en zeker niet hier trouwensquote:
Groningen is een leuke stad, en met voetballen mogen ze van mij altijd 2e wordenquote:
Een 'z' in plaats van een 'j'. Zal m'n ogen weer eens laten checken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee!!!!... wat dacht je dat er stond???
wel hier slap jijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en zeker niet hier trouwens
quote:
Hahaha ik zie jou ook overalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Gladys......jij hier?
wat leuk
![]()
quote:
heeeeeyquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Groningen is een leuke stad, en met voetballen mogen ze van mij altijd 2e worden
geloof jij z'n gelul echt?quote:
quote:
ha ha ha ....wel een goeiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een 'z' in plaats van een 'j'. Zal m'n ogen weer eens laten checken.![]()
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:
heej lekker dingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe gewoon alsof...maaruh niet verder vertellenquote:
Hoezo? ga je anders met je handtasje slaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
bemoei jij je er ff niet mee nu...
Laat hem maar lullen hoor moppie, je weet zolang ik een gezicht heb heb jij iets om op te zitten!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof...maaruh niet verder vertellen![]()
nee, dan spring ik omhoog en bijt in je kniequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? ga je anders met je handtasje slaan?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof...maaruh niet verder vertellen![]()
Bommie houdt niet van een overdaad aan smilies, hè?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |