Vraag me achteraf af of iemand die na zoiets al instort wel geschikt zou zijn geweest als eigenaar/voorzitter hoe het ook moge heten.quote:Steven Rottier, de man die de gemoederen bij en rond Feyenoord drie dagen bezighield, is ingestort en opgenomen in het ziekenhuis. Vrijdag werd de 38-jarige zakenman naar voren geschoven als de nieuwe suikeroom in De Kuip. Samen met andere investeerders zou hij Feyenoord willen overnemen. Zaterdag wilde hij dit nieuws noch bevestigen noch ontkennen. Toen later in het weekeinde de geldschieters, die Rottier vertegenwoordigde, afhaakten, stortte hij in. Rottiers familie greep in en liet hem opnemen. Als twintiger werd Rottier al eens eerder opgenomen.
Met dank aan Derksenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit wordt wel een heel bizar verhaal zo.
Oke.. hij heeft van z'n hobby z'n werk gemaakt danquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Feijenoord de grond in trappen is gewoon z'n hobby.. Niet z'n werk.
Dat gun je niemandquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Derksen moet live voor de tv een nekschot krijgen
Maar serieus, ik hoop echt dat die kerel morgen verongelukt
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog wel een lijstje hoor...
Vind het maar een vaag verhaal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als die investeerder werkelijk door het nieuws van Derksen is gekapt dan wel
Eens. Mensen hier weten blijkbaar niet wat 'journalist' precies inhoudt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Don't shoot the messenger
Deze 'journalist' heeft Feyenoord en Rottier zwaar beschadigd. Rottier komt er nog wel bovenop..quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Mensen hier weten blijkbaar niet wat 'journalist' precies inhoudt.
Houd toch op. Derksen komt altijd met de groots mogelijke bullshit op de proppen. Alles om dat prul, genaamd Voetbal International, te vullen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Mensen hier weten blijkbaar niet wat 'journalist' precies inhoudt.
Pffff.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk vind Rottier een nieuwe investeerder! Kunnen we nergens onze steun geven aan Rottier???
Joroenvdherik, bouw jij eens een mooie Rottier fanpage waar we berichten voor de beste man achter kunnen laten![]()
Als het klopt dat Derksen was ingelicht door een van de direct betrokkenen van Rottier is het niet zijn schuld. Wat doet een journalist als hij wordt ingelicht en een scoop heeft? Juist, het nieuws als eerste brengen, dat is volstrekt normaal. Het lijkt me sterk dat een andere journalist in zijn positie iets anders gedaan zou hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Deze 'journalist' heeft Feyenoord en Rottier zwaar beschadigd. Rottier komt er nog wel bovenop..
Die kale had op kunnen rotter als Rottier voor 51% aandelen had gekocht. Nu gaat Feyenoord praten met Rottier als investeerder.... Dus met andere woorden, dit bestuur gaat verder, maar dan met meer geld waar je rente over moet betalen. Daar heb ik dus helemaal geen zin in!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pffff.
Laat eerst die kale maar opkankeren. Nu komt het op mij over alsof Jorien even wat vriendjes naar voren schuift om zijn plek over te nemen...
Derksen lult altijd, dus dat zal nu ook wel zo zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het klopt dat Derksen was ingelicht door een van de direct betrokkenen van Rottier is het niet zijn schuld. Wat doet een journalist als hij wordt ingelicht en een scoop heeft? Juist, het nieuws als eerste brengen, dat is volstrekt normaal. Het lijkt me sterk dat een andere journalist in zijn positie iets anders gedaan zou hebben.
Het is heel sneu voor Rottier aangezien hij vanuit de anonimiteit in één keer bekend werd en op deze manier pijnlijk gezichtsverlies lijdt.
Maar dat Derksen aanrekenen is gewoon zoeken naar een zwart schaap. Nou is het te begrijpen dat jullie, in deze moeilijke tijden, daar erg naar op zoek zijn.![]()
bij mijn dorpquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:41 schreef zevenkamp het volgende:
Met ze allen op bezoek daar.
Nee, het bestuur is het zwarte schaapquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het klopt dat Derksen was ingelicht door een van de direct betrokkenen van Rottier is het niet zijn schuld. Wat doet een journalist als hij wordt ingelicht en een scoop heeft? Juist, het nieuws als eerste brengen, dat is volstrekt normaal. Het lijkt me sterk dat een andere journalist in zijn positie iets anders gedaan zou hebben.
Het is heel sneu voor Rottier aangezien hij vanuit de anonimiteit in één keer bekend werd en op deze manier pijnlijk gezichtsverlies lijdt.
Maar dat Derksen aanrekenen is gewoon zoeken naar een zwart schaap. Nou is het te begrijpen dat jullie, in deze moeilijke tijden, daar erg naar op zoek zijn.![]()
Wat is er dan gelul aan wat hij zegt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Derksen lult altijd, dus dat zal nu ook wel zo zijn.
Van de week zal er wel weer wat uit komen waaruit blijkt dat hij geen gelijk heeft. En volgende uitzending loopt hij alles weer recht te lullen. Dat is iedere week zo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is er dan gelul aan wat hij zegt?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef ASroma het volgende:
ach om feyenoord te redden moet er een suikeroom in de vorm van een familie Brenninkmeijer ofzo op de proppen komen, bodemloze put![]()
![]()
![]()
Bron?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |