z'n Platinum case?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog eentje voor ¤ 9,99 bij de Intertoys gekocht.
ja 4 DS en 2 GBAquote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
kan je daar ook spelletjes in op bergen?
Lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Review van Elite Beat Agents
9.5
Dat is zo te zien de ArmorLite case. Die is transparant. O.a. bij MediaMarkt te koop.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef Semargofni het volgende:
Lijkt me wel een tof spel eigenlijk. Schijnt ook behoorlijk moeilijk te zijn, je kan wel een paar uren met een bepaald lvl bezig zijn. Zal hier alleen niet uitkomen waarschijnlijk?
Ben nog op zoek naar zo`n soort bescherming voor mijn ds`je alleen dan in het zwart:
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=215_239&products_id=2051&osCsid=c77db7c4dab83246a48b7a747533e129
Iemand een ideetje?
.......kut !quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef Platina het volgende:
Kut kut kut kut !!!!
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Theamerican het volgende:
mario kart ds is super gaaf echt heb hem bijna uitgespeeld moet nog 1 missie heb wel alle karts :p
wil zo graag kirby hebben maar iets in me zegt dat het niks is
iemand mening?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijn
Grom, Liksang waar ik geregeld spellen bestelde bestaat niet meer, en m'n gameboer die spellen importeerd heeft hem ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Contact is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
4e ronde.. sta eerste.. bijna bij de finish..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |