Yep, da's zeker wel een zwarte bladzijde in je bestaan. 19 okt 06, een donkere dag voor crohntje.quote:
Ik zit niet te trollen en dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je stinkt er in.
Hij zit gewoon te trollen.
Kijk maar eens in zijn posthistorie, wat hij zoal schrijft in topics over moslims, Wilders etc.
Dus we moeten zinnen als "het racisme kan ook heel diep ik jouw onbewustzijn zitten" en dat ze "als nazi's op Natasia's kinderen aan het jagen zijn" en dat allemaal "omdat ze zwart is", serieus gaan nemen? Flikker toch op man.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zit niet te trollen en dat weet jij ook wel.
En als ik een bevolkingsgroep afzeik, dan kan ik nog wel voor een individu opkomen uit die bevolkingsgroep wanneer diegene in het nauw gedreven wordt.
En verder is Natasia geen moslim, maar als ze dat wel was geweest, dan had ik hetzelfde verkondingd.
Man man, jij spoort echt niet...Lees nou zelf eens al je posts door en kom dan tot de conclusie dat niemand iets anders kan doen als hartelijk om je lachen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zit niet te trollen en dat weet jij ook wel.
En als ik een bevolkingsgroep afzeik, dan kan ik nog wel voor een individu opkomen uit die bevolkingsgroep wanneer diegene in het nauw gedreven wordt.
En verder is Natasia geen moslim, maar als ze dat wel was geweest, dan had ik hetzelfde verkondingd.
nou idd. wat een smeerlapperij...en kids en vriendje lekker voorde buis, staat mama daar jochies van in de twintig te smeken om sexquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:24 schreef Coconut het volgende:
JohnDope, je argument dat Natasia zo braaf is i.t.t. sommige dames uit BB klopt ook niet (meer). Of heb je toevallig net de uitzending van gisteren gemist?![]()
Ik heb die uitzending van gister gezien, maar we dwalen wel steeds verder af. Maar dat argument geldt inderdaad niet meer. Maar je hebt mij ook niet horen zeggen dat ik het Persoonlijk erg vind dat Monique de hoer uithing in het BBhuis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:24 schreef Coconut het volgende:
JohnDope, je argument dat Natasia zo braaf is i.t.t. sommige dames uit BB klopt ook niet (meer). Of heb je toevallig net de uitzending van gisteren gemist?![]()
je moet eens ophouden met dat gezeik over rascisme!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending van gister gezien, maar we dwalen wel steeds verder af. Maar dat argument geldt inderdaad niet meer. Maar je hebt mij ook niet horen zeggen dat ik het Persoonlijk erg vind dat Monique de hoer uithing in het BBhuis.
Dat iemand verslaafd is aan coke, medicijnen en drank vind ik ook niet erg, maar het is wel een schande als zo'n type dan Natasia op de vingers tikt.
Het gaat mij er gewoon om dat je een Blanke Angelique met kinderen hebt, een Blonde Monique met kinderen, een alleenstaande Sabrina van '5' met een dochter van 5 en daar hoor je helemaal niemand over.
Dat is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Ik blijf er bij JeroenDijsselbloem van de PvdA is een keiharde racist, hij was de allereerste die wel even ging uitzoeken of het mogelijk was om de kinderen weg te halen bij Natasia.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef SHE het volgende:
John...ik weet niet wat je rookt, maar die shit heeft echt iets met je bovenkamer gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |