Valt wel mee. Vrijdag was zwaarder. En daar draag je dan nog een paar nachten de gevolgen van, hè...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ook een zware nacht achter de rug, broer?
Kende je haar?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een of ander gek wijf heeft mij gisteren een bloedneus gekopt.
Netjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de ruzie ( met de hulp van wat andere buitenstaanders ) wel weten te sussen...
Ja, je kunt ook te lang uitslapen. Ik weet het.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:02 schreef wyccie het volgende:
Zondag is mijn uitslaapdag. Ik ben nog steeds duf
Ik heb geen eieren meer, had er net zo'n zin in.
Ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef broer het volgende:
Ga je dan gewoon verder met bier drinken?
Ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hou je ooit wel eens op met bierdrinken?
Ik zou verwachten dat je daar dan te veel voor trilt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja.
Je hebt vannacht dan ook wel heel lang geslapen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:12 schreef wyccie het volgende:
Soms lijkt het of dat in 1 nacht kan gebeuren.
Wat ben je toch ook onverschrokken, Do2.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Trilt?
Welnee...quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:15 schreef broer het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook onverschrokken, Do2.
De nacht houdt op als ik doorslaap.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:14 schreef broer het volgende:
Je hebt vannacht dan ook wel heel lang geslapen.
Het staat genoteerd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg ook even wat.
't Is een enorme vrouwenversierder.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:45 schreef JAM het volgende:
Meneer Pfeiffer lijkt me maar een stoffig type, dus, nee.
En dat terwijl uit het artikel blijkt dat hij graag en veel zuipt, en graag tegen de gevestigde orde aan schopt. Dat zou jou toch moeten aanspreken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:45 schreef JAM het volgende:
Meneer Pfeiffer lijkt me maar een stoffig type, dus, nee.
quote:'Stadgenoot'
Hij is het licht vergeten
en het gras vergeten
en al die kleine levende kevertjes
en de smaak van waaien en het water
hij is de geur vergeten
van het hooi de grijze vacht van de schapen
de varens de omgelegde aardkluiten
zijn binnen is geen nest zijn buiten
geen buiten zijn tuin een vaas
hij is ook
de bliksem vergeten de rauwe
hagel op zijn voorhoofd
hij zegt niet: graan meel brood
hij ziet de vogels niet weggaan
en de sneeuw niet komen
hij zal bang en verongelijkt doodgaan
Dat hij 'eigenzinnig' is en 'bepaald niet bang om zelfs zijn gelijken flink aan te pakken'?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:53 schreef Lienekien het volgende:
De vraag is, broer, wat ons dit zegt over JAM...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb ik dat geschreven?
Al mijn etiketjes liggen door elkaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hij 'eigenzinnig' is en 'bepaald niet bang om zelfs zijn gelijken flink aan te pakken'?
Of was dat nou juist weer wat ze over Pfeijffer zeiden?
Dat kan hele leuke resultaten opleveren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Al mijn etiketjes liggen door elkaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |