Voor een deel. Er worden twee Volvo XC70's bij zijn garage afgeleverd en gaan bij hem in de onderhoud. Lease contracten wel eens waar maar het is toch een verkoop van 130.000+ wat hij binnen krijgt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:23 schreef MikeyMan het volgende:
Probleem is alleen dat er feitelijk niks teruggekocht wordt... En ik denk dat je dan blij mag zijn met 3000 van een dealer...
particulier moet er wel meer uit te slepen zijn ja... Maar laat hem dan inderdaad poetsen en repareren...
Leasebakken zijn al besteldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef w31rd0 het volgende:
Dit roept toch om wat meer onderhandelingstaktieken. Hoe zeker is het dat je de XC70 gaat leasen, is er geen ander merk/ model dat je interesse heeft? Ik zou de dealer voorhouden dat als ie niet wat meer ophoest voor jou auto hij die twee xc70's ook op zijn buik kan schrijven. Je kunt ook van te voren voor een andere auto gaan kijken bij een ander merk en daar een inruilwaarde voor je S40 opvragen. Dit gewoon terugmelden aan je Volvo dealer (alleen als ze meer bieden natuurlijk), en dan kijken wat ie daarmee doet.
Omdat hij groter is, luxer is, harder kan, fijner rijdt, mooier is, een schuifdakje heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Paladijn het volgende:
Waarom ga je in godsnaam van een S40 naar een XC70?
Al die andere opties vind je ook bij andere auto's in dat segment, ik verbaasde me meer over de switch van nette sedan naar PC Hooft-tractorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat hij groter is, luxer is, harder kan, fijner rijdt, mooier is, een schuifdakje heeft, een ingebouwd navigatiesysteem heeft, een erg mooie surround set heeft plus 6 cd wisselaar, toffe koffiekopjes houdertjes heeft, ingelegd hout in de deuren heeft, de passagier airbags uitkunnen, veiliger is, all wheel drive heeft, automatisch schakelt, cruise control heeft, regenssensoren heeft en er gewoon tig keer geiler uitziet?
Ik denk het niet, het zijn beide veredelde terreinwagensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat ie in de war is met de XC90 ipv de XC70
Heb je ze ooit wel eens in het echt gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het zijn beide veredelde terreinwagensDat de XC90 meer wegheeft van een olifant on steroids doet daar niets aan af.
Maar goed, dat was de vraag van de TS niet
dat vraag ik mij ondertussen ook af ja...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ze ooit wel eens in het echt gezien
De XC70 vaak genoeg, de XC90 ken ik alleen van foto's - voor zover ik weet is die vooral veel hoger en wat breder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ze ooit wel eens in het echt gezien
Praten we hier wel over dezelfde dingen? Ik zie een duidelijk verschil in hoogte tussen de XC70 en V70. Kijk eens naar de wielkasten, positie wielmoer en de afstand van de bumper tot de grond. Dat de XC70 totaal gezien niet veel breder en hoger lijkt dan de V70 lijkt me een positief punt in de afwerking door Volvo, maar dat doet niet echt ter zake voor het wel/niet terreinwagen zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:51 schreef eer-ik het volgende:
hier is het best goed te zien:
[afbeelding]
resp. XC70, V70, XC90, maar dat zie je zelf ook wel.
Ik vind dat er qua hoogte en breedte weinig verschil is tussen de XC- en de V70.
Die XC70quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat ie in de war is met de XC90 ipv de XC70
Ja, ok, maar zelfs dat verschilt enkel een paar centimeter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Praten we hier wel over dezelfde dingen? Ik zie een duidelijk verschil in hoogte tussen de XC70 en V70. Kijk eens naar de wielkasten, positie wielmoer en de afstand van de bumper tot de grond. Dat de XC70 totaal gezien niet veel breder en hoger lijkt dan de V70 lijkt me een positief punt in de afwerking door Volvo, maar dat doet niet echt ter zake voor het wel/niet terreinwagen zijn.
Dat is je goed rechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok, maar zelfs dat verschilt enkel een paar centimeter.
Om het daarom nou meteen een PC Hooft tracktor te noemen...
Ík vind het ver gaan.
Gelukkig verschillen mensen idd van meningquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is je goed recht
In mijn beleving is een PC Hooft tractor een dure, al dan niet 'echte' terreinwagen met de nodige luxe die als straatauto gebruikt wordt. De XC70 valt m.i. onder die definitie...
Dat de term een wat negatieve bijklank heeft maakt de auto of de bestuurder ervan niet minder, ik hoop iig voor je dat je daar niet wakker van ligt.
Zo worden ze gemarket... idem met de BMW X-serie. Als je een 'echte' terreinwagen nodig hebt haal je toch wel een Land Rover, Jeep oid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, bij de eerste de beste modderpoel staan zowel de xc70 als de xc90 vast... Dus terreinwagen...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De XC70 vaak genoeg, de XC90 ken ik alleen van foto's - voor zover ik weet is die vooral veel hoger en wat breder.
Vanwaar je vraag overigens, bij een veredelde terreinwagen denk ik aan een verhoogde (standaard) straatauto met de nodige luxe aan boord - als je een XC70 naast een V70 zet moet dat verschil toch wel redelijk duidelijk zijn
Elk merk heeft wel zo'n "terreinwagen" die geen "echte terrein" kan overleven. Dus of die discussie nou zo nuttig is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, bij de eerste de beste modderpoel staan zowel de xc70 als de xc90 vast... Dus terreinwagen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |