abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42994672
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Kozzmic het volgende:
De SP is bezig met een enorme opmars, voor de tweede achtereenvolgende week drie zetels erbij bij Interview/NSS: http://teletekst.nos.nl/tekst/377-02.html

Iemand een idee waarop dat gebaseerd kan zijn?

Klein rechts wordt helemaal kaalgevreten; Wilders en Pastors op 0 zetels, CU nog maar op 4 en SGP één eraf naar 2. De LPF daarentegen opeens weer op 1!

[afbeelding]
Dat slaat echt nergens op. Hoe kan de LPF ineens groter zijn dan Wilders en Pastors. Daar geloof ik helemaal niks van. Dat klein rechts kaalgevreten wordt is overigens een logisch verschijnsel. Wat wel vreemd is, is dat dit op links niet gebeurd. Dat werkt nadelig voor de PvdA.
pi_42994954
Het gat tussen PvdA en CDA is nu echt geslagen... ik heb steeds minder vertrouwen in een goeie afloop.

Ik kan er nog steeds niet over uit... CDA op 47 zetels, wie had dat een jaar geleden durven denken?
pi_42995093
Mooi dat het CDA blijft stijgen
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op. Hoe kan de LPF ineens groter zijn dan Wilders en Pastors. Daar geloof ik helemaal niks van.
Inderdaad. Vind ik ook raar moet ik zeggen.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_42995113
Ik krijg steeds meer vertrouwen in een goede afloop!!
live life
pi_42995471
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:
Het gat tussen PvdA en CDA is nu echt geslagen... ik heb steeds minder vertrouwen in een goeie afloop.

Ik kan er nog steeds niet over uit... CDA op 47 zetels, wie had dat een jaar geleden durven denken?
Denk je echt dat het iets uitmaakt? Er zijn twee mogelijkheden:
1: CDA-PvdA
2: PvdA-CDA

Een linkse coalitie is onmogelijk, omdat GL vol extremisten zit met een juridisch verleden dat ze in het kabinet de kop kan kosten. Een rechtse coalitie is onmogelijk omdat zowel CDA als VVD niet meer met een derde partij erbij willen regeren.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:29:56 #166
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42995701
Ja, net alsof de LPF ooit nog een zetel zal halen. Als die brandende bussen in Frankrijk leiden tot de slag om de voorsteden #2 haalt Wilders straks met gemak 10 zetels.
pi_42995946
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, net alsof de LPF ooit nog een zetel zal halen. Als die brandende bussen in Frankrijk leiden tot de slag om de voorsteden #2 haalt Wilders straks met gemak 10 zetels. [afbeelding]
Nou dat lijkt me wat overdreven maar een zetel of 2, 3 zag ik er toch wel zitten. Nu zou hij helemaal uit de Kamer verdwijnen. Dat lijkt me sterk.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:13:14 #168
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42996901
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:

Mooie peiling idd.

Nu al drie zetels voorsprong op de PvdA. Ik stel voor dat Balkenende nog vier á vijf zetels bij Rutte wegsnoept en daarmee 51 á 52 zetels haalt. Dan moet het CDA toch kunnen winnen van de PvdA, die in de laatste weken nog weer zetels zal winnen ten kosten van de SP.
Pugna Pro Patria
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:22:27 #169
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_42997150
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Een rechtse coalitie is onmogelijk omdat zowel CDA als VVD niet meer met een derde partij erbij willen regeren.
Geloof je dat echt? ALs het er op aankomt, zit de CU er bij.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:23:32 #170
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_42997178
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Mooie peiling idd.

Nu al drie zetels voorsprong op de PvdA. Ik stel voor dat Balkenende nog vier á vijf zetels bij Rutte wegsnoept en daarmee 51 á 52 zetels haalt. Dan moet het CDA toch kunnen winnen van de PvdA, die in de laatste weken nog weer zetels zal winnen ten kosten van de SP.
Ik denk dat de VVD nu wel ongeveer op het minimum zit.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:26:02 #171
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42997238
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik denk dat de VVD nu wel ongeveer op het minimum zit.
Nee hoor, als Bos de komende weken weer stijgt zal de VVD nog zetels gaan kwijtraken. Dat is geen probleem voor die partij, want we krijgen gewoon een kabinet CDA/VVD/CU. Daarin zal Balkenende de VVD wel belonen voor de offers die de partij heeft gebracht. In plaats van vier krijgt men vijf ministersposten
Pugna Pro Patria
pi_42997251
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Mooie peiling idd.

Dat Rutte afsnoepen valt wel mee denk ik. PvdA kan wel snoepen van de SP. Dat zal dus een nek-aan-nekrace worden tussen CDA en PvdA. Zal grappig worden als ze gelijk eindigen.

Ik gok op een CDA/VVD/CU-kabinet. Ik weet dat de VVD dat eigenlijk niet wilt, maar dat zeggen ze alleen maar omdat VVD-kiezers dat niet willen horen. Na de verkiezingen gaan ze wel weer overstag. Net als de verkiezingen van 2003 met het D66-verhaal.

Ik denk dit kabinet omdat Balkenende veel liever met de VVD regeert dan met de PvdA. Als CDA de grootste is, lijkt deze uitslag reëel. Als de PvdA wint, dan zal er een kabinet komen van PvdA+CDA. Of de CDA boycot de PvdA en dan zou er alsnog een rechts kabinet komen.
pi_42997328
CDA op winst en PVDA hoogstends gelijk.
Steeds meer mensen prikken door die nep steradent-glimlach van Bos heen! Eindelijk.

Nederland is de hufterigheid blijkbaar zat en kiest voor een partij met waarden, normen en fatsoen. Spruitjeslucht? misschien wel, maar altijd nog beter dan het zielloze, indivualistische linksprogressieve alternatief!

(en nu maar wachten op de reacties dat het kabinet / Balkenende zelf geen fatsoen heeft. Inderdaad, niet meer of minder als andere kabinetten/premiers. Maar Balkenende heeft een groot aantal zaken wel op de agenda gezet, met name de hufterigheid en respect aangekaart. Iets dat door links jarenlang is verketterd als zijnde burgelijk en christelijk).
pi_42998181
De walgelijke CDA-campagne vol leugens, onterechte ophemeling van een mislukte premier en persoonlijke aanvallen op Bos begint z'n vruchten af te werpen.
pi_42998273
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef rebel6 het volgende:
De walgelijke CDA-campagne vol leugens, onterechte ophemeling van een mislukte premier en persoonlijke aanvallen op Bos begint z'n vruchten af te werpen.
Kan je nu al niet tegen je verliess !! whahah CDA roeleert !
pi_42998612
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef feessie het volgende:

[..]

Kan je nu al niet tegen je verliess !! whahah CDA roeleert !
Oh ja, dat was ik even vergeten.
Omdat de Pvda kut is, is het CDA automatisch cool.

Ik spreek jou nog wel als CDA/VVD de grenzen openzetten voor hogeropgeleiden, de huren sterk stijgen en jij je straks blauw betaalt aan energie, zorgpremies en gemeentelasten en bij werkloosheid asperges mag gaan steken voor minder dan het minimumloon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')