Marcia is Fokking okquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:34 schreef riri het volgende:
marcia met haar zatte kop moeten ze morgen ff laten horen wat ze vandaag allemaal zit te roepen
haha
lelijk mens met d´r dikke reet
Stuur hem maar het huis uit, maar dan met een camera achter hem aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
En daarom hoop ik dat E10 maandag blijft.![]()
Jeroen, Marcia en Egbert komen van het platteland de rest komt uit steden. Vind je het gek dat je dit soort reacties dan krijgt. Toch normaalquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahaha E10 noemt Jeroen een boerenjochie, zei hij uit Zwolle
E10 reactie zegt dan ook heel veel over 'm.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
Krijgt Jeroen nu weer de zwarte piet?
Alleen omdat hij zei "volgens mij is Etienne bi"
Staat toch niet gelijk aan "Etienne is een vieze klootzak" of zo?
Jeroen is idd nogal bekrompen, dit was een spelletje, uitgelokt etc etc., en E10 is hierin is ook wat onbezonnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een onzin lullen ze over Jeroen.
Ik dacht precies hetzelfde als Jeroen en ik ben geen bekrompen boerenlul zoals suggereren over Jeroen.
Bah Marcia slijmt nu bij E10.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:38 schreef BorTheWolf het volgende:
waar zit die hand van E10
Belachelijk. Jeroen is zo hetero als een deur en dus logisch dat die dit bisexualiteit noemt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
Krijgt Jeroen nu weer de zwarte piet?
Alleen omdat hij zei "volgens mij is Etienne bi"
Staat toch niet gelijk aan "Etienne is een vieze klootzak" of zo?
ik geloof niet dat je door hebt waar het haar om te doen isquote:
Hij kan niet naakt liggen naast Rik, surequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef Bartoli het volgende:
E10 houdt zich nu groot maar het interesseert hem wel degelijk een fuck
Dat is focking duidelijk!quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:36 schreef marbe het volgende:
Mars wil ook wel fucking met E10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |