Marcia is Fokking okquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:34 schreef riri het volgende:
marcia met haar zatte kop moeten ze morgen ff laten horen wat ze vandaag allemaal zit te roepen
haha
lelijk mens met d´r dikke reet
Stuur hem maar het huis uit, maar dan met een camera achter hem aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
En daarom hoop ik dat E10 maandag blijft.![]()
Jeroen, Marcia en Egbert komen van het platteland de rest komt uit steden. Vind je het gek dat je dit soort reacties dan krijgt. Toch normaalquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahaha E10 noemt Jeroen een boerenjochie, zei hij uit Zwolle
E10 reactie zegt dan ook heel veel over 'm.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
Krijgt Jeroen nu weer de zwarte piet?
Alleen omdat hij zei "volgens mij is Etienne bi"
Staat toch niet gelijk aan "Etienne is een vieze klootzak" of zo?
Jeroen is idd nogal bekrompen, dit was een spelletje, uitgelokt etc etc., en E10 is hierin is ook wat onbezonnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een onzin lullen ze over Jeroen.
Ik dacht precies hetzelfde als Jeroen en ik ben geen bekrompen boerenlul zoals suggereren over Jeroen.
Bah Marcia slijmt nu bij E10.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:38 schreef BorTheWolf het volgende:
waar zit die hand van E10
Belachelijk. Jeroen is zo hetero als een deur en dus logisch dat die dit bisexualiteit noemt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
Krijgt Jeroen nu weer de zwarte piet?
Alleen omdat hij zei "volgens mij is Etienne bi"
Staat toch niet gelijk aan "Etienne is een vieze klootzak" of zo?
ik geloof niet dat je door hebt waar het haar om te doen isquote:
Hij kan niet naakt liggen naast Rik, surequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef Bartoli het volgende:
E10 houdt zich nu groot maar het interesseert hem wel degelijk een fuck
Dat is focking duidelijk!quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef marbe het volgende:
Mars wil ook wel fucking met E10
Daarom kijken we tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:43 schreef riri het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je door hebt waar het haar om te doen is
nadat etienne met rik gezoend had was haar opmerking
...........jij hoeft er absoluut niet uit maandag etienne,wat moet ik nu doen om er niet uit te moeten maandag....
nou sorry hoor voor mij ben je dan om te![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, da's wel een beetje sneuquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:45 schreef Bartoli het volgende:
Saartje ligt er zielig bij na dat bekken van die 2 gasten
en als je gepijpt wil worden door een man ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
Als je met een vent zoent ben je in mijn ogen ook niet meteen bi.
Waar kijk jij dan voor?quote:
Scanmanquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:47 schreef scanman01 het volgende:
Marcia was echt zo opgewonden, als Etienne had gewild had hij veel verder met haar kunnen gaan volgens mij. Etienne had het niet in de gaten. Helaas kwam Rik storen en daarna Marlies.
Dat is helemaal niet aan de orde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
en als je gepijpt wil worden door een man ?
Eerst in z'n poepert en dan in z'n grote roepert.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:47 schreef dreamscape68 het volgende:
stelling:
E10 wordt deze BB in zijn kont geneukt door Rik..
ja.. of ja..?
Ja dan begint het meer bi te worden. Zoenen met een vent kan ook voor de gein gebeuren, maar pijpen is al meer lust.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
en als je gepijpt wil worden door een man ?
Ze zal wel denken, vind ik weer eens een jongen leuk, gaat ie bekken met een vent.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:45 schreef Bartoli het volgende:
Saartje ligt er zielig bij na dat bekken van die 2 gasten
En wat wilde E10 ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:48 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja dan begint het meer bi te worden. Zoenen met een vent kan ook voor de gein gebeuren, maar pijpen is al meer lust.
Hé Scanquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:47 schreef scanman01 het volgende:
Marcia was echt zo opgewonden, als Etienne had gewild had hij veel verder met haar kunnen gaan volgens mij. Etienne had het niet in de gaten. Helaas kwam Rik storen en daarna Marlies.
Ja, ik moest dat echt even kwijt. Marcia die staat echt op exploderen nu. Etienne, de misbruiker, heeft helemaal niets in de gaten. Donders jammerquote:
Ja dat heb ik nu net gemist.quote:
Saartje gaf net ook toe dat ze wel eens zo is geweest. Dus ze weet waarover die discussies overgaan had ik het ideequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze zal wel denken, vind ik weer eens een jongen leuk, gaat ie bekken met een vent.
Dat staat los van deze discussie. Het gaat erom of je dan Bi bent of nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet aan de orde.
En heb je FOKnieuws van gisteren gelezen?
Meer heteromannen hebben sex met mannen dan homo's hebben...
Ik weet bijna zeker dat die kale pa van haar zit te streamen nu.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:51 schreef Springveertje het volgende:
GEILE DONDER DIE MARS...............Die wil echt een genotsknots nu!
SEMIH er maar uit maandag! Dit kan nog leuk worden....... FLORISje daggie !!! Kom maar op met die KLIT!quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:51 schreef Bartoli het volgende:
Marcia "Floris!!!!!!!!! Dikkkkkkkkkkkkkkkke Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei. Echt waar!!
Nee... ahoewel, het is gewoon dat de meeste mensen bi zijn... who cares, lekker toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:50 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat staat los van deze discussie. Het gaat erom of je dan Bi bent of niet
Ja, want hij is dronkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:50 schreef riri het volgende:
is etienne vergeten ....
leuk dat je weer aanwezig bent;e10 geilt op saquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik moest dat echt even kwijt. Marcia die staat echt op exploderen nu. Etienne, de misbruiker, heeft helemaal niets in de gaten. Donders jammer
Het maakt mij niet uit of iemand bi hetro of homo is, het gaat erom met de handelingen die je pleegt (of je lust gedachten) in wel groepje je valt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee... ahoewel, het is gewoon dat de meeste mensen bi zijn... who cares, lekker toch?
Coosquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:54 schreef Coos het volgende:
Zo, val na een aantal dagen weer eens binnen en de TT is veelbelovend.
Vraag 1: was er gisteren nog een hoerenfeest? Zo ja. Details graag.
Vraag 2: Heeft Rik ech aan het clitje van E10 gezeten? Mag ik geupdate worden in vijf steekwoorden?![]()
Gisteren geen hoerenfeestquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:54 schreef Coos het volgende:
Vraag 2: Heeft Rik ech aan het clitje van E10 gezeten? Mag ik geupdate worden in vijf steekwoorden?![]()
Nee, veel meer andersomquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
leuk dat je weer aanwezig bent;e10 geilt op sa![]()
Hebbes :quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:54 schreef Springveertje het volgende:
TIJNTJE!!!!!!!!!! Ligt ook weer te rollebollen...........
Marcia gaat alleen voor hele grote penisen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
Marcia gaat voor de bijl vannacht. Als Etienne een beetje doorzet
Doe eens een beetje moeite, Coos. Al las je alleen maar dit topic naquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:54 schreef Coos het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Gisteren geen hoerenfeest
vraag 2:
1. E10
2. Rik
3. Bekken
4. Marcia
5. Jeuk aan der klit
De player van zwolle, played BBquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:01 schreef Day het volgende:
E10 voelt zich helemaal het mannetje![]()
Dat die gasten allemaal in z'n shit trappen zeg!
Ik heb er ook geen verklaring voor Day. vanaf dag 1 had ik dat figuur al door.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:01 schreef Day het volgende:
E10 voelt zich helemaal het mannetje![]()
Dat die gasten allemaal in z'n shit trappen zeg!
het is dan ook schijt wat ze zingenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:02 schreef Bluezz het volgende:
Duo Jeroen en Tjen, kijken bij het zingen alsof ze motten schijten zeg
Te Laatquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:01 schreef Springveertje het volgende:
NIET ZINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles voor de breezersletjes!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:02 schreef dreamscape68 het volgende:
Volgens mij vind hij het nog stoer ook, dat tie met Rik een minuut heeft gezoend, en gaat tie nou voor de dubelle bonus
Waarvan? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia heeft spijt.
Nogalquote:
e10 dan ook jeroen nog uitleggen wat voor toon hij ,moet aanslaan'; e10 no X factor voor jouquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is dan ook schijt wat ze zingen
zo erg als Rob heeft die het nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal
Marcia maakt zich ondertussen retedruk over Floris, en dat ie daar aan kapot aan het gaan is.
Van haar dronken uitspraken, zoenen met E10 en dat ze naakt met andere mensen in bed heeft gelegen. Ze is bang voor de reactie van Floris.quote:
Oké, dank je!quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Van haar dronken uitspraken, zoenen met E10 en dat ze naakt met andere mensen in bed heeft gelegen. Ze is bang voor de reactie van Floris.
Met een paar eurootjes weet Floris daar best wel een oplossing voor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Marcia maakt zich ondertussen retedruk over Floris, en dat ie daar aan kapot aan het gaan is.
Op de dag des Heere(n)? (rik-e10)?quote:
E-10 natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie vind Marcia een focking lelijke gast?
E10 op wie ze net zo aan het geilen was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
OKquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:13 schreef Day het volgende:
[..]
E10 op wie ze net zo aan het geilen was.
E10quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maar als hij het drie keer uit volle borst zingt moet ie E10 toch zo kunnen pijpen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:14 schreef Canisfire het volgende:
Rik die snapt het de vlieger is een klote lied![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:14 schreef riri het volgende:
mens als je je zo zorgen maakt om floris waarom liet je je dan net zo gaan
dom mens
KLOPT!quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:14 schreef Canisfire het volgende:
Rik die snapt het de vlieger is een klote lied![]()
Ah, dat verklaart waarom ze alleen los komt met stimulerende middelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:14 schreef Bartoli het volgende:
Marcia is Floris ook flink aan het afkraken zeg. Hij is al 7 maanden clean. Nouw ja Marcia lijkt me nu ook niet de cleanste
Precies! Ik vind dat zo'n fucking goedkoop excuus. En deze BB-bewoners gebruiken 'm graag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:14 schreef riri het volgende:
mens als je je zo zorgen maakt om floris waarom liet je je dan net zo gaan
dom mens
Bitiënnequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:16 schreef NorthernStar het volgende:
Talpa heeft de site ook direct aangepast.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/tbi1.jpg]afbeelding][/url]
Niet alleen zijn vriendjes maar ook diegene waar hij geen vriendjes mee is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:17 schreef riri het volgende:
zometeen staan etiennes z´n vriendjes hen buiten op te wachten als hij het bbhuis uit komt om hem in elkaar te rossen...deed die vroeger zelf ook met homovriendjes toch zoals hij vertelde....
Waaromquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:15 schreef dreamscape68 het volgende:
ik ben nog steeds de streams aan het opnemen
Ja das echt FIJN!quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
Je zal maar zo'n 'meelevende' vriendin als Marlies hebben![]()
Hij denkt ook dat ie kan zingen, dat vind ik veel erger.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
En E10 maar denken dat ie straks bij Marcia kan slapen. Die gaat dan heerlijk op z'n bek
Mwah, je kiest er dan voor denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
Je zal maar zo'n 'meelevende' vriendin als Marlies hebben![]()
Het wordt tijd dat Rik gaat stokslobberen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat ie kan zingen, dat vind ik veel erger.
Ja, nou! Ik hou al niet van mensen die andermans haar strelen... BRRRRRR...quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah, je kiest er dan voor denk ik.
Ik zou gillend wegrennen na 1 minuut.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:23 schreef Bartoli het volgende:
Is Marlies soms Bi? of gaan we nu ook hier al ruzie maken omdat ik dat zeg
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Rik gaat stokslobberen.![]()
En Marcel de kast IN gaat om er nooit meer uit te komen met zo'n zoon.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:24 schreef dreamscape68 het volgende:
ik denk dat E10 ECHT uit de kast gaat komen..
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, dat hadden we toch al geconstateerd?
In werkendam hebben ze geen internetquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:23 schreef Bartoli het volgende:
Is Marlies soms Bi? of gaan we nu ook hier al ruzie maken omdat ik dat zeg
Halloooooooooooooo!quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:24 schreef dreamscape68 het volgende:
ik denk dat E10 ECHT uit de kast gaat komen..
De bietencampagne gaat op deze maniier wel aan Jeroen's neus voorbij.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
In werkendam hebben ze geen internet![]()
Bij het Kruitvat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:26 schreef Springveertje het volgende:
E10 zijn eerste single ligt volgende week in de "slechtere" platenwinkel!!!!
Blijkt dan toch grootspraak te zijn geweest. Ze vond E10 eerst ook altijd zo'n leuk schatje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:27 schreef riri het volgende:
nou zit marcia ze weer naast etienne?
die ze net een fucking lelijke gast vond?
vind ze ook maar om marlies te plezieren zegt ze fucking lelijke gast. Marlies heeft het niet zo met E10. Ik heb het idee dat Marcia wel weet waar ze mee bezig isquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Blijkt dan toch grootspraak te zijn geweest. Ze vond E10 eerst ook altijd zo'n leuk schatje.
![]()
Het klopt weerquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:27 schreef Day het volgende:
Marcia huilt net tranen met tuiten omdat ze in een dronken bui met E10 heeft gezoend. Maakt nog en paar denigrerende opmerkingen over E10's uiterijk en gaat vervolgens lekker knus met E10 op de bank zitten.![]()
We zitten al etmalen te wachten dat ze wakker wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ga eens naar bed, bewoners.
ja als ze dan toch herpes heefd net zo goed [zie boven]quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:36 schreef Springveertje het volgende:
MO: "Een gangbang in mijn reet?????"
Waaromquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ga eens naar bed, bewoners.
Wie houdt je tegen dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat ik naar bed wil. Toedeloe
hahahah..quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:38 schreef Coos het volgende:
Zonder geluid lijkt het wel of Rik ligt te stuiptrekken.![]()
Nou nog geen geluidquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:38 schreef Coos het volgende:
Hahahahahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:38 schreef Coos het volgende:
Met geluid ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:38 schreef Coos het volgende:
Oh ik dacht omdat het al GODVERDOMME 04:41 isquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat ik naar bed wil. Toedeloe
Die is zijn laatste schurftkorstjes aan het wegkrabben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:41 schreef Springveertje het volgende:
AL BUNDY is ook in het huis ( zie Rik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |