he ik ben 9 minuten wakker, ik kon ff niks beters verzinnenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:32 schreef Talitha het volgende:
Sorry, maar ik vind die TT drie keer niks.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
net wakker maar errug scherp![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
he ik ben 9 minuten wakker, ik kon ff niks beters verzinnen![]()
Zo sneu ook....verkeerde forum voor zulke TT'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:32 schreef Talitha het volgende:
Sorry, maar ik vind die TT drie keer niks.
Ach, sneu is het woord niet, ik vroeg nog of iemand iets had klaarstaan, maar de reacties bleven uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo sneu ook....verkeerde forum voor zulke TT's![]()
Ach loop toch niet te klotenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo sneu ook....verkeerde forum voor zulke TT's![]()
Manu, alles goedquote:
Tis niet verplicht om een SC te openen. Kun je ook aan iemand anders overlaten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik ben 9 minuten wakker, ik kon ff niks beters verzinnen![]()
en je kon echt niets anders verzinnen?????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ach, sneu is het woord niet, ik vroeg nog of iemand iets had klaarstaan, maar de reacties bleven uit![]()
yep, ik ben errug ongeduldig, hoe is t met talithaatje, alles goed daarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis niet verplicht om een SC te openen. Kun je ook aan iemand anders overlaten.
Maar pups hebben nog weinig geduld hè.![]()
tuurlijk wel, maar ik wilde niet meteen met een mokerslag komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
en je kon echt niets anders verzinnen?????
Dat moet je gewoon aan VB overlaten!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ach, sneu is het woord niet, ik vroeg nog of iemand iets had klaarstaan, maar de reacties bleven uit![]()
ga je nog rellen vandaagquote:
deze is zo vol johquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon aan VB overlaten!Die is gisteren Japster op de koninklijke manier terwille geweest, dus die zit weer tot aan zijn strot in de goede ideeen!
![]()
Hou je bek exgebande kutusert die niet eens het vermelden waard is op het kutusertopic!quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga je nog rellen vandaag![]()
heb ik een kloon of copycat????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon aan VB overlaten!Die is gisteren Japster op de koninklijke manier terwille geweest, dus die zit weer tot aan zijn strot in de goede ideeen!
![]()
Aha, ik was al even bang dat ik Talitha als onverdachte bron moest schrappen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik een kloon of copycat????
Of w8 ...ik weet het al hehehe ja was grappig![]()
Nog steeds niks gekregen vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
denk dat ik vandaag een shitload aan pm's ga sturen!gewoon om te zieken!
Dat vind ik echt een topic voor laffe modjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou je bek exgebande kutusert die niet eens het vermelden waard is op het kutusertopic!
Kutusers!
Ga zo een nieuw kopje maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen schatje!![]()
![]()
Heb je die goddamned kruidenthee nou op?
![]()
Maar het mooie is wel dat je ze (die modjes, dus) overzichtelijk bij elkaar hebt staan! En wie van "onze" modjes staat er weer prominent bij? TLquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een topic voor laffe modjes.![]()
Ach die jongen doet ook gewoon z'n bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:02 schreef demins het volgende:
[..]
Maar het mooie is wel dat je ze (die modjes, dus) overzichtelijk bij elkaar hebt staan! En wie van "onze" modjes staat er weer prominent bij? TL![]()
Nou graag dan maar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga zo een nieuw kopje maken.Jij ook zeker? Biodynamisch koekje erbij?
![]()
Misschien kan je vast wat oefensprongetjes gaan maken, dat het straks in één keer goed gaat!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je me naar de trein hebben ofzo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:12 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kan je vast wat oefensprongetjes gaan maken, dat het straks in één keer goed gaat!![]()
Eén tip: het belang van de parachute wordt in het algemeen sterk overdreven! Doe er je voordeel mee!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat er eigenlijk aan te denken om binnenkort parachute te gaan springen
Ja ja, als het met die biodynamische koekjes niet lukt (wat niet verwonderlijk is aangezien het hier gaat om afgekeurde koebrokken) dan moet je me op een andere manier proberen monddood te maken!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eet je taartje nou maar op en niet meer zeuren.
![]()
Nu ik erover na zit te denken is dit een verkapte doodsverwensingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:12 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kan je vast wat oefensprongetjes gaan maken, dat het straks in één keer goed gaat!![]()
wat schatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef puntoortje het volgende:
zo ...dat was lekker
Wat vind je er precies verkapt aan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu ik erover na zit te denken is dit een verkapte doodsverwensing![]()
![]()
errug hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er jongetje? Wil je erover praten? Ik luister wel hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ja ja, als het met die biodynamische koekjes niet lukt (wat niet verwonderlijk is aangezien het hier gaat om afgekeurde koebrokken) dan moet je me op een andere manier proberen monddood te maken!Heel jammer, van zo'n meisje!
![]()
me douche!!!!!!!!quote:
In al m'n naieviteit was ik van plan om zonder parachute uit een vliegtuig te springen, maar gelukkig dacht ik nog even naquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Wat vind je er precies verkapt aan?![]()
Nu ik erover na zit te denken: als jij pas na 20 minuten over mijn postings gaat nadenken, weet ik echt niet of ik daar mee door moet gaan!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Hou die gedachte vast!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In al m'n naieviteit was ik van plan om zonder parachute uit een vliegtuig te springen.
Niet nodig, ik ga dezelfde dingen even doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:41 schreef demins het volgende:
Ik wil graag even douchen en boodschappen doen. Er ligt ook nog wat werk. Kan iemand Manu een tijdje van me overnemen?![]()
Thx!
En wie let er dan op mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga dezelfde dingen even doen
kom maar kleintje, hier een ijsjequote:
Sex and the City? Staat niks van in de gids!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:54 schreef Manu82 het volgende:
eerst trouwens even BBC kijken City is er op
Jij was toch douchen en shoppenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:59 schreef demins het volgende:
[..]
Sex and the City? Staat niks van in de gids!![]()
he gladys, alles goed meissiequote:
heej basjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he gladys, alles goed meissie![]()
toch niet die blauwe plek die ik ergens op het internet heb zien rondwarenquote:
tis er?....quote:
neeee die is van vorig jaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toch niet die blauwe plek die ik ergens op het internet heb zien rondwaren![]()
heej oortje en uhhh niet iets wat ik hier neer wil zettenquote:
dr zit ook alweer een slotje op die bagger van jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef luciano het volgende:
FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA !
Zal ze leren !![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej oortje en uhhh niet iets wat ik hier neer wil zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |