foto's foto's!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef Aoristus het volgende:
wat is die marianne van de anker (v/h wethouder lpf R'dam) lekker onlogische en ordinair, d'r tiet valt bijna uit dat hemd
was net bij Prem, als die rechtse straattypes waren er weer bijgehaald, een of andere tramchauffeur, de oud-chauffeur van Pim, die oud-wethouder van de LPF, de Bakkertjes van Leefbaar Amsterdam, een Chinese ondernemer die last had van wel 100 junks voor z'n zaak (goh?)quote:
Ik ben blij dat je klant genoten heeft van z´n beurt.quote:
en dat je z´n privacy waarborgtquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je klant genoten heeft van z´n beurt.
verdomd ja, dat was ik idd alweer bijna vergetenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je bent het satiredebat vergeten, van het cda mogen we niet meer lachen
In deze foto zijn hele werelden van tragiek verborgen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:19 schreef Aoristus het volgende:
springen met skatevriendjes (het 3e mannetje)
Oplettend!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Luder!
kom op, schokken met dat kadaver, wij zijn ook geweestquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
In deze foto zijn hele werelden van tragiek verborgen.
Daar was iets mee. L vd Laan was een maand later met verlof (zwanger?), Dittrich nam haar portefeuille waar en hij had geen interesse in het godslasterdebat. Zo kwam het er niet meer van.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
verdomd ja, dat was ik idd alweer bijna vergetenwat een vertoning
![]()
ik lees trouwens dat de kamer een maand na de afwijzing van die motie van D66 opnieuw naar dat godslasteringswetje zou kijken om het vervolgens af te schaffen. Volgens mij is die maand wel zo'n beetje voorbij, eigenlijk (mits ook klopt wat ik nu lees).
in het interview met de Volkskrant zei Rouvoet dat Rutte al z'n voorkeur heeft uitgesproken om niet met de CU te willen regeren. Dom he? Maar misschien zet de lijn wel door naar het cda..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
verdomd ja, dat was ik idd alweer bijna vergetenwat een vertoning
![]()
ik lees trouwens dat de kamer een maand na de afwijzing van die motie van D66 opnieuw naar dat godslasteringswetje zou kijken om het vervolgens af te schaffen. Volgens mij is die maand wel zo'n beetje voorbij, eigenlijk (mits ook klopt wat ik nu lees).
Maar wij zullen je niet herkennenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:29 schreef Apropos het volgende:
Ik heb alleen foto´s waar ik herkenbaar op sta, Harry.
Laat s een update van jezelf zien.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
Homo´s.
ach ja, de kleine Dittrich, wat een zakkenwassertjequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar was iets mee. L vd Laan was een maand later met verlof (zwanger?), Dittrich nam haar portefeuille waar en hij had geen interesse in het godslasterdebat. Zo kwam het er niet meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |