Klopt. Op deze manier gaat het nooit wat worden. Na de wanvertoning van gisteren (toen en allemaal cameramannen aan kwamen rennen tijdens de zoen) zijn ze helemaal wat voorzichtiger geworden. Er kon vandaag niet eens een kusje van af bij het afscheid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef maikel112 het volgende:
Good job Scanman![]()
Lijkt wel een beetje Expeditie Robinson "We zitten op een onbewoond eiland!" ...(met een cameraploeg LoL). Je kunt toch nooit helemaal jezelf zijn als er constant een cameraploeg naast je staat. Ach we zullen zien.
John moet zijn hand niet overspelen. Dat geflikvlooi zonder beweging kan ook gaan vervelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Er kon vandaag niet eens een kusje van af bij het afscheid.
Ja, mooi paard, maar het meisje mag er ook best zijn.quote:
Waarom staat dit in het Lesley topic?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Bart daagt Nena uit: "Ik wil best een keer met jou in bed gaan liggen, maar dan doen we het wel naakt"
Precies, maar ja Lesley is volgens mij ook niet echt zo'n meisje die in DGK hoort.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef maikel112 het volgende:
Voor mij is Lesley zeker wel de knapste! Nena is een beetje te barbie-look-a-like..
Jmmr dat ze geen bewoonster is, dan zat ik wel meer achter de streams![]()
Mwoa, laat het paard maar zitten, ik neem haar zo wel mee.quote:
bart heeft ook 'paardrijles'.. ik zie hem alleen nooit op het paard dus ik wil ook wel zo'n paardrijlesquote:Op donderdag 9 november 2006 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, laat het paard maar zitten, ik neem haar zo wel mee.
Heb je niet gekeken zeker. Ze zijn zoenend de hele tuin doorgeweest vannacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef Salsagirl het volgende:
Jeetje zelfs zoenen durft die niet openbaar..deden ze half om half in de stallen
Het is dat je ze hoorde smakkenen zo cute ,hoe blij die was toen die weer weg liep.
Nou, als je het vannacht had gevolgd, had je geweten dat de exit van Bart veel dichter bij is dan zonder Lesley.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Zal me benieuwen wat JdM er nu mee gaat doen. Want echt eerlijk wordt het niet als Barts geliefde vaak genoeg in zijn buurt kan zijn onder het mom van "paardrijden"... Waarom zou ie dan vertrekken...
Exact. Maar ik snap wel dat een etentje zoals gisteravond een beetje buiten de regels valt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:23 schreef Cynix ® het volgende:
De rest kan toch ook iemand "van het personeel" inpalmen? Misschien is de sportleraar wel in voor een avontuurtje met een miljonair?
Wat dan als Nena en Brian iets met elkaar krijgen.. Dan hebben die ook allebei hun geliefde bij zichquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Zal me benieuwen wat JdM er nu mee gaat doen. Want echt eerlijk wordt het niet als Barts geliefde vaak genoeg in zijn buurt kan zijn onder het mom van "paardrijden"... Waarom zou ie dan vertrekken... De anderen kunnen hun geliefde niet 'zomaar' zien.
Dus weg met die bart, unaniem eruit stemmen nu
Ik snap het ook wel van JdM, al gaat het een beetje tegen de regels in. De relatie tussen Bart en Lesley is een beetje een running theme geworden en daar springt JdM goed op in. Logisch...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Maar ik snap wel dat een etentje zoals gisteravond een beetje buiten de regels valt.
Maar ik vind het prima dat ze het goedkeuren.
Moet je nagaan hoe hij zit te balen dat Lesley toespelingen maakt dat Bart de villa verlaatquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel van JdM, al gaat het een beetje tegen de regels in. De relatie tussen Bart en Lesley is een beetje een running theme geworden en daar springt JdM goed op in. Logisch...
Geweldig idd. Kijkcijfers meteen 100.000 naar beneden.... Bart eruit... kijkcijfers nog 50.000 naar beneden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:10 schreef Fargo het volgende:
Het zou natuurlijk geweldig zijn als JdM vanaf heden doodleuk met een ander paardenmeisje op de proppen komt
Waarom zou Bart eruit gaan dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig idd. Kijkcijfers meteen 100.000 naar beneden.... Bart eruit... kijkcijfers nog 50.000 naar beneden.
Als Lesley niet meer mag komen, zou het me niet verbazen.quote:
Kan zijn, maar het kriebelt tussen haar benen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou het niet verstandig vinden van haar om zo aan te dringen op een vertrek van Bart uit DGK. Dat legt wel een erge druk op haar en de relatie. Dan moet het wel goed gaan anders vergeeft ie dat zichzelf nooit. Geen huis, geen miljoen en geen meisje
Dan gaat ze lekker paardrijden..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het kriebelt tussen haar benen.
Ze wil juist bereden wórden.quote:
Ik heb heel erg het idee dat dat zo is ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het kriebelt tussen haar benen.
Dat is appels met peren vergelijken..quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef dRobje het volgende:
[..]
Wat dan als Nena en Brian iets met elkaar krijgen.. Dan hebben die ook allebei hun geliefde bij zich
De redactie heeft hier gewoon doelbewust op aangestuurd. Als ze dit soort 'uithuizige' liefdes wilden verkomen, hadden ze wel een 50-plusser gecast in de rol van paardrijleraar(es). Lesley is een jonge meid, ziet er goed uit, ongebonden... en die stuur je af op een stel seksueel gefrustreerde jonge gasten die zitten opgesloten in een televisievilla. Tel uit je winstquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:40 schreef Fargo het volgende:
Ik snap het ook wel van JdM, al gaat het een beetje tegen de regels in. De relatie tussen Bart en Lesley is een beetje een running theme geworden en daar springt JdM goed op in. Logisch...
Dat kan geregeld wordenquote:
Ik kom op de upload pagina uit..quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
De testimonial van Lesley, zonder drm beveiliging.
http://rapidshare.com/files/2831713/Lesley_testimonial.wmv.html
Probeer het nog een keer. De link is goed hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kom op de upload pagina uit..![]()
Was denk gewoon een bugje ofzo..quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer. De link is goed hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |