Leuk en aardig grafiekje maar dat zegt vrij weinig. Zet dat eens af tegen de grafieken van overige partijen in dezelfde tijd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:52 schreef Genverbrander het volgende:
Even een prachtig grafiekje van Sidekick uit het andere topic dat het aantal zetels van Wilders aangeeft na de weken van de moord op Van Gogh:
[afbeelding]
Zoiets kan natuurlijk ook een grote invloed hebben op de uitslag. Als er voor de verkiezingen nog een dergelijk incident plaatsvindt zal met name het CDA de klappen krijgen (verschuiving binnen het rechtse blok).
Zie hier:quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuk en aardig grafiekje maar dat zegt vrij weinig. Zet dat eens af tegen de grafieken van overige partijen in dezelfde tijd.
Het legde de PvdA blijkbaar ook geen windeieren als ik de grafiek bekijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zie hier:
[afbeelding]
Je ziet dat Wilders voor korte tijd de tweede partij van het land was.
Die is van Maurice de Hond.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het legde de PvdA blijkbaar ook geen windeieren als ik de grafiek bekijk.
Van wie is die peiling eigenlijk?
Hmm die dient dus met een zeer grote korrel zout bekeken te worden.quote:
Volgens mij kijk je bij de verkeerde datum dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het legde de PvdA blijkbaar ook geen windeieren als ik de grafiek bekijk.
Ja, dit leer je in het eerste jaar van de Havoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Maakt het natuurlijk nog wel uit waar je peilt. Als je hier in Noordoost-Friesland peilt komt het CDA op 75 zetels en de SP op 4 ofzo. In Amsterdam is dit heel anders.
Nou, als je ziet hoever Mauroce de Hond er soms naast zit met z'n peilingen dan moeten we daar ernstig aan twijfelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef Xith het volgende:
[..]
Ja, dit leer je in het eerste jaar van de Havo![]()
oftewel - Ik denk dat Maurice de Hond dit wel doorheeft
![]()
Die hoge positie van de CU bij TNS-NIPO valt me ook nogal op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:08 schreef Genverbrander het volgende:
Heel vreemd hoor, dit enorme verschil tussen TNS NIPO en de andere peilingen! Er is eigenlijk geen enkele reden om aan te nemen dat TNS-NIPO er naast zit. Hun uitslag klopte bij de vorige verkiezingen ook aardig en ze onderzoeken wekelijks onder een zeer grote groep proefpersonen (2000).
Je mag toch verwachten dat ze hier in alledrie de peilingen rekening mee houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:15 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoever Mauroce de Hond er soms naast zit met z'n peilingen dan moeten we daar ernstig aan twijfelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |