Iedere keer als Bart en lesley samen zijn, schijnt er wel een man of 10 omgeen te lopen. Dus nee, er is nog bijzonder weinig gebeurd en ik verwacht dat dat ook niet snel zal veranderen.quote:
Ja, dus is het waarschijnlijk iets met de camera's waar wij makkelijk over praten hebben maar het lijkt me ook geen pretje. Maar dan vooral bij de paardenstallen daar staan ook cameramensen ipv alleen maar hangende camera's.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef honderd het volgende:
Wat doet die gast wazig? Er zijn toch meer dan genoeg signalen waar die van uit kan gaan die onbewust zijn? Ik dacht dat dit algemene kennis was voor elke man eigenlijk.
Bedoel je dat hij kan weten dat Lesley gek op hem is?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef honderd het volgende:
Wat doet die gast wazig? Er zijn toch meer dan genoeg signalen waar die van uit kan gaan die onbewust zijn? Ik dacht dat dit algemene kennis was voor elke man eigenlijk.
En dat is verder niet generaliserend ofzo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef groggy het volgende:
is wel lekker het is dat ik een hekel heb aan paardenmeisjes
Inclusief tong? Of was het een bescheiden kusje kort op de mond?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van zoenen is ze dus ook niet vies.
Was iets langer dan een snelle kus, maar boven de seconde kwam het niet. Maar dat komt vanzelf. We hebben de tijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inclusief tong? Of was het een bescheiden kusje kort op de mond?
Ik vermoed dat het iets met dressuur te maken heeft zie Googlehitsquote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een M2? Ik ken wel een Toyota MR2, bedoel je dat?
Dat zijn niveau's van dressuur B (Beginners) L (licht) M (middel) en Z (zwaar).quote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een M2? Ik ken wel een Toyota MR2, bedoel je dat?
Maar hoe kom je op die M2 dan? Want als je op Google M2 en Lesley Erhart ingeeft dan komen er alleen M2 pony resultaten van 2000.quote:Op zondag 5 november 2006 01:45 schreef Missy_1974 het volgende:
m2 is ook erg goed en niks mis mee, maar er werd gezegd dat ze hoog niveau reed, en dan verwacht ik Z of grand prix maar geen m2
Het is toch wat.quote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef happyme28 het volgende:
Voor de liefhebbers: deze week komt Lesley vrijdag overdag ipv zaterdag en zondagavond ipv overdag.Ze gaat een weekendje naar haar oma in Zeeland.
Ja, Lesley komt echt over als iemand die zich laat betalen voor sexquote:Maar ik vraag mij nog steeds af of Lesley een beetje gestuurd wordt door John en misschien extra inkomsten krijgt als het met Bart iets verder gaat dan een zoen.
Trots op jezelf?quote:Op maandag 6 november 2006 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Tuurlijk, dacht je dat dat toevallig was dat die verlief worden. Eigenlijk is het gewoon een hoer..............![]()
Ze woont in dezelfde straat als waar de villa staat, ik weet niet of je op google earth een beetje gekeken hebt, maar er staan geen premie koopwoningen in die straat.quote:Op maandag 6 november 2006 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Tuurlijk, dacht je dat dat toevallig was dat die verlief worden. Eigenlijk is het gewoon een hoer..............![]()
Ik meen dat ze die avond van die eerste date, die bijna niet doorging, zei dat ze aan t eind vd straat woonde, maar goed het maakt idd niet uit, Eemnes is sowieso niet echt een beroerde omgeving om te wonen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:57 schreef Oddy het volgende:
Lesley woont in Eemnes. Ze heeft nooit gezegd dat ze in dezelfde straat woont.
Anyway: in Eemnes staan weinig arbeiderswoningen![]()
Ze zei alleen ook dat ze helemaal geen fiets heeft.quote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef happyme28 het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze op 3 min. afstand fietsen woont.
Whahahaha het leek me ook al sterk dat de redactie haar midden in de nacht in haar uppie naar huis zou laten fietsen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei alleen ook dat ze helemaal geen fiets heeft.
APK suggereert in nettere bewoordingen toch ook zoiets? En anderen hebben dat ook gedaan, in dit of andere topics.quote:
Lesley beweert zelf iedere keer weer (in het begin vroeg Bart dat wel eens indirect) heel stellig dat dat absoluut NIET het geval is. Dan is ze volgens jullie dus wel een leugenaar. Ik denk zelf dus ook dat het totaal niet aan de orde is geweest, maar dat JdM haar wél met voorbedachte rade heeft gekozen. Ik bedoel, een mooie meid.... en vrijgezel.quote:Op maandag 6 november 2006 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
APK suggereert in nettere bewoordingen toch ook zoiets? En anderen hebben dat ook gedaan, in dit of andere topics.
Ik denk dus niet dat ze een hoer is, maar wel dat Sjonnie haar misschien wel 'aangemoedigd' heeft om het aan te leggen met een van de miljonairs.
Het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Ze kán (kan, hoeft niet, maar alles is mogelijk) gevraagd zijn om 'zich vooral niet in te houden' en is daarna misschien wel écht verliefd geworden op Bart.quote:Op maandag 6 november 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Als jullie denken dat ze is aangemoedigd, zeg je dus ook een beetje dat haar gevoelens voor Bart niet oprecht zijn, wat ze volgens mij zeer zeker wél zijn.
Zou wel heel erg toevallig zijn dan. Vandaar dat ik ook denk dat het niet zo is. Maar goed, we zullen het nooit weten. Als het wél zo is en Bart komt erachter, is de relatie snel verleden tijd ben ik bang. Dan heeft ze gewoon gelogen.quote:Op maandag 6 november 2006 15:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Ze kán (kan, hoeft niet, maar alles is mogelijk) gevraagd zijn om 'zich vooral niet in te houden' en is daarna misschien wel écht verliefd geworden op Bart.
De meesten mensen hier denken heel erg anders over Eemnes.quote:Op maandag 6 november 2006 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eemnes is sowieso niet echt een beroerde omgeving om te wonen.
Ik denk ook dat het dan snel over is.. en ik denk ook wel dat Lesley zich dat realiseert... dus het kan gewoon niet zo zijn (in mijn denkwijze..quote:Op maandag 6 november 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel heel erg toevallig zijn dan. Vandaar dat ik ook denk dat het niet zo is. Maar goed, we zullen het nooit weten. Als het wél zo is en Bart komt erachter, is de relatie snel verleden tijd ben ik bang. Dan heeft ze gewoon gelogen.
Was allemaal al gepost, maar toch leuk om de foto's weer te zienquote:
oh haaaaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was allemaal al gepost, maar toch leuk om de foto's weer te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |