abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42743794
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef TheVin het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ze een uitkering heeft?
Had......en heeft zich met 10.000 euro "ingekocht"in DGK.

Ja hoe bestaat het !!!!
pi_42743827
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef TheVin het volgende:
Moet je niet een bepaald aantal solicitatiebrieven per maand sturen?
Daarom heeft ze geen uitkering meer omdat ze niet aan de solicitatieplicht kon voldoen.
Wat ik niet begrijp is als je 10.000 hebt, je uberhaupt een uitkering krijgt.
pi_42743923
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef Joke42 het volgende:

[..]

Daarom heeft ze geen uitkering meer omdat ze niet aan de solicitatieplicht kon voldoen.
Jammer dat ze die niet meer heeft. Na dat geintje met Jeroen van Inkel heb ik zo'n vieze smaak in m'n mond gekregen dat ik haar graag een oor aan zou willen naaien.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:34:33 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42744009
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef TheVin het volgende:

[..]

Jammer dat ze die niet meer heeft. Na dat geintje met Jeroen van Inkel heb ik zo'n vieze smaak in m'n mond gekregen dat ik haar graag een oor aan zou willen naaien.
je bedoelt het geintje dat van inkel haar probeerde aan te naaien. ten faveure van het publiek/luisteraars, hij is zelf geen haar beter...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42744046
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bedoelt het geintje dat van inkel haar probeerde aan te naaien. ten faveure van het publiek/luisteraars, hij is zelf geen haar beter...
Maar hij is vast niet bekend bij Jeugdzorg.
pi_42744061
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef TheVin het volgende:

[..]

Ja inderdaad....
Ik luister elke morgen altijd naar Q-music en daar hoorde ik vanmorgen dat dat gesprek zo rot was geeindigd.

Dus toen ik thuis kwam ben ik gaan luisteren wat er nou eigenlijk gezegt was....en kon me horen niet geloven dat ze zo reageerde.
Ik ben niet zijn vrouw, ik ben gewoon een vrouw die elke morgen om 700 uur in de auto zit( naar haar werk gaat) en naar de radio luistert.
En nieuwsgierig werd nav het radio programma vanmorgen.

Dus vandaar mijn reaktie hier op FOK.
pi_42744139
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Daar gaat t hier helemaal niet om
Het gaat om het gesprek tussen haar en Jeroen van Inkel.
Hij bied haar iets aan.......
En zij kan gewoon zeggen ja of nee.....
Hoef je niet met modder te gooien......maar das mijn mening!!!!!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:39:13 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42744144
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:36 schreef Joke42 het volgende:

[..]

Ja inderdaad....
Ik luister elke morgen altijd naar Q-music en daar hoorde ik vanmorgen dat dat gesprek zo rot was geeindigd.

Dus toen ik thuis kwam ben ik gaan luisteren wat er nou eigenlijk gezegt was....en kon me horen niet geloven dat ze zo reageerde.
Ik ben niet zijn vrouw, ik ben gewoon een vrouw die elke morgen om 700 uur in de auto zit( naar haar werk gaat) en naar de radio luistert.
En nieuwsgierig werd nav het radio programma vanmorgen.

Dus vandaar mijn reaktie hier op FOK.
pi_42744162
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wat betekent dat gezichtje?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:20:09 #111
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42745232
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:40 schreef Joke42 het volgende:

[..]

Wat betekent dat gezichtje?
dat hij wil neuken
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_42747618
Ze deed wel erg rot tegen Jeroen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:36:50 #113
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42749173
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef TheVin het volgende:
Moet je niet een bepaald aantal solicitatiebrieven per maand sturen?
Ze werkte part-time, en had een aanvullende uitkering. Niets mis mee, als alleenstaande moeder is dat doodnormaal zelfs, als je naast je werk er ook nog voor je kids zal moeten zijn. Feitenlijk, werkt ze nu ook. Ze is in dienst van John de Mol, en daaruit heeft ze nu haar inkomen.

Dat hele uitkeringsverhaal is dus volkomen uit zijn voegen gerukt.

Doordat Natasia haar scharrel als "papa" benoemt, zijn er behoorlijk wat mensen die denken dat de scharrel ook werkelijk de papa van de kids is (het is een SCHARREL en deze scharrel is pas nu bij haar kids in huis getrokken NADAT Natasia naar DGK is vertrokken). Net zo min zijn haar zussen "mama" van haar kinderen (maar tantes). Toch blijft Natasia hardnekkig zeggen, dat ze haar kids heeft overgedragen aan de zorg van 3 mama's en 1 papa. De werkelijkheid is, dat de kids enkel en alleen 1 mama hebben, en die is voor MINIMAAL 1 jaar (het kunnen er zelfs meerdere worden) vertrokken. Uit eigen keuze.

Het is ontzettend achterbaks (en getuigt dan ook van geen enkel normbesef) om een ander dan afwezigheid van enkele weken voor de voeten te gooien die ontstaan is uit overmacht. Of dat nu relatieproblemen betreft of het herstel van een ziektebeeld.

En dat allemaal nog afgezien van het gegeven dat er een 6-jarig en ernstig ziek jongetje bestaat, die de zorg van zijn enige ouder (Natasia) nog een heel lange tijd zal gaan missen.

En oja (ook wij zouden het net als Natasia bijna vergeten), er is ook nog een meisje van 10, voor wie hetzelfde geldt. Het kind wordt amper genoemd door Natasia, en het is dat ik haar op tv hartverscheurend heb horen en zien huilen terwijl ze zich aan haar moeder vastklampte... anders zou ik van het bestaan van dat meisje geen notie hebben, aangezien er met geen woord over wordt gerept. Oók een vorm van verwaarlozing.

Had ik al gezegd, dat ik Natasia niet zo sympathiek vind?
pi_42765918
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef Tissik het volgende:

[..]

Doordat Natasia haar scharrel als "papa" benoemt, zijn er behoorlijk wat mensen die denken dat de scharrel ook werkelijk de papa van de kids is (het is een SCHARREL en deze scharrel is pas nu bij haar kids in huis getrokken NADAT Natasia naar DGK is vertrokken). Net zo min zijn haar zussen "mama" van haar kinderen (maar tantes). Toch blijft Natasia hardnekkig zeggen, dat ze haar kids heeft overgedragen aan de zorg van 3 mama's en 1 papa. De werkelijkheid is, dat de kids enkel en alleen 1 mama hebben, en die is voor MINIMAAL 1 jaar (het kunnen er zelfs meerdere worden) vertrokken. Uit eigen keuze.

Het is ontzettend achterbaks (en getuigt dan ook van geen enkel normbesef) om een ander dan afwezigheid van enkele weken voor de voeten te gooien die ontstaan is uit overmacht. Of dat nu relatieproblemen betreft of het herstel van een ziektebeeld.

En dat allemaal nog afgezien van het gegeven dat er een 6-jarig en ernstig ziek jongetje bestaat, die de zorg van zijn enige ouder (Natasia) nog een heel lange tijd zal gaan missen.

En oja (ook wij zouden het net als Natasia bijna vergeten), er is ook nog een meisje van 10, voor wie hetzelfde geldt. Het kind wordt amper genoemd door Natasia, en het is dat ik haar op tv hartverscheurend heb horen en zien huilen terwijl ze zich aan haar moeder vastklampte... anders zou ik van het bestaan van dat meisje geen notie hebben, aangezien er met geen woord over wordt gerept. Oók een vorm van verwaarlozing.
Is er ook niemand van jeugdzorg die hier iets van zegt?
pi_42766287
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ze werkte part-time, en had een aanvullende uitkering. Niets mis mee, als alleenstaande moeder is dat doodnormaal zelfs, als je naast je werk er ook nog voor je kids zal moeten zijn. Feitenlijk, werkt ze nu ook. Ze is in dienst van John de Mol, en daaruit heeft ze nu haar inkomen.

Dat hele uitkeringsverhaal is dus volkomen uit zijn voegen gerukt.

Had ik al gezegd, dat ik Natasia niet zo sympathiek vind?

Dat is precies hoe ik erover denk.
Het arme meisje word al overgeslagen door de ziekte van haar broertje en nu ziet ze op tv dat mama ook nog alleen maar denkt aan haar broertje en niet aan haar. Wat moet dat met een kind doen?
pi_42767452
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:26 schreef Joke42 het volgende:

[..]

Had......en heeft zich met 10.000 euro "ingekocht"in DGK.

Ja hoe bestaat het !!!!
Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is, aangezien Angelique ook kinderen heeft. Monique uit BB ook en zij is nog veel erger, want zij hangt de hoer uit op televisie, het hele gezin is daardoor in crisis etc, etc. En Sabrina is helemaal een voorschutting in Bigbrother, zij komt over als een kind van 5 en heeft zelf een dochter van 5.

Maargoed mensen om een lang verhaal kort te houden; wanneer je 10.000 euro op je rekening hebt staan, dan kan je gewoon een uitkering nemen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:35:44 #117
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42767566
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is, aangezien Angelique ook kinderen heeft. Monique uit BB ook en zij is nog veel erger, want zij hangt de hoer uit op televisie, het hele gezin is daardoor in crisis etc, etc. En Sabrina is helemaal een voorschutting in Bigbrother, zij komt over als een kind van 5 en heeft zelf een dochter van 5.

Maargoed mensen om een lang verhaal kort te houden; wanneer je 10.000 euro op je rekening hebt staan, dan kan je gewoon een uitkering nemen.
ach lul niet onnozele... omdat ze zwart is
Als je het verhaal niet kent bemoei je er dan niet mee....
Ze is een verschrikkelijk mens niet omdat ze zwart is maar door hele houding en karakter
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42767648
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:35 schreef RobinK het volgende:

[..]

ach lul niet onnozele... omdat ze zwart is
Als je het verhaal niet kent bemoei je er dan niet mee....
Ze is een verschrikkelijk mens niet omdat ze zwart is maar door hele houding en karakter
Dit zijn gewoon de keiharde feiten

Deze discussie was al lang gaande voordat men kennis maakte met haar bitchykarakter!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42767966
quote:

[..]

Je hebt je niet goed ingelezen.
Monique en Sabrine zitten er voor 3 maanden en zijn dan weer thuis. Natasia zit daar voor onbepaalde tijd, laat een ziek kind achter en zit er alleen maar om BN-er te worden.
Ik zioe liever een Monique en een Sabrina die lekker gek doen, die laten zien dat ze gevoels mensen zijn dan iemand die haar kinderen (waarvan 1 ziek) achterlaat voor onbepaalde tijd omdat ze het wel eens tijd vind voor een haar zelf, dat ze op kosten van Sjonnie haar borsten en buik wil laten doen, die zegt dat ze er zit voor de kinderen, maar haar kinderen kompleet vergeet als het gaat om weer eens in de bladen te kunnen staan.
En dat heeft geen bal te maken dat ze zwart is, het heeft te maken dat ze een egoistisch kreng is.
pi_42768019
quote:

Er is maar 1 persoon die er steeds over begint dat ze zwart is en dat ben jij.
Hou bovendien eens op met steeds de vergelijking te trekken tussen BB en DGK. Blijkbaar wil je niet begrijpen dat deze programma's niet met elkaar te vergelijken zijn? En ook de vergelijking tussen Natasia en Angelique gaat niet op: Angelique heeft geen ernstig ziek kind.
amokaapjeeh O+
pi_42768333
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:

[..]

Je hebt je niet goed ingelezen.
Monique en Sabrine zitten er voor 3 maanden en zijn dan weer thuis. Natasia zit daar voor onbepaalde tijd, laat een ziek kind achter en zit er alleen maar om BN-er te worden.
Ik zioe liever een Monique en een Sabrina die lekker gek doen, die laten zien dat ze gevoels mensen zijn dan iemand die haar kinderen (waarvan 1 ziek) achterlaat voor onbepaalde tijd omdat ze het wel eens tijd vind voor een haar zelf, dat ze op kosten van Sjonnie haar borsten en buik wil laten doen, die zegt dat ze er zit voor de kinderen, maar haar kinderen kompleet vergeet als het gaat om weer eens in de bladen te kunnen staan.
En dat heeft geen bal te maken dat ze zwart is, het heeft te maken dat ze een egoistisch kreng is.
Hou toch op die relatie van Monique ligt echt wel in puin doordat ze de hoer heeft lopen uithangen, als ze thuis komt dan kan ze echt wel ergens anders gaan slapen.

En net wat ik al zei haar karakter was nog niet bekend toen men als een nazi op haar kinderen ging jagen.
Of je mag haar gewoon niet na alles wat je van haar gezien hebt. Of je bent gewoon een racist alleen je hebt het niet door, dat racisme zit dan zo diep in je onbewustzijn dat je denkt dat het geen racisme is.

Maar van een hoop mensen waaronder de politici van de PvdA dat zijn wel racisten, want het klopt gewoon echt niet in verhouding tot Angelique, monique en sabrina (ookal zitten ze korter, maar die hebben weer andere priveleges(geen bezoek ontvangen en geen contact met de buitenwereld).
pi_42768409
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:53 schreef Coconut het volgende:

[..]

Er is maar 1 persoon die er steeds over begint dat ze zwart is en dat ben jij.
Hou bovendien eens op met steeds de vergelijking te trekken tussen BB en DGK. Blijkbaar wil je niet begrijpen dat deze programma's niet met elkaar te vergelijken zijn? En ook de vergelijking tussen Natasia en Angelique gaat niet op: Angelique heeft geen ernstig ziek kind.
Dit is zo iets ergs wat jij nu zegt. Alles wordt er bij gehaald om haar kapot te maken.
Geloof mij nou maar wanneer Natasia geen ziekkind had gehad dan was deze discussie er ook geweest.

En laten we eerlijk zijn vriend: geloof jij werkelijk dat de kinderen van Natasia er gelukkiger en beter van worden als zij bij hun moeder worden weggehaald?
De enige die daar beter worden zijn de BlankePolitiekCorrecteElite van BJ die ten kosten van alles willen scoren.
Toen Savannah en een hoop andere kinderen tot Pulp werden geslagen door de ouders, toen was BJ in geen velden of wegen te bekennen, maar nu
pi_42768689
quote:

[..]

Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is,
Is ze zwart?

Wel makkelijk tegenwooordig. Als je een kleurtje hebt, of ergens anders vandaan komt en er wordt iets tegen je gezegd, kan je het altijd op discriminatie gooien. Erg makkelijk. Ik vind jem opmerking diep triest. sukkel
pi_42768942
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hou toch op die relatie van Monique ligt echt wel in puin doordat ze de hoer heeft lopen uithangen, als ze thuis komt dan kan ze echt wel ergens anders gaan slapen.

En net wat ik al zei haar karakter was nog niet bekend toen men als een nazi op haar kinderen ging jagen.
Of je mag haar gewoon niet na alles wat je van haar gezien hebt. Of je bent gewoon een racist alleen je hebt het niet door, dat racisme zit dan zo diep in je onbewustzijn dat je denkt dat het geen racisme is.

Maar van een hoop mensen waaronder de politici van de PvdA dat zijn wel racisten, want het klopt gewoon echt niet in verhouding tot Angelique, monique en sabrina (ookal zitten ze korter, maar die hebben weer andere priveleges(geen bezoek ontvangen en geen contact met de buitenwereld).
Je moet alles in je leven 1x mee maken, vandaag ben ik voor het eerst racist genoemd
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:36:02 #125
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42769223
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:17 schreef TheVin het volgende:

[..]

Is ze zwart?

Wel makkelijk tegenwooordig. Als je een kleurtje hebt, of ergens anders vandaan komt en er wordt iets tegen je gezegd, kan je het altijd op discriminatie gooien. Erg makkelijk. Ik vind jem opmerking diep triest. sukkel

Hij heeft blijkbaar een intense hekel aan blanke mensen, de rascist!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42769362
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef JohnDope het volgende:
Dit is zo iets ergs wat jij nu zegt. Alles wordt er bij gehaald om haar kapot te maken.
Geloof mij nou maar wanneer Natasia geen ziekkind had gehad dan was deze discussie er ook geweest.

En laten we eerlijk zijn vriend: geloof jij werkelijk dat de kinderen van Natasia er gelukkiger en beter van worden als zij bij hun moeder worden weggehaald?
De enige die daar beter worden zijn de BlankePolitiekCorrecteElite van BJ die ten kosten van alles willen scoren.
Toen Savannah en een hoop andere kinderen tot Pulp werden geslagen door de ouders, toen was BJ in geen velden of wegen te bekennen, maar nu
Doe toch normaal.
A. Ben ik niet racistisch en geloof ik niet dat jij voor mij kan spreken of ik ook in discussie was gegaan als Natasia geen ziek kind had.
B. Heb je mij niet zien zeggen dat ik denk dat haar kinderen er beter van worden als zij bij hun moeder weggehaald worden. Ik heb uberhaupt niet gesuggereerd dat haar kinderen bij haar weggehaald moeten worden.

Je zou jezelf nuttiger maken door een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.
amokaapjeeh O+
pi_42769920
Het racisme kan ook heel diep ik jouw onbewustzijn zitten.

En jij hebt dat misschien niet gezegd, maar o.a. die Jeroen Dijsselbloem (de die vanaf het begin bij de 'Natasia-rel' betrokken is; de man die alleen op zondag het vlees snijdt en voor ongekende gratis reclame voor Talpa heeft gezorgd) die ging meteen uitzoeken of het mogelijk was om de kinderen weg te halen.

Maargoed: Als alle wereldverbeteraars nou eerst eens bij zichzelf beginnen met verbeteren, dan komt het allemaal goed zo te horen.
I rest my case
pi_42770415
Probeer je me nou aan te praten dat ik racistisch ben?

Je zal er inderdaad goed aan doen de wereld te verbeteren door bij jezelf te beginnen. Succes.
amokaapjeeh O+
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 14:22:48 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42770676
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Coconut het volgende:
Probeer je me nou aan te praten dat ik racistisch ben?
Nee, John Dope is grappig aan het doen. Al weken lang. Je komt hem regelmatig tegen in topics op POL, als hij zijn steun betuigt aan Wilders of sceptisch doet over moslims.
Dat mag natuurlijk, dat is een mening. Maar nu heeft hij bedacht dat het enorm grappig is om zich juist als heel "links" voor te doen, en voortdurend de racisme-kaart te trekken als er iets over Natasia wordt gezegd. Met als doel het in het belachelijke te trekken.

Beste JohnDope, het was misschien de eerste dag nog wel leuk, en de paar dagen daarna was het ook nog wel te harden. Maar we zijn nu een paar weken verder en het begint vervelend te worden.
Wat dacht je er van om eens te stoppen met deze "gimmick"? Je hebt nu wel genoeg lopen trollen. You made your point.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42770786
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, John Dope is "grappig".
Al weken lang.
Je komt hem regelmatig tegen in topics op POL, als hij zijn steun betuigt aan Wilders of sceptisch doet over moslims.
Dat mag natuurlijk, dat is een mening. Maar nu heeft hij bedacht dat het enorm grappig is om zich juist als heel "links" voor te doen, en voortdurend de racisme-kaart te trekken als er iets over Natasia wordt gezegd. Met als doel het in het belachelijke te trekken.

Beste JohnDope, het was misschien de eerste dag nog wel leuk, en de paar dagen daarna was het ook nog wel te harden. Maar we zijn nu een paar weken verder en het begint vervelend te worden. Wat dacht je er van om eens te stoppen met deze "gimmick"? Je hebt nu wel genoeg lopen trollen. Yu made your point.
Doe is even normaal man, ik stem 1NL, nummer #3: Hikmat Mahawat Khan, dat is een moslim.
Ik doe mij juist helemaal niet links voor!
Ik blijf er bij het is gewoon racisme; Angelique heeft ook kinderen en Monique en Sabrina uit BB ook en daar hoor je niemand over!

Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 14:26:57 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42770811
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Doe is even normaal man, ik stem 1NL, ik stem op Hikmat Mahawat Khan, dat is een moslim.
Ik doe mij juist helemaal niet links voor!
Ik blijf er bij het is gewoon racisme; Angelique heeft ook kinderen en Monique en Sabrina uit BB ook en daar hoor je niemand over!
Nou dan ga je lekker door met je geklier, ik kan je niet tegenhouden. Hartstikke leuk joh.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42770881
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Hartstikke leuk joh.
Het is wel leuk om Natasia constant af te branden? ik weet zeker wanneer jullie Natasia zouden afbranden en Natasia zou in deze discussie zitten en deze discussie zou niet op internet zijn, dan zouden jullie helden allemaal binnen 5 minuten stil en uitgeluld zijn.
Je hebt gezien hoe zij de 'ad-rem' jeroentje van Inkel stil kreeg, dan zijn jullie een eitje voor haar
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 14:37:22 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42771181
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is wel leuk om Natasia constant af te branden? ik weet zeker wanneer jullie natasia zouden afbranden en natasia zou in deze discussie zitten en deze discussie zou niet op internet zijn, dan zouden jullie helden allemaal binnen 5 minuten stil en uitgeluld zijn.
Je hebt gezien hoe zij de 'ad-rem' jeroentje van Inkel stil kreeg, dan zijn jullie een eitje voor haar
Ik vond het heel sterk, hoe ze Van Inkel te grazen nam!
Maar ook wel een beetje ziek. Ze lijkt me geestelijk niet helemaal in orde.

Ik denk inderdaad dat ik snel uitgeluld zou zijn, omdat ik uit veiligheidsoverwegingen al snel weg zou lopen als iemand op zo'n manier tegen mij zou beginnen. Maar ja, dat is wat lastiger, in dat huis.
pi_42771972
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Wanneer ga je beginnen dan?
amokaapjeeh O+
pi_42772069
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vond het heel sterk, hoe ze Van Inkel te grazen nam!
Maar ook wel een beetje ziek. Ze lijkt me geestelijk niet helemaal in orde.

Ik denk inderdaad dat ik snel uitgeluld zou zijn, omdat ik uit veiligheidsoverwegingen al snel weg zou lopen als iemand op zo'n manier tegen mij zou beginnen. Maar ja, dat is wat lastiger, in dat huis.
Jij vind het sterk om iemand te confronteren met een verleden van alcohol en drugs. Al dan wel of niet waar.
Het is gewoon kwetsend, en nogal kinderachtig om dat tegen iemand te zeggen op de radio, terwijl je geen idee hebt van de waarheid.
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 15:07:49 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42772129
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Jij vind het sterk om iemand te confronteren met een verleden van alcohol en drugs.
Jaaaaaaaa... en als je dan een zinnetje verder leest....

Kijk, die Van Inkel liep natuurlijk wel de moraalridder uit te hangen met de centen van zijn baas. Dus dat Natasia de bal keihard en onverwacht terugkaatst en Jeroentje met zijn bek vol tanden laat zitten, live voor de radio, dat vind ik wel sterk ja.
Maar: haar situatie is totaal anders dan het destijds afkicken van Van Inkel, het is appels met bloemkolen vergelijken.
pi_42773400
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is wel leuk om Natasia constant af te branden? ik weet zeker wanneer jullie Natasia zouden afbranden en Natasia zou in deze discussie zitten en deze discussie zou niet op internet zijn, dan zouden jullie helden allemaal binnen 5 minuten stil en uitgeluld zijn.
Je hebt zeker niet door dat die Natasia niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van hersens. En nee ze is niet naar achteren geschoven omdat ze zwart is.
pi_42773556
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa... en als je dan een zinnetje verder leest....

Kijk, die Van Inkel liep natuurlijk wel de moraalridder uit te hangen met de centen van zijn baas. Dus dat Natasia de bal keihard en onverwacht terugkaatst en Jeroentje met zijn bek vol tanden laat zitten, live voor de radio, dat vind ik wel sterk ja.
Maar: haar situatie is totaal anders dan het destijds afkicken van Van Inkel, het is appels met bloemkolen vergelijken.

Kijk hier ging het mij om......
Jammer dat iemand een oordeel trekt over iemand die hij/zij helemaal niet kent, of hoe de situatie werkelijk zit.
Maar blijf erbij(is mijn mening en dat mag in Nederland) dat ik het raar vind als je een bijstandsuitkering krijgt terwijl je 10.000 op je rekening heb staan....maar ja...zo zal de nederlandse wet wel zijn denk ik dan.
pi_42773854
Ze had het geld ook niet op haar bankrekening staan, ze heeft bij elkaar gesprokkeld in haar omgeving.
pi_42773943
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef TheVin het volgende:

[..]

Je hebt zeker niet door dat die Natasia niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van hersens. En nee ze is niet naar achteren geschoven omdat ze zwart is.
Dat wilde ik nou ook zeggen
pi_42777458
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze had het geld ook niet op haar bankrekening staan, ze heeft bij elkaar gesprokkeld in haar omgeving.
Oke.....

Leuke omgeving
pi_42778547
Die tien ruggen had ze zo voor mekaar.
Ik kan me voorstellen dat alleen de buren er al het dubbele voor over hadden om van dat klere wijf verlost te zijn.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:25:36 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42778742
ik zou zonder blikken een belang van 50% in haar hebben geïnvesteerd. dus ook van de opbrengst.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:20:32 #144
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_42787762
Natasia... bah

ze is geen moeder, ze heeft er wel twee kinderen gebaart maar ze is geen moeder!
The more debt, the better
pi_42790906
Ik geloof in het goede van Jeroen van Inkel...
En wat Johndope betreft; het blijkt maar weer dat je géén kritiek mag hebben op een "gekleurd" iemand want het is meteen racisme. Hahaha, van mijn part was Natasia GROEN, maar ze is dom en irritant, onbeschoft en ga zo maar door! En nee, er zit GEEN racisme diep onder in mijn bewustzijn!
En nog wat, dit topic gaat over de Gouden Kooi en NIET over Big Brother, dus waarom zouden we het over mensen uit dat programma hebben???
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:37:54 #146
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42790970
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef crohntje het volgende:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:44:45 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42791178
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

idd. vuige, hypocriete geldwolf is het
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 23:47:03 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42791258
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef crohntje het volgende:
En wat Johndope betreft; het blijkt maar weer dat je géén kritiek mag hebben op een "gekleurd" iemand want het is meteen racisme. Hahaha, van mijn part was Natasia GROEN, maar ze is dom en irritant, onbeschoft en ga zo maar door! En nee, er zit GEEN racisme diep onder in mijn bewustzijn!
Je stinkt er in.
Hij zit gewoon te trollen.
Kijk maar eens in zijn posthistorie, wat hij zoal schrijft in topics over moslims, Wilders etc.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:48:15 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42791308
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je stinkt er in.
Hij zit gewoon te trollen.
Kijk maar eens in zijn posthistorie, wat hij zoal schrijft in topics over moslims, Wilders etc.
pi_42791615
Shit! Ben ik er ingestonken???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')