Jij doet ook mee aan boer-zoekt-vrouw?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:56 schreef markiemark het volgende:
haar stemmetje en manier van praten vind ik juist het meest geile aan haar!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Als je lul in die strot hangt hoor je dat toch niet meer
Nee jij trekt volle zalen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef knerpie het volgende:
Alsof Ilse de Lange zit te wachten op een pikkie uit 1980![]()
Ja daar krijg ik ook nog eens ruwe handen van!!!quote:
Goeie cum-back!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef knerpie het volgende:
Ja daar krijg ik ook nog eens ruwe handen van!!!
je hebt gewoon een te kleine lul.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet ze dus wel permanent d'r mond houden, ook voor de seks, anders moet ik zo'n slappe pielemuis naar binnen proppen, en die heeft dan niet genoeg volume om d'r luchtpijp geluidsdicht af te sluiten![]()
Nou, niet als ze d'r mond houdt dus, dat is het hele probleem.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:03 schreef L-IS het volgende:
je hebt gewoon een te kleine lul.
De lul van de TS is te KORT voor Ilse de LANGE, logisch toch.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:19 schreef Chinless het volgende:
Gaat het nu om de lul van TS of om Ilse de Lange
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef LSS het volgende:
[..]
De lul van de TS is te KORT voor Ilse de LANGE, logisch toch.
...TS is een lul...quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:19 schreef Chinless het volgende:
Niks mis met een Twents accent!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Catbert het volgende:
Ze doet me denken aan m'n studententijd in Enschede (dicht bij huis studeren: nooit doen). Sta je in een cafe, heb je als groene eerstejaars eindelijk de moed bijmekaar geraapt op een leuke meid af te stappen met iets standaards als "Hey, hoe heet je", valt je hele wereldbeeld aan gruzelementen omdat ze antwoord met een ENORM zaaddodend Twents accent.
Beetje een trauma dus, en hetzelfde geldt dus voor Ilse. Lekker ding, totdat ze d'r muil opentrekt :'(
Liefquote:
Dus hou dat accent alsjeblieft vast!quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:56 schreef markiemark het volgende:
haar stemmetje en manier van praten vind ik juist het meest geile aan haar!
Kan niet anders.quote:
Weer met je eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan niet anders.![]()
![]()
![]()
Trouwens Ilse de lange is super!![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Catbert het volgende:
Ze doet me denken aan m'n studententijd in Enschede (dicht bij huis studeren: nooit doen). Sta je in een cafe, heb je als groene eerstejaars eindelijk de moed bijmekaar geraapt op een leuke meid af te stappen met iets standaards als "Hey, hoe heet je", valt je hele wereldbeeld aan gruzelementen omdat ze antwoord met een ENORM zaaddodend Twents accent.
Beetje een trauma dus, en hetzelfde geldt dus voor Ilse. Lekker ding, totdat ze d'r muil opentrekt :'(
Q-music is niet van Talpa...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
Lekker wijf, alleen wordt dat plaatje over de grote ontsnapping grijs gedraaid op Q-music. Q-music=Talpa=
Ik snap die obsessie met mannelijke genitalien van sommige mensen hier ook niet echt nee. Ik bedoel, je kunt er tegenwoordig gewoon eerlijk voor uit komen dat je homo bent toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:19 schreef Chinless het volgende:
Behalve dat het enorm dom klinkt niet neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |