Goed was het niet, slecht is wel wat overdreven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook dan
het was gewoon slecht, anders kom je net achter, ook al waren er persoonlijke fouten. de eerste helft was dramatisch. De 2de helft was gewoon TE spannend.
En daar heeft 'ie natuurlijk grandioos gelijk in, dat het seizoen is mislukt door de uitschakeling van de CL. Maar helaas stapt iedereen daar heel makkelijk overheen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op HW, het Groningen van nu is gewoon een goede ploeg die als ze hun dag hebben een echt goede ploeg zijn. Het huidige Ajax is groeiende, en heeft niet de macht van 1995. Niet gek, lijkt me. We winnen, liggen op koers. Je vindt dat het seizoen al verrot is door de uitschakeling van de CL, daarom ben je zo overdreven kritisch..
Ach, dit was de eerste thuiswedstrijd waarin het spannend was. RKC, Vitesse en NEC zijn compleet weggespeeld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk.
niet alleen het geluid zeg. Jezus, wat een kutcommentaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:04 schreef denthemen het volgende:
wat een kut geluid btw bij talpa
Ik ben mijn stem idd ook kwijt hehehquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet alleen het geluid zeg. Jezus, wat een kutcommentaar.
Henk is z'n stem kwijtDe mijne is ook niet optimaal meer na de tweede helft eigenlijk
Hij speelde ook nog eens heel goed, op een foute pass na.quote:
volgens mijn vrouw heb k dit al een jaar of 5 niet gehad. Ik zal wel verkouden zijn danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben mijn stem idd ook kwijt heheh
410 en sfeer.... Gaat dat samenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:37 schreef Tvduijn het volgende:
Wat een avondWat een doelpunt van Urby!!
Alleen heel erg jammer van knokpartij, was sowieso bijzonder druk op 410. Sfeer was wisseld maar bij de 3-2![]()
Net zo goed als Dirk-Kuijt en nutteloos dom posten in 't Ajax topic: onafscheidelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
410 en sfeer.... Gaat dat samen![]()
Blablabla, heb je er gestaan? weet je waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Balen he, dat Ajax minstens nog een week bovenaan staat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind um al een tijdje minder keepen hoor, niet alleen vanwege deze ene fout.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Stekelenburg maakt een fout en is het gelijk kwijt. Wat een oppertunistisch gejank weer. Sorry hoor, maar Gentenaar maakte ook geen beste indruk tegen Jong RKC. Laat Stekelenburg nou maar gewoon staan. Blijven investeren in 'm, hij maakte namelijk ook een goede redding tbij de 2-2.
Je hebt in ieder geval geprobeerd normaal te doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |