radio 10 gold.. plaotje werd gedraaid...quote:
speciaal voor luusje en strax ook voor duckiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
moet wel voorzienigheid zijn...
a night to remember![]()
Als je hoorde wat die geile ventjes me allemaal te vertellen haddenquote:
ze slaan peniston godzijdank overquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
radio 10 gold.. plaotje werd gedraaid...
nu strandjongens
Is toch minder dit........een beetje zo'n staar suf uit het bus/auto raam nummer...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
radio 10 gold.. plaotje werd gedraaid...
nu strandjongens
Machinaalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]oraal vaginaal anaal banaal kabaal machinaal puberaal
tis niet mijn kopje thee...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is toch minder dit........een beetje zo'n staar suf uit het bus/auto raam nummer...
Hoezoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd dat je naar bed gaat![]()
cece penis?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis niet mijn kopje thee...
en dan nu: jeugdsentiment!![]()
Laat hem maar lullen hoor, nymf!quote:
hey ik roep ook maar wat...eigenlijk ben ik een lief onschuldig mannetje die in jou een prima lerares zietquote:
ik ben er nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
joehoe...![]()
waar is iedereen?![]()
* med. gaat checken*![]()
ja dit doet me toch denken aan disco, jongens en totale staat van verwarring...quote:
Ken het nummer wel; maar volgens mij gebruikte ik dat altijd juist om tussen het dansen door ff een drankie naar binnen te werken.quote:
whahaha en ik geloof je gelijk.... NOTquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey ik roep ook maar wat...eigenlijk ben ik een lief onschuldig mannetje die in jou een prima lerares ziet![]()
halelujah!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
joehoe...![]()
waar is iedereen?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
whahaha en ik geloof je gelijk.... NOT![]()
urm bommels ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben ik niet cute en knuffelbaar?
![]()
Ik ga maandag even wat baby kleertjes kopen en vast opsturen naar Nikkyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
joehoe...![]()
waar is iedereen?![]()
gelukkig geef je zelf het antwoord alquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Wat? Ik ken geen schaamtequote:
You speak in riddles my friend.quote:
Kep jouw mailadres gefaked en net gemailed dat ze haar bezem eens uit de reet van de admins moet halenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga maandag even wat baby kleertjes kopen en vast opsturen naar Nikky![]()
Dus nog even rustig doen en daarna kan ik los![]()
Ik ben verdomme net een ferbie heur!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh dat ? ...nee dat bedoel ik niet....ik dacht dat je een eerlijk antwoord wilde...![]()
Vooral de video's die ze erbij laten zien zijn werkelijk geweldigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
hara krishnaaaaaaaa lalalala
ja dat geloof ik weer wel hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep jouw mailadres gefaked en net gemailed dat ze haar bezem eens uit de reet van de admins moet halen![]()
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben verdomme net een ferbie heur!
geen idee...heb de stream aanstaan op me versatelbox over de cinemasetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vooral de video's die ze erbij laten zien zijn werkelijk geweldig![]()
![]()
*Nooit meer fout maakt Talitha te onderschatten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
You speak in riddles my friend.![]()
Die monteur was toch zeker voor jou bedoeld? Wie moet er anders mijn teksten corrigeren.![]()
badio bien bold?quote:
Grap van de dagquote:
1 poging gedaan....na 2 uur ritueel geslacht verbrand en erop gescheten!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Ben jij trouwens wel eens een paar dagen met zo'n beest aan de slag gegaan ?![]()
Heb ik allemaal niet in mijn schuurquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee...heb de stream aanstaan op me versatelbox over de cinemaset![]()
Je moet er idd wel het een en ander aan tijd insteken; maar je kunt echt ver komen met die beesten....mijn oudste zuster had er 5....die reageerden ook op elkaar...geweldig....kon je je echt hele dagen mee vermakenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 poging gedaan....na 2 uur ritueel geslacht verbrand en erop gescheten!![]()
Hoerefurbie's!![]()
Ik wor zoooooooooo agressief van bijdehandte knuffels !
We hebben geen kinderen dus weet het niet maar ik heb begrepen dat die dingen nog aardig wat geld kostenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Ben jij trouwens wel eens een paar dagen met zo'n beest aan de slag gegaan ?![]()
* Gladys geeft bommie bierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
even over triest...ben zo druk aan het replyen hier....dat ik nog steeds niet aan de bier maar aan de koffie zit
dat is toch ook wat.....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
even over triest...ben zo druk aan het replyen hier....dat ik nog steeds niet aan de bier maar aan de koffie zit
He, misschien hebben ze daar ook wel een FBquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
waarom WEL anouk en geen frampton???
ik heb er een,werd horendol van dat dingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet er idd wel het een en ander aan tijd insteken; maar je kunt echt ver komen met die beesten....mijn oudste zuster had er 5....die reageerden ook op elkaar...geweldig....kon je je echt hele dagen mee vermaken![]()
![]()
![]()
mwah ik kan sowieso niet tegen knuffels....we liepen een keer door warner brothers movie world...komt er zo'n levensgrote tweety langslopen....ze hebben me met 5 man tegen moeten houden want ik wilde hem dood in mijn achterbakquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet er idd wel het een en ander aan tijd insteken; maar je kunt echt ver komen met die beesten....mijn oudste zuster had er 5....die reageerden ook op elkaar...geweldig....kon je je echt hele dagen mee vermaken![]()
![]()
![]()
Doe mij maar een armagnacje...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is toch ook wat.....
Biertje?
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
plop er nu 1 openquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is toch ook wat.....
Biertje?
Latent nichtjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb er een,werd horendol van dat dingHij ligt nu ergens achter in de kast geloof ik
Ik heb wel zo'n blauw monster met handboeien ...als die handboeien vastzitten doetie lief .."laat me los alsjeblieft, ik zal lief zijn" en als je die handboeien losmaakt scheld die je uit en laat scheten en boerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb er een,werd horendol van dat dingHij ligt nu ergens achter in de kast geloof ik
Romanticus!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die wil ik ookZou zo leuk zijn om is iemand te hebben om mee te praten
![]()
Zijn ook meestal illegale Nederlanders die dan in duitsland illegaal aan de bak proberen te komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ik kan sowieso niet tegen knuffels....we liepen een keer door warner brothers movie world...komt er zo'n levensgrote tweety langslopen....ze hebben me met 5 man tegen moeten houden want ik wilde hem dood in mijn achterbak![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:48 schreef demins het volgende:
[..]
*Nooit meer fout maakt Talitha te onderschatten.
hahahaha waar heb jij het nu over ???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n blauw monster met handboeien ...als die handboeien vastzitten doetie lief .."laat me los alsjeblieft, ik zal lief zijn" en als je die handboeien losmaakt scheld die je uit en laat scheten en boeren![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij maar een armagnacje.......de rest hier zit echt op zijn knip geloof ik...
![]()
Tsja Kribbet...wat kan ik zeggen.......Duckie is er de hele tijd voor je geweest maar jij vond het nodig om hem als een harteloos monster de grond in te boren...zo win je natuurlijk nooit vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die wil ik ookZou zo leuk zijn om is iemand te hebben om mee te praten
![]()
oooohhhh...vertel!!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je hoorde wat die geile ventjes me allemaal te vertellen hadden![]()
heb ff moeten zoeken maar heb hem:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha waar heb jij het nu over ???![]()
Oe...toe maar...je hebt hem flink uit je broek laten hangen zie ik...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ben ook de raarste niet...![]()
En eenzaamquote:
en wij waren er getuige vanquote:
Bommie! Zo praat je toch niet over Jappie!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n blauw monster met handboeien ...als die handboeien vastzitten doetie lief .."laat me los alsjeblieft, ik zal lief zijn" en als je die handboeien losmaakt scheld die je uit en laat scheten en boeren![]()
voor jou schat, doe ik dat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oe...toe maar...je hebt hem flink uit je broek laten hangen zie ik...![]()
![]()
HOHOquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bommie! Zo praat je toch niet over Jappie!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bommie! Zo praat je toch niet over Jappie!![]()
![]()
Ik heb nog liever 100 pratende stukken stof om me heen dan 1 zo'n kut eendquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja Kribbet...wat kan ik zeggen.......Duckie is er de hele tijd voor je geweest maar jij vond het nodig om hem als een harteloos monster de grond in te boren...zo win je natuurlijk nooit vertrouwen.![]()
Even terug lezen vanaf SC 67quote:
Slaapt hubbie al ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor jou schat, doe ik dat...![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ff moeten zoeken maar heb hem:
http://www.marktplaza.nl/freddy-monster-409877.php
Dat kan wel zo zijn; maar voorlopig loopje te janken dat je er nog niet een hebt dus als ik jou was zou ik toch ff wat liever gaan doen tegen die eend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 100 pratende stukken stof om me heen dan 1 zo'n kut eend![]()
hij playstationt!quote:
zijn niet meer te koop geloof ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]die is gaaf
bij welke winkels krijg je die? vast niet bij bart smit he
ow sjips...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
In het schuurtje was dat toch ? ...wacht...ik klim ff over...![]()
daar ben ik ook nog wel benieuwd naar....quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupz...day gaat het ons vertellen he ?![]()
![]()
Ik koop ze wel op marktplaats of pik ze van kinderen hier in de buurtquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn; maar voorlopig loopje te janken dat je er nog niet een hebt dus als ik jou was zou ik toch ff wat liever gaan doen tegen die eend.![]()
ja potdomme,maak je me blij met een dooie mus dus ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn niet meer te koop geloof ik
Ben je boos op mequote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow sjips...
gaat ie er net mee stoppen....![]()
maar zijn voorstellen zijn dan wel weer leuk te noemen![]()
dus tot morgen allemaal...![]()
enne jappie, ik laat de fles wel staan![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nur spielerei Mom...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
Ben blij dat jullie even gelachen hebbenEn sorry dat ik jullie lastig viel met BB
maar wordt best geinig nu
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ik kan sowieso niet tegen knuffels....we liepen een keer door warner brothers movie world...komt er zo'n levensgrote tweety langslopen....ze hebben me met 5 man tegen moeten houden want ik wilde hem dood in mijn achterbak![]()
luister: Ik verkoop mijn ziel, mijn lichaam, maar van mijn Freddy Monster blijft iedereen afquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja potdomme,maak je me blij met een dooie mus dus ?Dan wil ik de jouwe hebben
![]()
Duh...ze kan het toch gewoon naar jou PMenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet Day dingen proberen te laten zeggen die ze niet mag bespreken!
![]()
Veel plezier buuf!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow sjips...
gaat ie er net mee stoppen....![]()
maar zijn voorstellen zijn dan wel weer leuk te noemen![]()
dus tot morgen allemaal...![]()
enne jappie, ik laat de fles wel staan![]()
ja, ik kon met manu prima pm-en toen die een ban hadquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ben bang van niet maar werkt de pm naar Lucy niet meer??
![]()
Ik ben integer!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ze kan het toch gewoon naar jou PMen...en dat jij het dan forward naar ons
![]()
hear hear!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ze kan het toch gewoon naar jou PMen...en dat jij het dan forward naar ons
![]()
Ja lach maar, mijn vrouw houdt me nu expres buiten plopsaland...wie weet wat voor verschrikkelijk bloedbad ik daar niet aan zou richtenquote:
PS, FBquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
luister: Ik verkoop mijn ziel, mijn lichaam, maar van mijn Freddy Monster blijft iedereen af![]()
ok, bovenstaande zin, geknipt buiten de context zou een prima sig zijn![]()
Oke maar wie nu naar Lucy een PM metje sturenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, ik kon met manu prima pm-en toen die een ban had![]()
Daar heb jij gelukkig geen last van he, klepelzoekerquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik koop ze wel op marktplaats of pik ze van kinderen hier in de buurt
Heb ik die eend echt niet voor nodig, steeds het zelfde verhaaltje van die huillie![]()
quote:
KUT daar gaat mijn bier over mijn toetsenbordquote:
sorry maar ik ga niet in discussie met gasten boven de 156230quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb jij gelukkig geen last van he, klepelzoeker![]()
Moest er zelf al mijn monitor van schoonmaken toen ik het typtequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KUT daar gaat mijn bier over mijn toetsenbord![]()
Jammer want hij heeft wel een puntquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar ik ga niet in discussie met gasten boven de 156230![]()
Wees blij dat ze boven al slapen en er niet in ene een fikse donderstraal op je bakkes landde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moest er zelf al mijn monitor van schoonmaken toen ik het typte![]()
Mijn playlist? radio bien bold z'n playlistquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef Talitha het volgende:
Hé Bommie? Je playlist klopt niet...?
Mwah, gaat. Ik wou eigenlijk pm-en met jou, maar ja, je hebt het druk, geloof ik...?quote:
ik sta onder bescherming van de duistere prins zellufquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wees blij dat ze boven al slapen en er niet in ene een fikse donderstraal op je bakkes landde.![]()
Maar een beeldscherm kan er beter tegen dan een toetsenbord, moet ik hem morgen weer met een fohn droogmakenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moest er zelf al mijn monitor van schoonmaken toen ik het typte![]()
Tsssssssssssk , in elk topic een ander schatje hequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Mwah, gaat. Ik wou eigenlijk pm-en met jou, maar ja, je hebt het druk, geloof ik...?
Kep er wel een paar op voorraad liggen hier...ruilen tegen je rollator!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een beeldscherm kan er beter tegen dan een toetsenbord, moet ik hem morgen weer met een fohn droogmaken![]()
Doei Jappie, tot morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Mwah, gaat. Ik wou eigenlijk pm-en met jou, maar ja, je hebt het druk, geloof ik...?
Nee hoor......momenteel zit ik geloof ik een beetje 'in between dates" zeg maar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
heeft die ook al een ban?quote:
Ter nagedachtenis van luusquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar ik ga niet in discussie met gasten boven de 156230![]()
Well....in that casequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor......momenteel zit ik geloof ik een beetje 'in between dates" zeg maar...![]()
![]()
Vrouwen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tsssssssssssk , in elk topic een ander schatje he![]()
![]()
Jij begrijpt hemquote:
Krijg wel weer een andere laptop van mijn vrouw bij justitie verdwijnen wel vaker dingenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep er wel een paar op voorraad liggen hier...ruilen tegen je rollator!
Ik ken hem hoor Bommie, zoon wilde hem ook hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
luister: Ik verkoop mijn ziel, mijn lichaam, maar van mijn Freddy Monster blijft iedereen af![]()
ok, bovenstaande zin, geknipt buiten de context zou een prima sig zijn![]()
dat was dus mijn bedoeling...jou van de straat houden want zijn we immers niet allemaal verantwoordelijk voor een leefbaar nederland?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Krijg wel weer een andere laptop van mijn vrouw bij justitie verdwijnen wel vaker dingen![]()
En zonder mijn rollator kan ik bijna de deur niet uit dus NEE![]()
Hij gaat pmmen met day dus het zit eraan te komenquote:
Ga je het goedmaken ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Talitha het volgende:
Joehoe, Demins! ben je er nog?
Even iets minder opvallend graag. Bommie hè, ssstquote:
Day is belangrijker dan een uurtje slaapquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja lul...en bedankt he......ik wilde net gaan slapen.
![]()
heb hem al een jaar of 6...vond hem zo kicke...mijn vrouw vond me een peuterquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ken hem hoor Bommie, zoon wilde hem ook hebbenKijken of de Sint hem nog heeft dit jaar
Als een roepende in de woestijn!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Talitha het volgende:
tssssssssk! komt goed dit!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Even iets minder opvallend graag. Bommie hè, ssst
Ik snap hetquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Even iets minder opvallend graag. Bommie hè, ssst
Wie gaat er met mij pm-en?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij gaat pmmen met day dus het zit eraan te komen![]()
Nee schatje, maar ik ben er wel voor je!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Talitha het volgende:
Over een paar weken krijg ik een scootmobiel en kan ik de hele straat "leefbaar" houdenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat was dus mijn bedoeling...jou van de straat houden want zijn we immers niet allemaal verantwoordelijk voor een leefbaar nederland?
Dat weet toch iedereen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Day is belangrijker dan een uurtje slaap![]()
hoi lekkere mom, jij bent altijd al mijn favo geweest, zullen we pm-en?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ken hem hoor Bommie, zoon wilde hem ook hebbenKijken of de Sint hem nog heeft dit jaar
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Wie gaat er met mij pm-en?![]()
Geen zin in, ik wil rust. Het is voor gvd ook weekend, ja!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent toch niet in slaap aan het vallen hè? Anders kan je beter naar je bedje gaan.quote:
Als Day met je klaar is heb je niet meer dan een uurtje slaap overquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen?![]()
Dus wat doet die achterlijke smilie achter die zin..
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
trouwens wel komisch ..
hier moest ik die freddy monster vinden:
http://www.advertentiezoeker.nl/?z=handboeien
Jij bent er voor elke vrouwelijke poster.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee schatje, maar ik ben er wel voor je!![]()
zullen we samen wat leuks doen ?
Zullen we pm-en ?
Misschien is ze wel een soort van bouwvakker, kruipt ze erop en 5 minuten later lig je daar met een gebruikt gevoel te kijken naar hoe ze ligt te snurken!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als Day met je klaar is heb je niet meer dan een uurtje slaap over![]()
![]()
Sorry, wat zei jequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent toch niet in slaap aan het vallen hè? Anders kan je beter naar je bedje gaan.![]()
behalve voor mij nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent er voor elke vrouwelijke poster.![]()
Dat is lang niet genoeg!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit nu al minimaal 3 kwartier stompzinnig naar die post te staren...![]()
Tuurlijk ben ik er ook voor jou, er is genoeg Bommie voor jullie allemaalquote:
Ga je tandjes maar poetsen en trek je pyamaatje aan. Kom ik je zo instoppen.quote:
Waarom is spelling zo'n obsessie voor je?quote:
Is het net zoiets als met die 3D plaatjes ? ...Dat je ca 20 cm achter het bericht moet focussenquote:
Zit jij in een andere tijdzonequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit nu al minimaal 3 kwartier stompzinnig naar die post te staren...![]()
Nou graag dan maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga je tandjes maar poetsen en trek je pyamaatje aan. Kom ik je zo instoppen.
ik wil helemaal niet delenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er ook voor jou, er is genoeg Bommie voor jullie allemaal![]()
5 minutenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een soort van bouwvakker, kruipt ze erop en 5 minuten later lig je daar met een gebruikt gevoel te kijken naar hoe ze ligt te snurken!![]()
Precies! Behalve dat je niet weet of het voor of achter is! En ook niet hoeveel centimeter...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het net zoiets als met die 3D plaatjes ? ...Dat je ca 20 cm achter het bericht moet focussen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoi lekkere mom, jij bent altijd al mijn favo geweest, zullen we pm-en?![]()
Lieverd, onze lieve heer heeft me met een missie op de wereld gezet en dat is zoveel mogelijk vrouwen gelukkig maken. Het is niet zo dat ik jou niet mijn enige wil maken, maar ik moet, het is mijn lot ...quote:
Je wil geen mannen met diepgang ? (moi)quote:
Daar ben ik goed in.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het net zoiets als met die 3D plaatjes ? ...Dat je ca 20 cm achter het bericht moet focussen![]()
![]()
Of in het slechtste geval met eend!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je wil geen mannen met diepgang ? (moi)
Je wil geen mannen met platte eendimensionale duidelijke behoefte's ? (bommels)
Met dit soort pietepeuterige kieskeurigheid eindig je straks nog met Krabbit.![]()
Wat is ie zo schattig hè!quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, onze lieve heer heeft me met een missie op de wereld gezet en dat is zoveel mogelijk vrouwen gelukkig maken. Het is niet zo dat ik jou niet mijn enige wil maken, maar ik moet, het is mijn lot ...
als het je troost, je hebt een eigen speciaal plekje in mijn hartje!
Jij hebt diepgang?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je wil geen mannen met diepgang ? (moi)
Je wil geen mannen met platte eendimensionale duidelijke behoefte's ? (bommels)
Met dit soort pietepeuterige kieskeurigheid eindig je straks nog met Krabbit.![]()
Ik ben semi kleurenblind, ik krijg al knetterende schedelpijn van een rood kaartje met gele letters...die 3d sjit kan ik dus never nooit in mijn leven zien he...heb er zelfs een keer een uur voor gestaan ...noway!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kreeg er altijd kneiterende koppijn van...
Het zal er wel weer op uit draaien dat ik het vuile werk moet opknappenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of in het slechtste geval met eend!![]()
Dan is het goed? ik geef je een stukje van mijn hart!quote:
Ik post iets om 00:27 uur en om 00:32 uur zit jij er al 3 kwartier naar te sturen?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op uit draaien dat ik het vuile werk moet opknappen![]()
Was het maar alleen spelling!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
auw mijn buik
hey maar vanwaar jouw obsessie voor spelling?
Comoquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik post iets om 00:27 uur en om 00:32 uur zit jij er al 3 kwartier naar te sturen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op uit draaien dat ik het vuile werk moet opknappen![]()
Dan doe je het niet goed.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kreeg er altijd kneiterende koppijn van...
obsessie voor taalgebruik dan?quote:
Ik weet het echt niet... Het is iets dat ik heb. Net als een innemende persoonlijkheid, een fris stel hersens en goddelijk voorkomen!quote:
Ik ben er zelf ook net pas achter...maar het voelt als een jas die ik al mijn hele leven had willen hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jij hebt diepgang?dat wist ik nog niet
![]()
sorry je bent een schat echt ik waardeer het heel erg dat ik dat stukje krijgquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan is het goed? ik geef je een stukje van mijn hart!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
Utrecht gaat als eerst burgemeester kiezen
De Utrechtse bevolking mag volgend jaar bepalen wie de opvolger van burgemeester Brouwer wordt. Dat heeft de gemeenteraad van Utrecht donderdagavond besloten.
whahahahaha dag HOER BROUWER!![]()
nu alquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee ik spreek geen baviaans.![]()
Tijd om te gaan slapen.![]()
dan richt ik toch weer een politieke partij opquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanmorgen al op het nieuws
![]()
PS, Mevr. Brouwer blijft waarschijnlijk een jaar langer![]()
Blijf nog even, over 4 a 5 users is jouw broekje aan de beurtquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi, dan nu onder mijn bureau!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry je bent een schat echt ik waardeer het heel erg dat ik dat stukje krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trust Tally ......bedankt voor je aanwezigheid.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
dacht dat je nooit zou vragenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, dan nu onder mijn bureau!
He he bed is koud hier hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaja...rustig maar....ik kom er zo aan...![]()
Heb je nog een plekkie voor Roy over ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan richt ik toch weer een politieke partij op![]()
Echt geen grapquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan richt ik toch weer een politieke partij op![]()
ik doe alleen plaatselijke politiek..en als ik mijn zin heb dan ga ik weg en gaan andere zotten die politieke partij landelijk doen as if ze een kans hebben whehehequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je nog een plekkie voor Roy over ?![]()
zie het net ook in mijn mailbox....quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Echt geen grap![]()
Vanmorgen gelezen(ja ik lees 's ochtends 2 kranten en alles wat er op teletext te lezen is
)
UTRECHT - De Utrechtse bevolking mag volgend jaar bepalen wie de opvolger van burgemeester Brouwer wordt. Dat heeft de gemeenteraad van Utrecht donderdagavond besloten.
Een vertrouwenscommissie selecteert twee kandidaten waar de Utrechters uit mogen kiezen.
Burgemeester Brouwer stapt waarschijnlijk aan het einde van volgend jaar op. Haar termijn loopt eigenlijk al aan het einde van dit jaar af. Maar Brouwer wil een jaar extra blijven om het nieuwe college goed te kunnen inwerken.
doe je ook deepthroaten?quote:
neeh dan stik ikquote:
Doe geen moeite! Ik kan wel voor mezelf zorgen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijf nog even, over 4 a 5 users is jouw broekje aan de beurt![]()
denk je ?quote:
legionellabesmettingquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie het net ook in mijn mailbox....
vieze sherry verslaafde begoniafetisjist is het![]()
Trusten voor straks Jappie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trust Tally ......bedankt voor je aanwezigheid.![]()
![]()
Ik doop haar: "Miep Vingerdiep"quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe geen moeite! Ik kan wel voor mezelf zorgen.![]()
stel je niet zo aan jeuhquote:
probeer het zelf eens,kijken of je dan nog zo'n grote bek hebtquote:
Tja, jij schijnt geen diepgang te hebben, dus...quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doop haar: "Miep Vingerdiep"
![]()
Ik blijf hier lekker in je kukeltje leggen mie goodooo en luister lekker mee terwijl jij me streeld, oke? Als er iets schokkend gebeurd moet je me wakker schudden oke?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hou nog even vol...je mag zo in mijn kukeltje liggen.![]()
![]()
*volgt gedwee alla Micheline*quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Jappie het volgende:
Kee MOM....ik ben er helemaal klaar mee voor.![]()
Trustuh lieve Fok/Vol mensjens.![]()
![]()
truste jappiequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Jappie het volgende:
Kee MOM....ik ben er helemaal klaar mee voor.![]()
Trustuh lieve Fok/Vol mensjens.![]()
![]()
Wees blij, wij zaten de hele avond met hem opgescheeptquote:
joh als tegenprestatie duik ik toch ook met mijn muil in die berg haring of nie?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
probeer het zelf eens,kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt![]()
![]()
Jamaar, jamaar, ik was net bezig met een harstochtelijke PM.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wees blij, wij zaten de hele avond met hem opgescheept![]()
![]()
Joh je doet alles om me maar over de kling te jagen he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ik was net bezig met een harstochtelijke PM.
Concentreer jij je nu maar op broekie nr. 5!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je doet alles om me maar over de kling te jagen he?
Je kan hem ook naar mij sturenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ik was net bezig met een harstochtelijke PM.
Dat vroeg ik me nét af!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
kun je dansen op de maan ! is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan!
Je weet toch dat jij en alleen jij het broekje bent ....waar ik naar verlang?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Concentreer jij je nu maar op broekie nr. 5!![]()
Had Lucy zo'n klein maatjequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Concentreer jij je nu maar op broekie nr. 5!![]()
In jouw praatjes trap ik niet meer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij en alleen jij het broekje bent ....waar ik naar verlang?
Jappie is de bron van al het kwaad. Laat mij je redden van hem. als jouw prins op het witte paard! Jij , mijn noorderster in dit heelal van verlangen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
In jouw praatjes trap ik niet meer.![]()
Jappie is tenminste nog oprecht en lief.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh als tegenprestatie duik ik toch ook met mijn muil in die berg haring of nie?![]()
Watje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve mensen, het was weer gezellig![]()
Morgen mag ik weer "gezellige" dingen gaan doen en heb mijn nachtrust dus hard nodig![]()
TrUSTE![]()
Truste!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
Morgen mag ik weer "gezellige" dingen gaan doen en heb mijn nachtrust dus hard nodig![]()
TrUSTE![]()
Slaap lekker, Kribs!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
TrUSTE![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh als tegenprestatie duik ik toch ook met mijn muil in die berg haring of nie?![]()
Let me guess! Ik heb ook een speciaal plekje in je hart?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie is de bron van al het kwaad. Laat mij je redden van hem. als jouw prins op het witte paard! Jij , mijn noorderster in dit heelal van verlangen!
gelul, jij bent mijn universum schat !quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Let me guess! Ik heb ook een speciaal plekje in je hart?
wat doe jij hier:? je hoeft nog geen nieuw topic te openen hoorquote:
Nee dank je.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelul, jij bent mijn universum schat !
verwend nest!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nee dank je.![]()
Ga toch voor Jappie. Die doet minder hoogdravend.
Hey, nu al weer weg bij Jappie.quote:
Die is al in dromenlandquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, nu al weer weg bij Jappie.
Dat doe je snel!![]()
Luister je nog naar 10 gold? zoja: zullen we NU even dansen?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Die is al in dromenland![]()
Nexttttttttt
![]()
Ja graag!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luister je nog naar 10 gold? zoja: zullen we NU even dansen?
dat was fijn he?quote:
Hey lekkertjequote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey lekkertje![]()
Ja, als jij er de hele tijd tussen uit naait, zal ik wel weer achter jou aan moeten he![]()
Jappie , ja dat snap ik wel. Eerlijk delen toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... Jappie... weet je.....
Je snapt het wel he?
En jij blijft mijn nummer 1 hoor![]()
![]()
phw voor snappie: http://www.radio10gold.nl/page/playlist/quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jappie , ja dat snap ik wel. Eerlijk delen toch?![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
laten jullie mij daar in dat badje achterquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, konden er even geen puppies bij gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
laten jullie mij daar in dat badje achter![]()
Fuck toch es op met je Radio tien shit! Sommige mensen hier volgen BBquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
phw voor snappie: http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Fuck toch es op met je Radio tien shit! Sommige mensen hier volgen BB![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, konden er even geen puppies bij gebruiken![]()
OFF TOPIC!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
Van Persie is een Hottie volgens de BB6 dames![]()
![]()
dit is de sc, muts!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Fuck toch es op met je Radio tien shit! Sommige mensen hier volgen BB![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is de sc, muts!
Abuse verzonden!![]()
Mijn punten had je al, moppie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]krijg ik nu ook eens eindelijk points???
Daar kun je niet snel genoeg mee zijn!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is de sc, muts!
Abuse verzonden!![]()
hoiquote:
gladje!quote:
Kenny Rogersquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
lady, your love's the only what i need, and beside me is a where i want you to be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |