* meldt *quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:40 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog steeds niks.
Dat jullie het even weten.
Dank. Links aanpassen, is er een aspect dat je daar stoort?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Sterk idee Schanulleke, ms links even de crop aanpassen?
en waarom deals PI?
De hoek van het bureau schoolbankje vooraan in beeld valt net uit beeld. Ik word erg onrustig van dingen die net uit beeld vallen. In beeld is prima, flink uit beeld ook, maar net uit beeld stoort.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dank. Links aanpassen, is er een aspect dat je daar stoort?
Ik vind het idee wel leuk, maar zou toch minimaal 1 koptekst écht duidelijk in beeld brengen. Ze zijn nu namelijk allemaal niet echt te lezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:36 schreef FReNsJ het volgende:
Ik heb mijn treurige idee ook maar eens uitgevoerd/probeert. Het valt een beetje uit de toon tussen al die vrolijke inzendingen; maar here goes...
too much playtime:
[afbeelding]
Leuk! Heel goed het moment gevangenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef Miss_S het volgende:
vandaag in de dierentuin gemaakt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:36 schreef FReNsJ het volgende:
Ik heb mijn treurige idee ook maar eens uitgevoerd/probeert. Het valt een beetje uit de toon tussen al die vrolijke inzendingen; maar here goes...
too much playtime:
[afbeelding]
Awwwwwwquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
die is echt op het perfecte moment genomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
ik weet niet hoe groot je hem hebt maar ik zou er een leuke portret crop van maken, haal de actie dichterbijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
daar is hij groot genoeg voor dus zal eens kijken wat ik er mee kan doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot je hem hebt maar ik zou er een leuke portret crop van maken, haal de actie dichterbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |