abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 00:12:48 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42792063
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef crohntje het volgende:
Shit! Ben ik er ingestonken???
Yep, da's zeker wel een zwarte bladzijde in je bestaan. 19 okt 06, een donkere dag voor crohntje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42793895
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je stinkt er in.
Hij zit gewoon te trollen.
Kijk maar eens in zijn posthistorie, wat hij zoal schrijft in topics over moslims, Wilders etc.
Ik zit niet te trollen en dat weet jij ook wel.
En als ik een bevolkingsgroep afzeik, dan kan ik nog wel voor een individu opkomen uit die bevolkingsgroep wanneer diegene in het nauw gedreven wordt.
En verder is Natasia geen moslim, maar als ze dat wel was geweest, dan had ik hetzelfde verkondingd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42793904
Inkel
hi
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 11:11:58 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42798857
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En als ik een bevolkingsgroep afzeik, dan kan ik nog wel voor een individu opkomen uit die bevolkingsgroep wanneer diegene in het nauw gedreven wordt.
En verder is Natasia geen moslim, maar als ze dat wel was geweest, dan had ik hetzelfde verkondingd.
Dus we moeten zinnen als "het racisme kan ook heel diep ik jouw onbewustzijn zitten" en dat ze "als nazi's op Natasia's kinderen aan het jagen zijn" en dat allemaal "omdat ze zwart is", serieus gaan nemen? Flikker toch op man.
Als je nou eens ophoudt om in vrijwel elke post erover te beginnen dat ze zwart is, dan wordt het misschien wat geloofwaardiger. Nu lijkt het in ieder geval sterk op getrol.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42799174
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Man man, jij spoort echt niet...Lees nou zelf eens al je posts door en kom dan tot de conclusie dat niemand iets anders kan doen als hartelijk om je lachen...

Als mensen termen gebruiken als aap dit aap dit, ben ik daar ook op tegen, maar verder kan niemand goedpraten wat deze vrouw doet...Ook dat vieze geile gedoe in de douche met Brian toen...

BAHHHHH, een gruwelijk mens is het...blank, zwart, geel, rood, blauw, whatever, zou hetzelfde zeggen bij een ieder die haar karakter en gedrag tentoonspreidt...
pi_42799179
JohnDope, je argument dat Natasia zo braaf is i.t.t. sommige dames uit BB klopt ook niet (meer). Of heb je toevallig net de uitzending van gisteren gemist?
amokaapjeeh O+
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:37:25 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42799487
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:24 schreef Coconut het volgende:
JohnDope, je argument dat Natasia zo braaf is i.t.t. sommige dames uit BB klopt ook niet (meer). Of heb je toevallig net de uitzending van gisteren gemist?
nou idd. wat een smeerlapperij...en kids en vriendje lekker voorde buis, staat mama daar jochies van in de twintig te smeken om sex
pi_42802461
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:24 schreef Coconut het volgende:
Ik heb die uitzending van gister gezien, maar we dwalen wel steeds verder af. Maar dat argument geldt inderdaad niet meer. Maar je hebt mij ook niet horen zeggen dat ik het Persoonlijk erg vind dat Monique de hoer uithing in het BBhuis.
Dat iemand verslaafd is aan coke, medicijnen en drank vind ik ook niet erg, maar het is wel een schande als zo'n type dan Natasia op de vingers tikt.

Het gaat mij er gewoon om dat je een Blanke Angelique met kinderen hebt, een Blonde Monique met kinderen, een alleenstaande Sabrina van '5' met een dochter van 5 en daar hoor je helemaal niemand over.
Dat is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Ik blijf er bij JeroenDijsselbloem van de PvdA is een keiharde racist, hij was de allereerste die wel even ging uitzoeken of het mogelijk was om de kinderen weg te halen bij Natasia.

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnDope op 19-10-2006 13:31:28 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:40:12 #159
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42802881
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb die uitzending van gister gezien, maar we dwalen wel steeds verder af. Maar dat argument geldt inderdaad niet meer. Maar je hebt mij ook niet horen zeggen dat ik het Persoonlijk erg vind dat Monique de hoer uithing in het BBhuis.
Dat iemand verslaafd is aan coke, medicijnen en drank vind ik ook niet erg, maar het is wel een schande als zo'n type dan Natasia op de vingers tikt.

Het gaat mij er gewoon om dat je een Blanke Angelique met kinderen hebt, een Blonde Monique met kinderen, een alleenstaande Sabrina van '5' met een dochter van 5 en daar hoor je helemaal niemand over.
Dat is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Ik blijf er bij JeroenDijsselbloem van de PvdA is een keiharde racist, hij was de allereerste die wel even ging uitzoeken of het mogelijk was om de kinderen weg te halen bij Natasia.
je moet eens ophouden met dat gezeik over rascisme!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42802933
Ik geef het op... Je stond zeker naast Natasia met het uitdelen van de hersenen
amokaapjeeh O+
pi_42803109
Ok ik ben wel klaar hier, maargoed ik zie gewoon 3 blanke vrouwen waar niemand zich mee bemoeit en 1 zwarte vrouw waar zelfs de BlankePolitiekCorrecteElite zich meebemoeit en vervolgens gaat dreigen met het weghalen van de kinderen.

Ik weet niet hoe je het anders moet noemen, maar genoeg weldenkende mensen hebben wel hun conclusie getrokken.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:46:43 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42803120
John...ik weet niet wat je rookt, maar die shit heeft echt iets met je bovenkamer gedaan.
pi_42803684
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef SHE het volgende:
John...ik weet niet wat je rookt, maar die shit heeft echt iets met je bovenkamer gedaan.
pi_42809624
BJ heeft zowel bij Natasia áls bij die andere moeder, ik weet haar naam even niet, onderzoek gedaan of die kinderen goed worden opgevangen. En het blijkt bij allebei goed te zijn. Zowel Natasia als die andere moeder waren al bekend bij BJ, keurig dan toch van ze??? Beter een keer te veel onderzoek dan 1 keer te weinig...Feit blijft dat Natasia erg jonge kinderen heeft waaronder 1 erg ziek kind, iets waar jij, Johndope, maar steeds over heen wandelt of dat gegeven niets is. Jij zeurt maar door over kleur...en mijn lievelingskleur is blauw!

Oh shit! Ben ik er weer ingestonken!!!
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 19:39:30 #165
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42814173
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Moest het effe kwijt... Wat een vreselijk mens!!!
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')