Had......en heeft zich met 10.000 euro "ingekocht"in DGK.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef TheVin het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ze een uitkering heeft?
Daarom heeft ze geen uitkering meer omdat ze niet aan de solicitatieplicht kon voldoen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef TheVin het volgende:
Moet je niet een bepaald aantal solicitatiebrieven per maand sturen?
Jammer dat ze die niet meer heeft. Na dat geintje met Jeroen van Inkel heb ik zo'n vieze smaak in m'n mond gekregen dat ik haar graag een oor aan zou willen naaien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef Joke42 het volgende:
[..]
Daarom heeft ze geen uitkering meer omdat ze niet aan de solicitatieplicht kon voldoen.
je bedoelt het geintje dat van inkel haar probeerde aan te naaien. ten faveure van het publiek/luisteraars, hij is zelf geen haar beter...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef TheVin het volgende:
[..]
Jammer dat ze die niet meer heeft. Na dat geintje met Jeroen van Inkel heb ik zo'n vieze smaak in m'n mond gekregen dat ik haar graag een oor aan zou willen naaien.
Maar hij is vast niet bekend bij Jeugdzorg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt het geintje dat van inkel haar probeerde aan te naaien. ten faveure van het publiek/luisteraars, hij is zelf geen haar beter...![]()
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef TheVin het volgende:
[..]
Jammer dat ze die niet meer heeft. Na dat geintje met Jeroen van Inkel heb ik zo'n vieze smaak in m'n mond gekregen dat ik haar graag een oor aan zou willen naaien.
Daar gaat t hier helemaal niet omquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt het geintje dat van inkel haar probeerde aan te naaien. ten faveure van het publiek/luisteraars, hij is zelf geen haar beter...![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:36 schreef Joke42 het volgende:
[..]
Ja inderdaad....
Ik luister elke morgen altijd naar Q-music en daar hoorde ik vanmorgen dat dat gesprek zo rot was geeindigd.
Dus toen ik thuis kwam ben ik gaan luisteren wat er nou eigenlijk gezegt was....en kon me horen niet geloven dat ze zo reageerde.
Ik ben niet zijn vrouw, ik ben gewoon een vrouw die elke morgen om 700 uur in de auto zit( naar haar werk gaat) en naar de radio luistert.
En nieuwsgierig werd nav het radio programma vanmorgen.
Dus vandaar mijn reaktie hier op FOK.
Ze werkte part-time, en had een aanvullende uitkering. Niets mis mee, als alleenstaande moeder is dat doodnormaal zelfs, als je naast je werk er ook nog voor je kids zal moeten zijn. Feitenlijk, werkt ze nu ook. Ze is in dienst van John de Mol, en daaruit heeft ze nu haar inkomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef TheVin het volgende:
Moet je niet een bepaald aantal solicitatiebrieven per maand sturen?
Is er ook niemand van jeugdzorg die hier iets van zegt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Doordat Natasia haar scharrel als "papa" benoemt, zijn er behoorlijk wat mensen die denken dat de scharrel ook werkelijk de papa van de kids is (het is een SCHARREL en deze scharrel is pas nu bij haar kids in huis getrokken NADAT Natasia naar DGK is vertrokken). Net zo min zijn haar zussen "mama" van haar kinderen (maar tantes). Toch blijft Natasia hardnekkig zeggen, dat ze haar kids heeft overgedragen aan de zorg van 3 mama's en 1 papa. De werkelijkheid is, dat de kids enkel en alleen 1 mama hebben, en die is voor MINIMAAL 1 jaar (het kunnen er zelfs meerdere worden) vertrokken. Uit eigen keuze.
Het is ontzettend achterbaks (en getuigt dan ook van geen enkel normbesef) om een ander dan afwezigheid van enkele weken voor de voeten te gooien die ontstaan is uit overmacht. Of dat nu relatieproblemen betreft of het herstel van een ziektebeeld.
En dat allemaal nog afgezien van het gegeven dat er een 6-jarig en ernstig ziek jongetje bestaat, die de zorg van zijn enige ouder (Natasia) nog een heel lange tijd zal gaan missen.
En oja (ook wij zouden het net als Natasia bijna vergeten), er is ook nog een meisje van 10, voor wie hetzelfde geldt. Het kind wordt amper genoemd door Natasia, en het is dat ik haar op tv hartverscheurend heb horen en zien huilen terwijl ze zich aan haar moeder vastklampte... anders zou ik van het bestaan van dat meisje geen notie hebben, aangezien er met geen woord over wordt gerept. Oók een vorm van verwaarlozing.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze werkte part-time, en had een aanvullende uitkering. Niets mis mee, als alleenstaande moeder is dat doodnormaal zelfs, als je naast je werk er ook nog voor je kids zal moeten zijn. Feitenlijk, werkt ze nu ook. Ze is in dienst van John de Mol, en daaruit heeft ze nu haar inkomen.
Dat hele uitkeringsverhaal is dus volkomen uit zijn voegen gerukt.
Doordat Natasia haar scharrel als "papa" benoemt, zijn er behoorlijk wat mensen die denken dat de scharrel ook werkelijk de papa van de kids is (het is een SCHARREL en deze scharrel is pas nu bij haar kids in huis getrokken NADAT Natasia naar DGK is vertrokken). Net zo min zijn haar zussen "mama" van haar kinderen (maar tantes). Toch blijft Natasia hardnekkig zeggen, dat ze haar kids heeft overgedragen aan de zorg van 3 mama's en 1 papa. De werkelijkheid is, dat de kids enkel en alleen 1 mama hebben, en die is voor MINIMAAL 1 jaar (het kunnen er zelfs meerdere worden) vertrokken. Uit eigen keuze.
Het is ontzettend achterbaks (en getuigt dan ook van geen enkel normbesef) om een ander dan afwezigheid van enkele weken voor de voeten te gooien die ontstaan is uit overmacht. Of dat nu relatieproblemen betreft of het herstel van een ziektebeeld.
En dat allemaal nog afgezien van het gegeven dat er een 6-jarig en ernstig ziek jongetje bestaat, die de zorg van zijn enige ouder (Natasia) nog een heel lange tijd zal gaan missen.
En oja (ook wij zouden het net als Natasia bijna vergeten), er is ook nog een meisje van 10, voor wie hetzelfde geldt. Het kind wordt amper genoemd door Natasia, en het is dat ik haar op tv hartverscheurend heb horen en zien huilen terwijl ze zich aan haar moeder vastklampte... anders zou ik van het bestaan van dat meisje geen notie hebben, aangezien er met geen woord over wordt gerept. Oók een vorm van verwaarlozing.
Had ik al gezegd, dat ik Natasia niet zo sympathiek vind?![]()
Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is, aangezien Angelique ook kinderen heeft. Monique uit BB ook en zij is nog veel erger, want zij hangt de hoer uit op televisie, het hele gezin is daardoor in crisis etc, etc. En Sabrina is helemaal een voorschutting in Bigbrother, zij komt over als een kind van 5 en heeft zelf een dochter van 5.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:26 schreef Joke42 het volgende:
[..]
Had......en heeft zich met 10.000 euro "ingekocht"in DGK.
Ja hoe bestaat het !!!!
ach lul niet onnozele... omdat ze zwart isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is, aangezien Angelique ook kinderen heeft. Monique uit BB ook en zij is nog veel erger, want zij hangt de hoer uit op televisie, het hele gezin is daardoor in crisis etc, etc. En Sabrina is helemaal een voorschutting in Bigbrother, zij komt over als een kind van 5 en heeft zelf een dochter van 5.
Maargoed mensen om een lang verhaal kort te houden; wanneer je 10.000 euro op je rekening hebt staan, dan kan je gewoon een uitkering nemen.
Dit zijn gewoon de keiharde feitenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:35 schreef RobinK het volgende:
[..]
ach lul niet onnozele... omdat ze zwart is![]()
![]()
Als je het verhaal niet kent bemoei je er dan niet mee....
Ze is een verschrikkelijk mens niet omdat ze zwart is maar door hele houding en karakter
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is, aangezien Angelique ook kinderen heeft. Monique uit BB ook en zij is nog veel erger, want zij hangt de hoer uit op televisie, het hele gezin is daardoor in crisis etc, etc. En Sabrina is helemaal een voorschutting in Bigbrother, zij komt over als een kind van 5 en heeft zelf een dochter van 5.
Maargoed mensen om een lang verhaal kort te houden; wanneer je 10.000 euro op je rekening hebt staan, dan kan je gewoon een uitkering nemen.
Er is maar 1 persoon die er steeds over begint dat ze zwart is en dat ben jij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef JohnDope het volgende:
Hou toch op die relatie van Monique ligt echt wel in puin doordat ze de hoer heeft lopen uithangen, als ze thuis komt dan kan ze echt wel ergens anders gaan slapen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
Je hebt je niet goed ingelezen.
Monique en Sabrine zitten er voor 3 maanden en zijn dan weer thuis. Natasia zit daar voor onbepaalde tijd, laat een ziek kind achter en zit er alleen maar om BN-er te worden.
Ik zioe liever een Monique en een Sabrina die lekker gek doen, die laten zien dat ze gevoels mensen zijn dan iemand die haar kinderen (waarvan 1 ziek) achterlaat voor onbepaalde tijd omdat ze het wel eens tijd vind voor een haar zelf, dat ze op kosten van Sjonnie haar borsten en buik wil laten doen, die zegt dat ze er zit voor de kinderen, maar haar kinderen kompleet vergeet als het gaat om weer eens in de bladen te kunnen staan.
En dat heeft geen bal te maken dat ze zwart is, het heeft te maken dat ze een egoistisch kreng is.
Dit is zo iets ergs wat jij nu zegt. Alles wordt er bij gehaald om haar kapot te maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon die er steeds over begint dat ze zwart is en dat ben jij.
Hou bovendien eens op met steeds de vergelijking te trekken tussen BB en DGK. Blijkbaar wil je niet begrijpen dat deze programma's niet met elkaar te vergelijken zijn? En ook de vergelijking tussen Natasia en Angelique gaat niet op: Angelique heeft geen ernstig ziek kind.
Is ze zwart?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, mensen zijn duidelijk op Natasia aan het jagen, waarschijnlijk omdat zij zwart is,
Je moet alles in je leven 1x mee maken, vandaag ben ik voor het eerst racist genoemdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hou toch op die relatie van Monique ligt echt wel in puin doordat ze de hoer heeft lopen uithangen, als ze thuis komt dan kan ze echt wel ergens anders gaan slapen.
En net wat ik al zei haar karakter was nog niet bekend toen men als een nazi op haar kinderen ging jagen.
Of je mag haar gewoon niet na alles wat je van haar gezien hebt. Of je bent gewoon een racist alleen je hebt het niet door, dat racisme zit dan zo diep in je onbewustzijn dat je denkt dat het geen racisme is.
Maar van een hoop mensen waaronder de politici van de PvdA dat zijn wel racisten, want het klopt gewoon echt niet in verhouding tot Angelique, monique en sabrina (ookal zitten ze korter, maar die hebben weer andere priveleges(geen bezoek ontvangen en geen contact met de buitenwereld).
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:17 schreef TheVin het volgende:
[..]
Is ze zwart?![]()
Wel makkelijk tegenwooordig. Als je een kleurtje hebt, of ergens anders vandaan komt en er wordt iets tegen je gezegd, kan je het altijd op discriminatie gooien. Erg makkelijk. Ik vind jem opmerking diep triest. sukkel
Doe toch normaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef JohnDope het volgende:
Dit is zo iets ergs wat jij nu zegt. Alles wordt er bij gehaald om haar kapot te maken.
Geloof mij nou maar wanneer Natasia geen ziekkind had gehad dan was deze discussie er ook geweest.
En laten we eerlijk zijn vriend: geloof jij werkelijk dat de kinderen van Natasia er gelukkiger en beter van worden als zij bij hun moeder worden weggehaald?
De enige die daar beter worden zijn de BlankePolitiekCorrecteElite van BJ die ten kosten van alles willen scoren.
Toen Savannah en een hoop andere kinderen tot Pulp werden geslagen door de ouders, toen was BJ in geen velden of wegen te bekennen, maar nu
Nee, John Dope is grappig aan het doen. Al weken lang. Je komt hem regelmatig tegen in topics op POL, als hij zijn steun betuigt aan Wilders of sceptisch doet over moslims.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Coconut het volgende:
Probeer je me nou aan te praten dat ik racistisch ben?![]()
![]()
Doe is even normaal man, ik stem 1NL, nummer #3: Hikmat Mahawat Khan, dat is een moslim.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, John Dope is "grappig".
Al weken lang.
Je komt hem regelmatig tegen in topics op POL, als hij zijn steun betuigt aan Wilders of sceptisch doet over moslims.
Dat mag natuurlijk, dat is een mening. Maar nu heeft hij bedacht dat het enorm grappig is om zich juist als heel "links" voor te doen, en voortdurend de racisme-kaart te trekken als er iets over Natasia wordt gezegd. Met als doel het in het belachelijke te trekken.
Beste JohnDope, het was misschien de eerste dag nog wel leuk, en de paar dagen daarna was het ook nog wel te harden. Maar we zijn nu een paar weken verder en het begint vervelend te worden. Wat dacht je er van om eens te stoppen met deze "gimmick"? Je hebt nu wel genoeg lopen trollen. Yu made your point.![]()
Nou dan ga je lekker door met je geklier, ik kan je niet tegenhouden. Hartstikke leuk joh.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doe is even normaal man, ik stem 1NL, ik stem op Hikmat Mahawat Khan, dat is een moslim.
Ik doe mij juist helemaal niet links voor!
Ik blijf er bij het is gewoon racisme; Angelique heeft ook kinderen en Monique en Sabrina uit BB ook en daar hoor je niemand over!
Het is wel leuk om Natasia constant af te branden? ik weet zeker wanneer jullie Natasia zouden afbranden en Natasia zou in deze discussie zitten en deze discussie zou niet op internet zijn, dan zouden jullie helden allemaal binnen 5 minuten stil en uitgeluld zijn.quote:
Ik vond het heel sterk, hoe ze Van Inkel te grazen nam!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel leuk om Natasia constant af te branden? ik weet zeker wanneer jullie natasia zouden afbranden en natasia zou in deze discussie zitten en deze discussie zou niet op internet zijn, dan zouden jullie helden allemaal binnen 5 minuten stil en uitgeluld zijn.
Je hebt gezien hoe zij de 'ad-rem' jeroentje van Inkel stil kreeg, dan zijn jullie een eitje voor haar![]()
Wanneer ga je beginnen dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Jij vind het sterk om iemand te confronteren met een verleden van alcohol en drugs. Al dan wel of niet waar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het heel sterk, hoe ze Van Inkel te grazen nam!
Maar ook wel een beetje ziek. Ze lijkt me geestelijk niet helemaal in orde.
Ik denk inderdaad dat ik snel uitgeluld zou zijn, omdat ik uit veiligheidsoverwegingen al snel weg zou lopen als iemand op zo'n manier tegen mij zou beginnen. Maar ja, dat is wat lastiger, in dat huis.![]()
Jaaaaaaaa... en als je dan een zinnetje verder leest....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Jij vind het sterk om iemand te confronteren met een verleden van alcohol en drugs.
Je hebt zeker niet door dat die Natasia niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van hersens. En nee ze is niet naar achteren geschoven omdat ze zwart is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel leuk om Natasia constant af te branden? ik weet zeker wanneer jullie Natasia zouden afbranden en Natasia zou in deze discussie zitten en deze discussie zou niet op internet zijn, dan zouden jullie helden allemaal binnen 5 minuten stil en uitgeluld zijn.
Je hebt gezien hoe zij de 'ad-rem' jeroentje van Inkel stil kreeg, dan zijn jullie een eitje voor haar![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa... en als je dan een zinnetje verder leest....
Kijk, die Van Inkel liep natuurlijk wel de moraalridder uit te hangen met de centen van zijn baas. Dus dat Natasia de bal keihard en onverwacht terugkaatst en Jeroentje met zijn bek vol tanden laat zitten, live voor de radio, dat vind ik wel sterk ja.
Maar: haar situatie is totaal anders dan het destijds afkicken van Van Inkel, het is appels met bloemkolen vergelijken.
Dat wilde ik nou ook zeggenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef TheVin het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet door dat die Natasia niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van hersens. En nee ze is niet naar achteren geschoven omdat ze zwart is.![]()
Oke.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze had het geld ook niet op haar bankrekening staan, ze heeft bij elkaar gesprokkeld in haar omgeving.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef crohntje het volgende:
Ik geloof in het goede van Jeroen van Inkel...![]()
idd. vuige, hypocriete geldwolf is hetquote:
Je stinkt er in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef crohntje het volgende:
Ik geloof in het goede van Jeroen van Inkel...![]()
En wat Johndope betreft; het blijkt maar weer dat je géén kritiek mag hebben op een "gekleurd" iemand want het is meteen racisme. Hahaha, van mijn part was Natasia GROEN, maar ze is dom en irritant, onbeschoft en ga zo maar door! En nee, er zit GEEN racisme diep onder in mijn bewustzijn!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je stinkt er in.
Hij zit gewoon te trollen.
Kijk maar eens in zijn posthistorie, wat hij zoal schrijft in topics over moslims, Wilders etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |