Een yvonne-onderwerp, helaas.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:27 schreef Aoristus het volgende:
Wat was je aan het onderzoeken, Jehan?
het lijkt op een Kate Bush clip, die ene met dat weer en die uitvinderquote:
Het was helaas goed weer, anders had ik mijn blitse regenjack van de posterijen natuurlijk aangedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:31 schreef MrX1982 het volgende:
En gangster jassen.
Inleveren dat wordt naar Afrika gestuurd. Kunnen de milities tijdens de regen gewoon door vechten zonder nat te wordenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef Apropos het volgende:
Het was helaas goed weer, anders had ik mijn blitse regenjack van de posterijen natuurlijk aangedaan.
Vandaar dat er zoveel troep uit Afrika in het kerstpakket zat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Inleveren dat wordt naar Afrika gestuurd. Kunnen de milities tijdens de regen gewoon door vechten zonder nat te worden.
Dat heet maatschappelijk verantwoord ondernemen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Apropos het volgende:
Vandaar dat er zoveel troep uit Afrika in het kerstpakket zat.
NRC.next kopte het goed.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:50 schreef Apropos het volgende:
Bono is op een verjaardag en zit daar voortdurend met z´n vingers te knippen - ook tijdens de toespraken.
Op een gegeven moment vraagt iemand hem waarom ´ie dat toch doet.
´´Elke keer als ik dat doe´´, zegt Bono daarop,´´sterft ergens een kind van de honger.´´
Waarop iemand roept: ´´Houd daar dan eens snel mee op!´´
Weet ik, ik was naar bed, en ik laat geen rommel slingeren.quote:
Wel meer dan dat, laiverd. Zo heb ik een aardig idee hoe je eruit zietquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
ik kan wel een pic plaatsen, maar dan worden jullie boos, en krijgt mutant een persoonlijke crisis.
Al zou Sigme onderhand beter moeten weten, zij kent mijn voornaam![]()
ok. Da's wel een hele vreemde foto, ergens ziet het er helemaal niet koud uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik, ik was naar bed, en ik laat geen rommel slingeren.
Maar in de herkansing. Winter is mooi.
[afbeelding]
Goedemorgen! Het was er niet echt koud, graad of 10.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ok. Da's wel een hele vreemde foto, ergens ziet het er helemaal niet koud uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |