Dan liggen ze zo te slapen, dan zullen het misschien toch verrassende filmpjes zijn om ze wakker te houdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:55 schreef tonja het volgende:
Oh, ze krijgen film geloof ik.
Drowned World Tour.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Concert van Madonna?
Inderdaad, maargoed, videos van thuis zouden toch juist kracht moeten geven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Mo zit bijna te janken van vermoeidheid en dan moeten ze natuurlijk verplicht die film afkijken...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Drowned World Tour.
Ik denk omdat Monique, Sabrina en Rik de concerten van haar in de Amsterdamse Arena hebben gemist. Als goedmakertje.
Het is een Madonnaconcert....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad, maargoed, videos van thuis zouden toch juist kracht moeten geven.
En dan moet de rest maar een paar uur meekijken naar dat concert? Echt belachelijk....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Drowned World Tour.
Ik denk omdat Monique, Sabrina en Rik de concerten van haar in de Amsterdamse Arena hebben gemist. Als goedmakertje.
Dat is niet de bedoeling van Big Brother.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad, maargoed, videos van thuis zouden toch juist kracht moeten geven.
ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is een Madonnaconcert....
En weer wordt er iets geregeld wat voornamelijk de zusjes leuk vinden
Ook zo leuk voor de andere bewoners die niet zo'n Madonnafan ziijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef arneaux het volgende:
[..]. Een appeltaart eten en naar Madonna kijken. Ja, dat is écht iets wat ik wil als ik net 48 uur gedanst heb.
.
Ik las t al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is een Madonnaconcert....
En weer wordt er iets geregeld wat voornamelijk de zusjes leuk vinden
Ja, ze hadden beter een leuke film kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En dan moet de rest maar een paar uur meekijken naar dat concert? Echt belachelijk....
Ik vind de filmpjes van thuis een beter idee. Zeker nu ze zo vermoeid zijn komt dat extra hard aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ze hadden beter een leuke film kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |