abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42744292
Dat rapport is al van 2004, oud nieuws dus, maar het duikelt nog regelmatig op. Een betere oplossing is de A4 aanleggen, 7000 meter tussen Delft en knooppunt Kethelplein.

Een A3 dwars door het zogenaamde "Groene Hart" is met de huidige invloed van allerlei groene groeperingen ondenkbaar. Overigens wordt door diezelfde groeperingen de bouw van de A4 al sinds de jaren 60 opgehouden. Het dijklichaam ligt er zelfs al! (zie Google Earth).
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:48:29 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_42744394
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Gewoon in de plaats gaan wonen waar je werkt .

Problem solved.
Dan heb je niet echt goed nagedacht. Dat is natuurlijk wel heeeeel simpel denken natuurlijk.

- De meeste banen zijn te vinden in en rond de grote steden.
- De goedkoopste huizen zijn te vinden buiten de grote steden.

En dan heb ik het niet eens over samenwonen waar men allebei in een andere stad woont, bedrijven die filialen sluiten en verhuizen naar een andere stad, jouw specifieke functie is alleen te vervullen in bepaalde steden en niet waar je toevallig woont (denk aan verplegend personeel bijvoorbeeld die wel in grotere steden werken maar niet met hun salaris een woning in een grotere stad kunnen betalen).

Gaan wonen waar je werkt.... leuk idee enzo, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_42754705
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:44 schreef highway101 het volgende:
Dat rapport is al van 2004, oud nieuws dus, maar het duikelt nog regelmatig op. Een betere oplossing is de A4 aanleggen, 7000 meter tussen Delft en knooppunt Kethelplein.

Een A3 dwars door het zogenaamde "Groene Hart" is met de huidige invloed van allerlei groene groeperingen ondenkbaar. Overigens wordt door diezelfde groeperingen de bouw van de A4 al sinds de jaren 60 opgehouden. Het dijklichaam ligt er zelfs al! (zie Google Earth).
Als die A3 ooit gerealiseerd zou worden, zou het echt de aorta van Nederland worden. Wat denk je van al het vrachtverkeer?
pi_42762689
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Gaan wonen waar je werkt.... leuk idee enzo, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet.
Mij lukt het wel. Stel, je hebt een baan in Amsterdam en verhuist uit vrije wil naar Almere, moet je toch niet gek opkijken dat je in de file staat ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:18:36 #55
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_42763048
Aardig plan, maar als we dan toch wegen gaan aanleggen maak dan eerst eens die A4 af.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_42771658
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Mij lukt het wel. Stel, je hebt een baan in Amsterdam en verhuist uit vrije wil naar Almere, moet je toch niet gek opkijken dat je in de file staat ?
Kun jij een huis betalen in Amsterdam dan?

Ik niet.

Ik ben overigens zelf wel verhuisd naar de plaats waar ik werk maar om nou te zeggen dat het geweldige woonomstandigheden zijn t.o.v. waar ik vandaan kwam gaat wat ver.
Maarja, ik werd de files zó spuugzat en ik kon toevallig aan het huis komen. Anders had ik ook in een andere stad een huis gekocht en weer in de file aangeschoven. Het is niet anders. Je hebt lang niet altijd de keuze.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_42772697
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kun jij een huis betalen in Amsterdam dan?
- rechtse fokkertje modus -

Dus dan moet de overheid maar zorgen voor extra snelwegen omdat jij geen huis kan betalen ?

- rechtse fokkertje modus uit -
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')