open na de kerk zodat de boeren klompen konden komen passen.
Het hele artikel staat inderdaad in het NRC; verplichte kost voor de AH's om te lezen vandaag dus.quote:
Hmm, in welk gereformeerd gat bevind je AH zich dan?quote:
Ik denk dat er genoeg steden/dorpen zijn waar dit absoluut niet gewaardeerd wordt. Net als die onzin om kerstzondag open te zijn. Gaat voor een aantal filialen meer geld kosten dan dat het opleverd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, in welk gereformeerd gat bevind je AH zich dan?
Overigens verwacht ik dat in de komende 5 a 10 jaar bijna alle AH's op zondag geopend zullen gaan worden omdat de pilot ervan goede resultaten laat zien. Moet er nog wel even een kleine wetswijziging voor plaatsvinden maar swa
Als de klant het maar waardeer tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg steden/dorpen zijn waar dit absoluut niet gewaardeerd wordt. Net als die onzin om kerstzondag open te zijn. Gaat voor een aantal filialen meer geld kosten dan dat het opleverd.
Groningen (stad) toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, in welk gereformeerd gat bevind je AH zich dan?
Jaquote:
Ja ik dacht al dat je uit Groningen kwam, maar kon het geroformeerde gebeuren er even niet bij voorstellenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! Heel maf, en waar ze vandaan komen - don't shoot me
Dunno
![]()
Naja, best veel gerefo's werken bij de appie. Des te meer tijd om voor mij op zondag te werkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:02 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je uit Groningen kwam, maar kon het geroformeerde gebeuren er even niet bij voorstellen
Wij hebben een invasie vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, best veel gerefo's werken bij de appie. Des te meer tijd om voor mij op zondag te werkenyadayada
Wat is er mis met scouting dat je daar zo van walgt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:07 schreef febster het volgende:
[..]
Wij hebben een invasie vanscouting
lui bij ons werken
ja dat vraag ik me ook af..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wat is er mis met scouting dat je daar zo van walgt?
Notice de PI jongensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wat is er mis met scouting dat je daar zo van walgt?
Ik denk eerder een AH to go in Rotterdam.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:31 schreef Webgangster het volgende:
Alles telt
Welke AH To Go ? Toevallig Utrecht CS ? Zag daar dat ze mensen zochten namelijk
Die AH is later gekomen dan die AH to go.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
Loopt die AH to go op het spui/lange poten in Den haag wel? 50 meter verderop zit een AH![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |