Waar heb je het over of neem jij voetbalprimeur serieus?quote:
Ik neem het ook niet echt serieus, maar waar rook is is vuur.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar heb je het over of neem jij voetbalprimeur serieus?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar heb je het over of neem jij voetbalprimeur serieus?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet echt serieus, maar waar rook is is vuur.
Als het al zo zou zijn, waar maak jij je dan druk om?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
, en hetzelfde geld voor Sneijder
Onze tegenstanders zijn meer begaan met de kommer en kwel van Ajax.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als het al zo zou zijn, waar maak jij je dan druk om?
Tja, dat was ook verrassend. Maar toch maar niet onderschatten, zijn altijd van die ploegen die het Ajax op basis van inzet heel lastig kunnen maken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:01 schreef Radegast het volgende:
Vanavond Zulte-Waregem bezig gezien tegen Anderlecht (0-4)
Enige speler die ik gevaarlijk vond was de Nigeriaan Aliyu die bij AC Milan heeft gespeeld jaren terug. Verdediging was brandhout en vooral héél erg traag. Vraag me af hoe Lokomotiv Moskou daarvan heeft kunnen verliezen.
van de watquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Wat een enorme blunder van The Steek was dat trouwens![]()
Ik denk dat dat de laatste tijd wel meevalt eerlijk gezegd.quote:
zoals zondagquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de laatste tijd wel meevalt eerlijk gezegd.
Vooral als ploegen Ajax op bezoek krijgen denken ze tegenwoordig dat er misschien wel wat te halen valt.
ik maak me nergens druk om hoor , het is gewoon een feit dat die 2 niet lang meer bij Ajax te vinden zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als het al zo zou zijn, waar maak jij je dan druk om?
Voorlopig komt Ajax de serie van wedstrijden waarin het er echt op aankomt best wel aardig door. Daarmee doel ik dus op Groningen en Utrecht. Met Feyenoord-uit en Heerenveen-uit komen er nog twee van zulke wedstrijden aan en dan is het altijd fijn om met behoorlijk wat vertrouwen die wedstrijden in te gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:09 schreef Roeni3 het volgende:
Toch gewoon weer bovenaan na dit weekend. Met een moeilijke wedstrijd tegen Groningen is dat een prima prestatie.
Tegenwoordig? Dat is al sinds de opening van de Arena het geval heb ik het idee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de laatste tijd wel meevalt eerlijk gezegd.
Vooral als ploegen Ajax op bezoek krijgen denken ze tegenwoordig dat er misschien wel wat te halen valt.
Stekelenburg gaf zelf zijn fout toe en het was ook gewoon zijn fout.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Het was trouwens meer een fout van stam dan van Stekelenburg, Stekelenburg kon niks meer met die bal omdat de tegensatdner er zo goed als tegenaan stond.
Ze komen eindelijk uit de kast jongens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:24 schreef hippo-clippo het volgende:
wat een kk dag zegVolgende week alles uit de kast tegen die joden!
quote:Lichte knieblessure voor Ryan Babel
Zondag 15 oktober, door SV, Amsterdam, 14.22u GMT+01.00, AT5
Zondag is gebleken dat de binnenband van Ryan Babel's rechterknie licht verrekt is. Het is nog niet te zeggen hoe lang Babel uit de running zal zijn.
Over drie à vier dagen moet meer duidelijk zijn, laat een woordvoerder van Ajax zondag weten. Babel scoorde tegen Groningen twee maal en speelde de wedstrijd gewoon uit.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komen eindelijk uit de kast jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |