Dat zou best weleens kunnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok er trouwens op dat ze filmpjes van thuis krijgen
das leuk ja Rob met de kids terwijl Mo in Tijn's armen ligt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Owwww, dat zou wel heel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok niet op film, maar op berichten van thuis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom weten jullie zo zeker dat ze film mogen kijken?
benieuwd wat Rob dan te zeggen heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop het... na zo'n zware opdracht zijn ze mentaal hartstikke brak! Lekker jankenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
dat zal de verrassing niet zijn denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
En daar zijn Mo en Sa voor uit bed gehaald, een stukje appeltaart
Dan liggen ze zo te slapen, dan zullen het misschien toch verrassende filmpjes zijn om ze wakker te houdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:55 schreef tonja het volgende:
Oh, ze krijgen film geloof ik.
Drowned World Tour.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Concert van Madonna?
Inderdaad, maargoed, videos van thuis zouden toch juist kracht moeten geven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Mo zit bijna te janken van vermoeidheid en dan moeten ze natuurlijk verplicht die film afkijken...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Drowned World Tour.
Ik denk omdat Monique, Sabrina en Rik de concerten van haar in de Amsterdamse Arena hebben gemist. Als goedmakertje.
Het is een Madonnaconcert....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad, maargoed, videos van thuis zouden toch juist kracht moeten geven.
En dan moet de rest maar een paar uur meekijken naar dat concert? Echt belachelijk....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Drowned World Tour.
Ik denk omdat Monique, Sabrina en Rik de concerten van haar in de Amsterdamse Arena hebben gemist. Als goedmakertje.
Dat is niet de bedoeling van Big Brother.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad, maargoed, videos van thuis zouden toch juist kracht moeten geven.
ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is een Madonnaconcert....
En weer wordt er iets geregeld wat voornamelijk de zusjes leuk vinden
Ook zo leuk voor de andere bewoners die niet zo'n Madonnafan ziijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef arneaux het volgende:
[..]. Een appeltaart eten en naar Madonna kijken. Ja, dat is écht iets wat ik wil als ik net 48 uur gedanst heb.
.
Ik las t al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is een Madonnaconcert....
En weer wordt er iets geregeld wat voornamelijk de zusjes leuk vinden
Ja, ze hadden beter een leuke film kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En dan moet de rest maar een paar uur meekijken naar dat concert? Echt belachelijk....
Ik vind de filmpjes van thuis een beter idee. Zeker nu ze zo vermoeid zijn komt dat extra hard aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ze hadden beter een leuke film kunnen doen.
Rik vind dit leuk, Marlies ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Wat me hier dus nog het meeste aan steekt is het feit dat het wederom iets is wat eigenlijk alleen de zusjes leuk vinden...
of omdat ze halfweg zijn een compilatie laten zien van hun eigen in BB tot nu toequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rik vind dit leuk, Marlies ook.
Ze hadden gewoon 1 of andere comedy moeten doen, Friends ofzo.
Dit is niet iets wat iedereen leuk vindt inderdaad... echt stom...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Wat me hier dus nog het meeste aan steekt is het feit dat het wederom iets is wat eigenlijk alleen de zusjes leuk vinden...
Marcia en Mich moeten die capuchon afdoen in huis ofzo. Het vriest binnen niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef berney het volgende:
Marcia ergert zich kapot
NEE!!!! Niet meer op vrijdagavond. Laat ze maar lekker vroeg naar bed gaan en morgen een feest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef ruby het volgende:
Er komt toch wel zuipfeestje vanavond he? Ik zit er namelijk al helemaal klaar voor.
tjonge, niet om woorden verlegen hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Monique niet gewoon slapen in plaats van aandachtstrekkend bij de groep te blijven zitten janken. Opgesodemieterd met die achterbakse en hypocriete aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Monique niet gewoon slapen in plaats van aandachtstrekkend bij de groep te blijven zitten janken. Opgesodemieterd met die achterbakse en hypocriete aandachtshoer.
Nooit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, niet om woorden verlegen he
En een cockteaserquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Gooi er maar een cent in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Wat kijkt Tijn dom, zo met zijn mond open....
De timing is perfectquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef schatje het volgende:
Drowned World Tour.
Zo kijkt hij al altijd. Met z'n centenbakkie. Is ook volgende weekopdracht. Er zoveel mogelijk muntjes in te mikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Wat kijkt Tijn dom, zo met zijn mond open....
groepsindeling:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef schizolientje het volgende:
Zoals ze nu zitten maakt de nieuwe groepsindeling wel heel duidelijk
Er vinden het idd nog een paar leuk....vooral Rik is de grootste Madonna fan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
ja vieze stinkerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:35 schreef Kaleddis het volgende:
'k zie nu pas eigenlijk dat Jeroen gewoon z'n danskleding nog aanheeft![]()
Ze moeten iets voor de maandag uitzending hebben. Ze hebben al hun kruit al verschoten met de laatste tv uitzending. Misschien morgen weer een feestjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Is het eigenlijk een verplichting voor ze hiernaar te kijken?
Enkele bewoners zien er slaperig uit.
En Micheline en Marcia hebben een cappichon op
ouwe grap...je valt in herhaling...kom eens met iets orgineelsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo kijkt hij al altijd. Met z'n centenbakkie. Is ook volgende weekopdracht. Er zoveel mogelijk muntjes in te mikken.
3uur?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Verida het volgende:
hoelang duurt zo'n dvd?
Hehe, dat zou puur sadisme zijn van bb. Tenzij de bewoners naar believen kunnen gaan slapen natuurlijk.quote:
Met mihoen en zwartebonensaus graagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:08 schreef ruby het volgende:
Fenk joe.
Moet je teleurstellen, denk niet dat dat de verrassing isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok niet op film, maar op berichten van thuis.
Dat hebben ze vorig jaar ook gehad, dus dat moet dit jaar ook nog.
Deze duurt 120 minuten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Verida het volgende:
hoelang duurt zo'n dvd?
Dat zal in verband met auteursrechten ofzo wel niet zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:19 schreef Darklight het volgende:
Laat eens wat beelden van het concert zien, zometeen komen die coole animaties, manga style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |