Dat slaat echt nergens op. Hoe kan de LPF ineens groter zijn dan Wilders en Pastors. Daar geloof ik helemaal niks van. Dat klein rechts kaalgevreten wordt is overigens een logisch verschijnsel. Wat wel vreemd is, is dat dit op links niet gebeurd. Dat werkt nadelig voor de PvdA.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Kozzmic het volgende:
De SP is bezig met een enorme opmars, voor de tweede achtereenvolgende week drie zetels erbij bij Interview/NSS: http://teletekst.nos.nl/tekst/377-02.html
Iemand een idee waarop dat gebaseerd kan zijn?
Klein rechts wordt helemaal kaalgevreten; Wilders en Pastors op 0 zetels, CU nog maar op 4 en SGP één eraf naar 2. De LPF daarentegen opeens weer op 1!
[afbeelding]
Inderdaad. Vind ik ook raar moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Hoe kan de LPF ineens groter zijn dan Wilders en Pastors. Daar geloof ik helemaal niks van.
Denk je echt dat het iets uitmaakt? Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:
Het gat tussen PvdA en CDA is nu echt geslagen...ik heb steeds minder vertrouwen in een goeie afloop.
![]()
Ik kan er nog steeds niet over uit... CDA op 47 zetels, wie had dat een jaar geleden durven denken?![]()
Nou dat lijkt me wat overdreven maar een zetel of 2, 3 zag ik er toch wel zitten. Nu zou hij helemaal uit de Kamer verdwijnen. Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, net alsof deLPF
ooit nog een zetel zal halen. Als die brandende bussen in Frankrijk leiden tot de slag om de voorsteden #2 haalt Wilders straks met gemak 10 zetels. [afbeelding]
Mooie peiling idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:
Het gat tussen PvdA en CDA is nu echt geslagen...ik heb steeds minder vertrouwen in een goeie afloop.
![]()
Ik kan er nog steeds niet over uit... CDA op 47 zetels, wie had dat een jaar geleden durven denken?![]()
Geloof je dat echt? ALs het er op aankomt, zit de CU er bij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Een rechtse coalitie is onmogelijk omdat zowel CDA als VVD niet meer met een derde partij erbij willen regeren.
Ik denk dat de VVD nu wel ongeveer op het minimum zit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Mooie peiling idd.![]()
Nu al drie zetels voorsprong op de PvdA. Ik stel voor dat Balkenende nog vier á vijf zetels bij Rutte wegsnoept en daarmee 51 á 52 zetels haalt. Dan moet het CDA toch kunnen winnen van de PvdA, die in de laatste weken nog weer zetels zal winnen ten kosten van de SP.
Nee hoor, als Bos de komende weken weer stijgt zal de VVD nog zetels gaan kwijtraken. Dat is geen probleem voor die partij, want we krijgen gewoon een kabinet CDA/VVD/CU. Daarin zal Balkenende de VVD wel belonen voor de offers die de partij heeft gebracht. In plaats van vier krijgt men vijf ministerspostenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD nu wel ongeveer op het minimum zit.
Dat Rutte afsnoepen valt wel mee denk ik. PvdA kan wel snoepen van de SP. Dat zal dus een nek-aan-nekrace worden tussen CDA en PvdA. Zal grappig worden als ze gelijk eindigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Mooie peiling idd.![]()
Nu al drie zetels voorsprong op de PvdA. Ik stel voor dat Balkenende nog vier á vijf zetels bij Rutte wegsnoept en daarmee 51 á 52 zetels haalt. Dan moet het CDA toch kunnen winnen van de PvdA, die in de laatste weken nog weer zetels zal winnen ten kosten van de SP.
Kan je nu al niet tegen je verliess !! whahah CDA roeleert !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef rebel6 het volgende:
De walgelijke CDA-campagne vol leugens, onterechte ophemeling van een mislukte premier en persoonlijke aanvallen op Bos begint z'n vruchten af te werpen.
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef feessie het volgende:
[..]
Kan je nu al niet tegen je verliess !! whahah CDA roeleert !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |