Rik vind dit leuk, Marlies ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Wat me hier dus nog het meeste aan steekt is het feit dat het wederom iets is wat eigenlijk alleen de zusjes leuk vinden...
of omdat ze halfweg zijn een compilatie laten zien van hun eigen in BB tot nu toequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rik vind dit leuk, Marlies ook.
Ze hadden gewoon 1 of andere comedy moeten doen, Friends ofzo.
Dit is niet iets wat iedereen leuk vindt inderdaad... echt stom...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Wat me hier dus nog het meeste aan steekt is het feit dat het wederom iets is wat eigenlijk alleen de zusjes leuk vinden...
Marcia en Mich moeten die capuchon afdoen in huis ofzo. Het vriest binnen niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef berney het volgende:
Marcia ergert zich kapot
NEE!!!! Niet meer op vrijdagavond. Laat ze maar lekker vroeg naar bed gaan en morgen een feest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef ruby het volgende:
Er komt toch wel zuipfeestje vanavond he? Ik zit er namelijk al helemaal klaar voor.
tjonge, niet om woorden verlegen hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Monique niet gewoon slapen in plaats van aandachtstrekkend bij de groep te blijven zitten janken. Opgesodemieterd met die achterbakse en hypocriete aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Monique niet gewoon slapen in plaats van aandachtstrekkend bij de groep te blijven zitten janken. Opgesodemieterd met die achterbakse en hypocriete aandachtshoer.
Nooit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, niet om woorden verlegen he
En een cockteaserquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef arneaux het volgende:
Gooi er maar een cent in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Wat kijkt Tijn dom, zo met zijn mond open....
De timing is perfectquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef schatje het volgende:
Drowned World Tour.
Ik denk omdat Monique, Sabrina en Rik de concerten van haar in de Amsterdamse Arena hebben gemist. Als goedmakertje.
Zo kijkt hij al altijd. Met z'n centenbakkie. Is ook volgende weekopdracht. Er zoveel mogelijk muntjes in te mikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Wat kijkt Tijn dom, zo met zijn mond open....
groepsindeling:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef schizolientje het volgende:
Zoals ze nu zitten maakt de nieuwe groepsindeling wel heel duidelijk
Er vinden het idd nog een paar leuk....vooral Rik is de grootste Madonna fan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
ja vieze stinkerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:35 schreef Kaleddis het volgende:
'k zie nu pas eigenlijk dat Jeroen gewoon z'n danskleding nog aanheeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |