in dat geval kan ik justice ook aanraden. alleen draait ie nog maar op de americaanse tv. en nog niet in nederland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef boneyard het volgende:
ben altijd al een advocaat / rechtbank / misdaad series fan geweest en dit lijkt me wel wat, ga zeker kijken.
bedankt voor de tip, zodra het in nederland uitgezonden wordt zal ik eens kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:20 schreef nljohndoe het volgende:
in dat geval kan ik justice ook aanraden. alleen draait ie nog maar op de americaanse tv. en nog niet in nederland.
Lekker ding, speelde ook in Star Trek, met een strak blauw pakje aan. Ze heette Seven, meen ik...quote:Jessica Devlin (Jeri Ryan)
Ja, daar speelde ze Seven of Nine.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Lekker ding, speelde ook in Star Trek, met een strak blauw pakje aan. Ze heette Seven, meen ik...![]()
't Wordt wel een fikse cast zo.quote:Op maandag 6 november 2006 23:16 schreef boneyard het volgende:
leuke aflevering vandaag, weer een typisch nieuw lid bij het team.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:41 schreef miss-scofield het volgende:
Toffe serie!!
Het is geloof ik nu 3 keer geweest toch?
The Wrath of Kahn 1.10quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:50 schreef miss-scofield het volgende:
Welke episode is er gister geweest? Heb 'm niet kunnen zien en wil m dus ff downloaden!
(Het komt namelijk niet in de herhaling toch?)
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:21 schreef boneyard het volgende:
vermoedelijk omdat ze dus niet de uitzending die zo'n 4 dagen geleden in amerika is uitgezonden konden / wilden / mochten uitzenden.
quote:Stark vervolgt een man die een agent heeft vermoord, maar het politiekorps heeft er weinig vertrouwen in dat Stark de moordenaar achter de tralies doet belanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
Lezen op eigen risico, het bevat een flinke spoilerVolgens mij is deze aflevering al geweest? Ze zijn 2 weken geleden opnieuw begonnen, tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
oohquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij is deze aflevering al geweest? Ze zijn 2 weken geleden opnieuw begonnen, toch![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
Lezen op eigen risico, het bevat een flinke spoilerik zou graag willen weten wie dat dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste die RTL 4 uitzendt. Na 11 afleveringen Stand Off gaan ze denk weer over op de 2e gedeelte van het seizoen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:26 schreef boneyard het volgende:
laatste aflevering? laatste die rtl4 voorlopig uitzend ofzo? want het eerste seizoen is nog niet afgelopen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door PietjePuk007 op 05-02-2007 22:33:52 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Voor ons toch welquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is geen seizoenseinde hoor. Maar Nederland loopt dus maar 1 aflevering achter.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor, dit is wel een heel ruw seizoenseinde. Het lijkt mij wel heel erg logisch dat deze aflevering een vervolg krijgt.
Weet iemand hier meer over?
edit - ja hoor, spoiler over volgende afleveringDeze aflevering is al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh wacht.. dat is de NL topicMaar volgens mij zijn in Nederland gestopt bij the Wrath of Kahn
[ Bericht 15% gewijzigd door PieterBas op 06-02-2007 09:35:48 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik snap het ook niet meer waar RTL mee bezig is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan was de aflevering van gister ook al geweest.
Episodelijst
Mijn foutquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:31 schreef Dos37 het volgende:
Niettes 15 januari was de laatste normale toen ging die knakker dood. Toen 2 herhalingen de 1ste aflevering en de 2de waar die kerel dat bewijs plante en nu was het weer een nieuwe.
Nog geen een keer scrollen naar boven had ik het gepost. En als je gaat googlen krijg je meer dan een miljoen hitsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft iemand een lijstje met de afleveringen?
Ik kan het nergens vinden (had het wel op imbd.com verwacht..)
Ik weet van niks, maar in de VS ligt het ook al weer een tijdje stil. Door de beruchte March Madness.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:10 schreef Cavalier1 het volgende:
Zijn er nog plannen bekend om het weer op te pakken bij RTL?
Liggen door College Basketball de series plat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet van niks, maar in de VS ligt het ook al weer een tijdje stil. Door de beruchte March Madness.
Eindelijk weer Sharkquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef miss-scofield het volgende:
Het begint vrijdag weer
21.30 uur op RTL 4
Goeie, ik heb er ook een paar gemistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Yep was een herhaling. Jammer, want volgens mij hoefden ze er niet zoveel meer tot het einde van seizoen 1. Ik heb er echter 2 gemist, wellicht een kans om ze alsnog te zien.
Ik heb ze allemaal al gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kijkt hier niemand meer naar? Ik wilde al een nieuw topic openen
-edit- Had de aflevering van vorige week gekeken, niet deze weekZijn ze nou weer aan het herhalen
-edit-
Dan lopen ze maar 3 afleveringen achterquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Let op, vanavond nieuwe Shark! (Toevallig dat ik het in de krant zie staan, anders had ik het weer gemist...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |