Kloptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Lucille het volgende:
Je moet ook snijden en niet duwen zei mijn vader altijd. Laat het mes het werk doen.
probeer het eens uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Zou een electrisch mes helpen?
* Cynix ® heeft er toevallig 1, maar nog nooit gebruikt.
Mwoa, nieuwerwetse onzindingen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
probeer het eens uit zou ik zeggen![]()
Correctquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef klipper het volgende:
En eerst laten afkoelen voordat je gaat snijden
Zoals ik al aangaf in m'n openingspost...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:59 schreef klappernoot2000 het volgende:
kartelmes gebruiken
[afbeelding]
pas wél op je vingers
Volgens mij is het meer een gadget uit de jaren 70-80.quote:
Een gekarteld mes is niet voor niks een broodmesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef haaahaha het volgende:
(een glad mes snijdt nog kutter)
Bak je het wel genoeg af? Als het nog half gaar is snijdt het zeker kutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef haaahaha het volgende:
Ja heb ik ook geprobeerd. En ook van de zijkant. Maar ook daar scheurt het brood net zo makkelijk open.
bwehehehe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Maerycke het volgende:
Afbakstokbroden zijn ook niet bedoeld om mee te snijden. Neem gewoon een mes, man..
Ik hoop dat JP via de politiek een statement kan maken om de netcoordinator een rottrap te geven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef haaahaha het volgende:
lucille, ga je echt stoppen met lingo?
Dan moet die het doen voor de verkiezingen, ná 22 November kan je het schudden dan is ie alles weer vergeten..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik hoop dat JP via de politiek een statement kan maken om de netcoordinator een rottrap te geven.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Maerycke het volgende:
Afbakstokbroden zijn ook niet bedoeld om mee te snijden. Neem gewoon een mes, man..
Je was me voor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Maerycke het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht ook al; hoe krijg je het voor elkaar.
Ja daar heb je veel aan als je gewoon afbak-stokbrood wilt hebben, zodat je het huis op elk gewenst moment van de dag vers kunt bakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:02 schreef kitjuh het volgende:
koop gewoon in de supermarkt een kant en klaar stokbrood en vraag of ze hem ff door de broodsnijmachine heen raggen.
Volgens mij iedereen, maar voor dat zijn wel betere hulpmiddelen verkrijgbaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ik interpreteerde de TT eerst heel anders.
De Titanium II van TellSell snijdt verrassend goed. Ik dacht dat het bagger zou zijn, maar ik gebruik de messen overal voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:48 schreef Camplo het volgende:
Nikkei Knife Set aanschaffen. Zou moeten helpen.
Ja dat helpt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Zou een electrisch mes helpen?
* Cynix ® heeft er toevallig 1, maar nog nooit gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |