Is ie ineens 2 jaar jonger geworden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:50 schreef Knut het volgende:
Ik ben op dit moment in het bezit van een Volvo S40 uit 1996. 1.8 l en als enige opvallende extra een climaatsysteem in plaats van een airco.
Brandstofverbruik ligt op ongeveer 1/11 á 1/12, maar dat is met heel veel file rijden. Kan zuiniger iig. Het is een benzine auto.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:09 schreef Eraser127 het volgende:
hoe zit het met:
-brandstof/verbruik
-verzekering/wegenbelasting
Teveel gegevens? Je kan op rdw.nl slechts wat technische gegevens raadplegen en geen persoonsgegevens?quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
Aan het kenteken zitten teveel gegevens verbonden om deze aan een vreemde te geven.
Provincie Utrecht? Wegenbelasting is 38 euro in de maand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Jammer dat 'ie bijna 50 euro per maand aan belasting kost. Ik zou zo even langs willen rijden om hem te bewonderen, aangezien ik zelf in Woerden woon.
Verleidelijk, erg verleidelijk![]()
quote:Uitkomst berekening
Per kwartaal ¤ 115,00
Per jaar ¤ 448,00
Doe maar een bod, dan onderhandelen we wel verder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:49 schreef Gunner het volgende:
Via een omweggetje is het kenteken idd wel te achterhalen
APK verloopt dus eerdaags. Bij aankoop regel jij een nieuwe?
FOK!mail is sneller. We hebben dit weekend geen verre plannen dus langskomen is mogelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:36 schreef Serinde het volgende:
Ook even een TVP. Even naar de financiële meuk kijken hier thuis![]()
Toffe auto iig. Zijn jullie evt. komend weekend thuis? onder voorbehoud: moet hier even overleggen
Knut, als ik je eerdaags via mail wil bereiken, kan dat het beste/snelste via je hotmail of je FOK!mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |