Iedere keer als Bart en lesley samen zijn, schijnt er wel een man of 10 omgeen te lopen. Dus nee, er is nog bijzonder weinig gebeurd en ik verwacht dat dat ook niet snel zal veranderen.quote:
Ja, dus is het waarschijnlijk iets met de camera's waar wij makkelijk over praten hebben maar het lijkt me ook geen pretje. Maar dan vooral bij de paardenstallen daar staan ook cameramensen ipv alleen maar hangende camera's.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef honderd het volgende:
Wat doet die gast wazig? Er zijn toch meer dan genoeg signalen waar die van uit kan gaan die onbewust zijn? Ik dacht dat dit algemene kennis was voor elke man eigenlijk.
Bedoel je dat hij kan weten dat Lesley gek op hem is?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef honderd het volgende:
Wat doet die gast wazig? Er zijn toch meer dan genoeg signalen waar die van uit kan gaan die onbewust zijn? Ik dacht dat dit algemene kennis was voor elke man eigenlijk.
En dat is verder niet generaliserend ofzo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef groggy het volgende:
is wel lekker het is dat ik een hekel heb aan paardenmeisjes
Inclusief tong? Of was het een bescheiden kusje kort op de mond?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van zoenen is ze dus ook niet vies.
Was iets langer dan een snelle kus, maar boven de seconde kwam het niet. Maar dat komt vanzelf. We hebben de tijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inclusief tong? Of was het een bescheiden kusje kort op de mond?
Ik vermoed dat het iets met dressuur te maken heeft zie Googlehitsquote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een M2? Ik ken wel een Toyota MR2, bedoel je dat?
Dat zijn niveau's van dressuur B (Beginners) L (licht) M (middel) en Z (zwaar).quote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een M2? Ik ken wel een Toyota MR2, bedoel je dat?
Maar hoe kom je op die M2 dan? Want als je op Google M2 en Lesley Erhart ingeeft dan komen er alleen M2 pony resultaten van 2000.quote:Op zondag 5 november 2006 01:45 schreef Missy_1974 het volgende:
m2 is ook erg goed en niks mis mee, maar er werd gezegd dat ze hoog niveau reed, en dan verwacht ik Z of grand prix maar geen m2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |