En al besproken in het Shins topic.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:29 schreef JelleS het volgende:
De nieuwe Shins is al gelekt, das behoorlijk snel.
Wat vind je van hun nieuwe album?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
The Handsome Family
Nog niet gehoord. Moet wel zeggen dat ik ze als band zelf een hele CD lang minder boeiend vind. Maar Famous Blue Raincoat bewerken ze goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat vind je van hun nieuwe album?
Nou, geef het nieuwe album eens een kans dan, één van de beste albums dit jaar vind ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Moet wel zeggen dat ik ze als band zelf een hele CD lang minder boeiend vind. Maar Famous Blue Raincoat bewerken ze goed.
http://www.myspace.com/nosfellquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:19 schreef Eikelpiercing het volgende:
Waar kan ik die Nosfell eens beluisteren? Vind niet direct iets op internet...
Velvet had de nieuwe Menomena al staan zag ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef bigshadow het volgende:
Ah, eens zoeken dan.
Gezien het feit dat de nieuwe Menomena toch echt pas in februari volgend jaar zal uitkomen, vermoed ik dat je de CD die vorig jaar was uitgekomen bij Velvet zag staan. Under an Hour, een plaat met drie 20 minuten durende instrumentale nummers die zijn geschreven voor een dansvoorstelling - maar welke wel absoluut de moeite waard is, echt een prachtige plaat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Velvet had de nieuwe Menomena al staan zag ik.
Heb hem nog niet meegenomen.
Mooie plaat inderdaad, maar het neigt af en toe wel heel erg naar Pinback en The Notwist.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef bigshadow het volgende:
Voor de Kings of convenience liefhebbers hier. Whitest boy alive heeft een zeer aardig album uit, Erlend Oye "hobby" bandje.
Hmm de link met pinback leg ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:09 schreef Grobbel het volgende:
Mooie plaat inderdaad, maar het neigt af en toe wel heel erg naar Pinback en The Notwist.
Heb ik paar topics geleden voorzicht geplugged, echt wel indie. Maar wel met een leuke twistquote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef peaceman het volgende:
Kent iemand Ester Drang? Geen idee of het indie is, maar klinkt best leuk.
quote:Op maandag 24 april 2006 16:29 schreef bigshadow het volgende:
kent iemand hier ester krang? Ik heb die laatste plaat nu een paar keer gehoord, staan echt enkele juweeltjes op.
Een nummer als Inflation is nochtans overduidelijk op Pinback-leest geschoeid.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Hmm de link met pinback leg ik niet helemaal.
Aprilquote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb ik paar topics geleden voorzicht geplugged, echt wel indie. Maar wel met een leuke twist
Gevonden!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |