Ga slapen, gek!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
golden earing nu !
all i want is just a...quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
Gelijk ff een leuk deuntje erin: Requiem for a Dream (Remix)
Zender voor bejaardenquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:26 schreef versabommie het volgende:
angel eyes op 10 gold!
wickedquote:
goed hoorquote:
Jij was er toch al langer?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:48 schreef Inodder het volgende:
ships probeer n walnoot te kraken en denk weer terug aan mamma
ze kraakte ze gewoon met dr n]handen lukt me nu niet
Nee, dit is FBquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:50 schreef versabommie het volgende:
is dit de sc?
dan is jouw mama sterker dan jij bentquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:48 schreef Inodder het volgende:
ships probeer n walnoot te kraken en denk weer terug aan mamma
ze kraakte ze gewoon met dr n]handen lukt me nu niet
Nee jij zoekt de FBquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:50 schreef versabommie het volgende:
is dit de sc?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan is jouw mama sterker dan jij bent
wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan is jouw mama sterker dan jij bent
dankje morriequote:
maakt nie uit hoor kan jje nie wetequote:
thnxquote:
Wasted days and wasted nights are over?quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:57 schreef versabommie het volgende:
zal julie wel jeuken maar toch: Freddy Fender overleden!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wasted days and wasted nights are over?
Heb wel eens naar Munchen op en neer gereden met alleen zijn cd in de auto, njah na terug komst kon ik hem toch wel waarderenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
kon hem vroeger niet uitstaan..maar nu ik wat ouder ben ......
tel it like it isquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Heb wel eens naar Munchen op en neer gereden met alleen zijn cd in de auto, njah na terug komst kon ik hem toch wel waarderen![]()
I'm leaving it up to youquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
tel it like it is![]()
of: if you wan't something to play with!...
geil hequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:21 schreef Inodder het volgende:
eik en e10 tongen
neeeeeeeeehhhhhhhhhquote:
Ja he, dan wel he...quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
neeeeeeeeehhhhhhhhh
2 dames ja dan wel
met vrouwen zoenen is lekkerder dan met mannen jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
neeeeeeeeehhhhhhhhh
2 dames ja dan wel
Are u kidding me?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
met vrouwen zoenen is lekkerder dan met mannen ja
nee hoor ben echt eerlijk nuquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Are u kidding me?![]()
Zijn en blijven alleen bepaalde aspecten aan een man die ik niet kan missen
ik heb iets dat jij niet kan missenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Are u kidding me?![]()
Zijn en blijven alleen bepaalde aspecten aan een man die ik niet kan missen
ja maar dan zonder schimmelquote:
Moet ook wel vis bij een goede visboer halenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor ben echt eerlijk nuen ik heb het over zoenen he
verder ben ik geen visliefhebber,doe mij maar een goede worst
![]()
hoezo schimmelquote:
jij hebt dus wel eens vis geprobeerd ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Moet ook wel vis bij een goede visboer halenMaar een goede worst... sja...
![]()
laat die vis maar zittenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Moet ook wel vis bij een goede visboer halenMaar een goede worst... sja...
![]()
dat ik die walnoten er goor uit vind zienquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
hoezo schimmel
nja hier heb je dr wat aub
wat doe je voor n werk dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij hebt dus wel eens vis geprobeerd ?en nee dat is niet mijn ding iig
worst rulesvandaar mijn werk
ik maak worstquote:
Jij bent ook meer van de worst?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
laat die vis maar zitten
Toch naar de visboer maar dan voor n portie kibbeling om te eten en verder hou ik t bij mosselen
k dach dat jij hier niet meer zou komenquote:
ik ben van de mosselen duhquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jij bent ook meer van de worst?
ligt aan mn kut mobiel (fotofunctie) dr is niets mis mee hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ik die walnoten er goor uit vind zien
jij leest toch alles altijd terug, dan had je allang kunnen zien dat ik er weer wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k dach dat jij hier niet meer zou komen
stick to your word man
betje inconsequent ben je ook wel
jij toch ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jij bent ook meer van de worst?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij leest toch alles altijd terug, dan had je allang kunnen zien dat ik er weer was
met je schimmelende noten![]()
Voorlopig ben ik even verliefder op een klein hompie wat 100 keer zegt "i love you" en daar lieve kusjes en knuffels bij geeftquote:
beter mijn geschimmeld (lijkende) walnoten dan jou ballen (ik kom hier niet weer)quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij leest toch alles altijd terug, dan had je allang kunnen zien dat ik er weer was
met je schimmelende noten![]()
ons??? jullie zijn een stel ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
beter mijn geschimmeld (lijkende) walnoten dan jou ballen (ik kom hier niet weer)
uiteraard had ik je al weer terug gezien maar dacht dat je je nog zel zou bedenken aangezien je hier nog niet echt welkom terug bent geheten. je gaf ons toch nog 1 kans hebben we die nog niet verneukt dan
als ik jou was ging ik er lekker bij liggen en zei ik fok ff gedagquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik even verliefder op een klein hompie wat 100 keer zegt "i love you" en daar lieve kusjes en knuffels bij geeft![]()
Damn zal d'r toch echt terug naar bed moeten dirigeren, maar dat wil ik niet![]()
ons=fok hij had t helemaal gehad met ons nu loopt ie weer te lurkenquote:
ik weet stiekum een beetje waar je nu op doelt en idd, dat is echt een hompie gewoonquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik even verliefder op een klein hompie wat 100 keer zegt "i love you" en daar lieve kusjes en knuffels bij geeft![]()
Damn zal d'r toch echt terug naar bed moeten dirigeren, maar dat wil ik niet![]()
jij gaat dat iig niet bewerkstelligenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
beter mijn geschimmeld (lijkende) walnoten dan jou ballen (ik kom hier niet weer)
uiteraard had ik je al weer terug gezien maar dacht dat je je nog zel zou bedenken aangezien je hier nog niet echt welkom terug bent geheten. je gaf ons toch nog 1 kans hebben we die nog niet verneukt dan
heb ik dat beweerd danquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij gaat dat iig niet bewerkstelligen![]()
als ik me niet vergis was jij degene die hier net een partij schimmelende noten posttequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb ik dat beweerd dan![]()
hou je smoel dan met ik kom hier niet weer (of iets dergelijks)
of hou op met je aanvallen richting mij en doe gewoon leuk mee![]()
Ik doelde niet op alleen die opmerking je bent nog geen moment sociaal geweestquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik me niet vergis was jij degene die hier net een partij schimmelende noten postte
sorry dat ik die dan nog even luchtig aanhaal, was gewoon bedoeld om leuk mee te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |