Ja. Zondag ga ik, vaak twee keer, naar de kerk. Dat vind ik belangrijker dan voetbal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus, meen je dat
Ik ga op zondag ook naar de kerk in Rotterdam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja. Zondag ga ik, vaak twee keer, naar de kerk. Dat vind ik belangrijker dan voetbal.
Ja, maar ik ga de laatste tijd nog maar weinig naar wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Dus je gaat eigenlijk bijna alleen maar naar de KNVB-beker en CL/UEFA?
Woon je ook in Staphorst ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja. Zondag ga ik, vaak twee keer, naar de kerk. Dat vind ik belangrijker dan voetbal.
De Tempel aan de Maasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga op zondag ook naar de kerk in Rotterdam.
Zucht, nee. In Maarssen (5 km van Utrecht vandaan). Er zijn meer gelovigen dan alleen in Staphorst hoor.quote:
Nee, die is er dan niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat een onzin die TT. Zonder joden in het uitvak is het idd minder leuk, maar de wedstrijd wordt gewoon gespeeld, dus de klassieker is er gewoon.
Vast niet zo snel als de moslimsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht, nee. In Maarssen (5 km van Utrecht vandaan). Er zijn meer gelovigen dan alleen in Staphorst hoor.
Sterker nog, het aantal christenen groeit juist het meest in Amsterdam en Rotterdam.
Wie doet dat danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kan er trouwens niet gekapt worden met Koningdavid constant op z'n geloof af te zeiken? Erg triest.
Nogmaals, zelfs in een lege Kuip is Feyenoord - Ajax nog DE klassieker. Wel een minder leuke natuurlijk.quote:
Was je erbij 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat een onzin die TT. Zonder joden in het uitvak is het idd minder leuk, maar de wedstrijd wordt gewoon gespeeld, dus de klassieker is er gewoon.
Je vergeet Castelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vast niet zo snel als de moslims![]()
Gyan, Konterman en Paauwe zijn dus ook een beetje jouw helden?
2 topics terug ofzo liepen er hier een aantal mensen dat te doen, en nu werd er weer over Staphorst iets geroepen ofzo.quote:
Je bent zeker ook zo een gristenjong.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
2 topics terug ofzo liepen er hier een aantal mensen dat te doen, en nu werd er weer over Staphorst iets geroepen ofzo.
Is gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
2 topics terug ofzo liepen er hier een aantal mensen dat te doen, en nu werd er weer over Staphorst iets geroepen ofzo.
Meest sfeerloze, saaie klassieker (tijdens de wedstrijd danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was je erbij 2 jaar geleden?[quote]Ja, dat was ik zeker![]()
Ach maak je niet druk, doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Sport verbroedertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vergeet Castelen.![]()
Nee, ik ben niet speciaal voor christelijke sporters ofzo, ik vind het leuk als ze het zijn, maar het maakt ze niet een betere voetballer ofzo.
Ik bedoel, een van mijn favo voetballers (zie avatar) is moslim.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je bent zeker ook zo een gristenjong.
Mwah, niet veel mensen in het stadion hadden dat door, de wedstrijd was vanaf minuut 10 ofzo al dood.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen waren ook niet met hun hoofd bij de wedstrijd, omdat er buiten een paarhonderd joden vast stonden.
Als de uitslag trouwens anders was geweest, was er echt wel meer sfeer geweest.
Ik zag anders gigantisch veel mensen tegen de ramen aanrammen, en de hele bovenste rijen stonden naar buiten te kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mwah, niet veel mensen in het stadion hadden dat door,
Dat wel ja.quote:de wedstrijd was vanaf minuut 10 ofzo al dood.
Maar het lag ook niet echt 100 % aan het feit dat het uitvak leeg was denk ik.quote:En Feyenoord heeft tijdens de wedstrijd heel lang voorgestaan, dus daar ligt het dan niet aan.
Inderdaad, maar als je 1e ring zit weet je dus nog niet wat er aan de hand is...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik zag anders gigantisch veel mensen tegen de ramen aanrammen, en de hele bovenste rijen stonden naar buiten te kijken
[..]
Dat wel ja.
[..]
Maar het lag ook niet echt 100 % aan het feit dat het uitvak leeg was denk ik.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
hahaaquote:Ten Cate sluit komst Boutahar uit
Foto: Orangepictures
13 oktober 2006, 17:16
Door: Jelmer Geerds
Said Boutahar vertrekt niet naar Ajax. De middenvelder van NEC werd nadrukkelijk in verband gebracht met de Amsterdammers. Trainer Henk ten Cate maakte tegenover RTV NH een einde aan de speculaties.
"Ik heb gezegd dat ik zo'n type als Boutahar een goede speler vind. Dat is alles. Maar hij is niks voor Ajax", sprak Ten Cate klip en klaar. Eerder liet de Ajax-coach nog weten op zoek te zijn naar een 'type Boutahar' als versterking voor zijn elftal, maar met die omschrijving werd slechts een type voetballer bedoeld, zo blijkt nu.
Boutahar droomde al stiekem van een overstap naar Amsterdam en bekende openlijk een transfer naar Ajax wel te zien zitten.
nu alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben jullie vandaag ook zo'n mooie DVD in de bus gehad van Feyenoord met alle goals van vorig seizoen?![]()
Tsjah, nu zal hij wel naar ons toekomen...quote:
Vandaag pas? Die heb ik drie maanden in mijn bezit...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben jullie vandaag ook zo'n mooie DVD in de bus gehad van Feyenoord met alle goals van vorig seizoen?![]()
quote:
Heb je nou Harry in je avatar of is dat Saidi?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vandaag pas? Die heb ik drie maanden in mijn bezit...
Mja, dat zal wel weer aan die verrekte klantenservice liggen. Ik had aangegeven voor het einde van het seizoen dat ik van Z naar W over wilde stappen. Ik kreeg doodleuk gewoon weer een seizoenskaart voor Z thuis. Ik gebelt: ja sorry meneer foutje... Naja ik wachten en wachten, paar keer gebelt.... Naja uiteindelijk kreeg ik een telefoontje dat ik hem bij de klantenservice op kon komen halen. Heb daar GVD 3 kwartier in de rij gestaan tijdens de 1e thuiswedstrijd van dit seizoen. Allemaal door hun fout! Dat die lui zich nog klantenservice mogen noemenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vandaag pas? Die heb ik drie maanden in mijn bezit...
Saidi... Lijkt me duidelijk tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Heb je nou Harry in je avatar of is dat Saidi?
Wat denk jezelf, joh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Saidi toch.. oude shirtsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
quote:Donderdagavond zijn vertegenwoordigers van veel supportersclubs binnen het legioen van Feyenoord bij elkaar geweest. Eensluidend is hun oordeel over de eerste stap, die moet worden genomen. Middels onderstaand persbericht willen ze dit nogmaals benadrukken.
Persbulletin
Rotterdam, 12 oktober 2006
In een officieel schrijven van 2 oktober 2006 heeft Feyenoord Rotterdam N.V. haar achterban aangeschreven. In dit schrijven is onder meer een commissie aangekondigd onder leiding van oud-voorzitter Gerard Kerkum, die verder zou moeten bestaan uit twee afgevaardigden uit het Feyenoord Legioen, een oud-speler als ook twee vertegenwoordigers van het aan Feyenoord gerelateerde bedrijfsleven. Deze commissie zou de Raad van Commissarissen en de directie van Feyenoord binnen drie maanden moeten adviseren over diverse aspecten van de toekomstige organisatiestructuurr.
Ondergetekenden van dit schrijven, vertegenwoordigers van diverse bloedgroepen binnen het Feyenoord Legioen, hebben vandaag besloten geen zitting te nemen in deze commissie zolang Jorien van den Herik en diens medecommissarissen in functie zijn binnen Feyenoord Rotterdam N.V.. Binnen het Feyenoord Legioen is het draagvlak voor c.q. vertrouwen in hen tot het nulpunt gedaald. Naar onze mening staan zij de ontwikkeling van de club in de weg.
In het belang van Feyenoord verzoeken wij langs deze weg de Raad van Commissarissen nogmaals per direct op te stappen. Na hun vertrek willen ondergetekenden deelnemen aan een commissie, die zich buigt over de toekomst van de club, teneinde Feyenoord terug te brengen daar waar de club hoort, aan de top
Namens de Feyenoord Supportersvereniging, voorzitters Feyenoord Supporters Platform, S.C.F, FIIIR en Lunatic News.
Bron: Feyenoord Supportersvereniging
Hmm, wist niet dat die ook inspraak hadden in dit soort zaken.quote:Namens de Feyenoord Supportersvereniging, voorzitters Feyenoord Supporters Platform, S.C.F, FIIIR en Lunatic News.
Tuurlijk hebben ze dat. Zijn twee belangrijke groepen onder de supporters van Feijenoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat die ook inspraak hadden in dit soort zaken.
Wie is Rottier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef kollie het volgende:
Rottier neemt het zooitje over zegt Derksen net.
Oké, dat wist ik nooit. Dacht eerder dat ze door Feyenoord in een hoekje werden gedrukt...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze dat. Zijn twee belangrijke groepen onder de supporters van Feijenoord.
Iemand met een hele hoop geld. OA van Davilex, software enzo. Althans dat zei Johan Derksen net. Steven Rottier heet ie geloof ik, maar pin me er niet op vast.quote:
Sommige van die gasten zijn kind aan huis daar. Al zal dat ook vaak komen door SV's enzo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik nooit. Dacht eerder dat ze door Feyenoord in een hoekje werden gedrukt...
Kuyt weer terug. Dan zal die wel aardig wat poen moeten hebbenquote:"Van den Herik maakt plaats voor suikeroom"
"Feyenoord heeft een grote investeerder gevonden die de club wil overnemen", dat meldde Johan Derksen vrijdagavond op RTL7.
Het zou gaan om Rotterdammer Steven Rottier die directeur is van het softwarebedrijf Davilex. Die onderneming is ook al een aantal jaren sponsor bij De Graafschap. Jorien van den Herik zou zijn fiat hebben gegeven aan de overname van Feyenoord en plaats willen maken voor de nieuwe investeerder.
De president-commissaris heeft altijd aangegeven dat hij best plaats wil maken voor een suikeroom mits die een goed plan en voldoende financiële middelen heeft om de club over te nemen. Rottier zou zeer ambitieuze plannen hebben met Feyenoord, zo heeft hij al bij Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Dirk Kuijt, geïnformeerd wat het zou kosten om de spits van Liverpool terug te halen naar De Kuip.
Volgens Derksen zal Feyenoord het nieuws over de overname en het vertrek van Van den Herik in de komende week bekend willen maken.
Bron: RTV Rijnmond
Ja, maar volgens mij zal Kuijt over 5 jaar nog voor niks voor Feyenoord willen spelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Over 5 jaar misschien wel
Hij was ook spottend bedoeld...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk, doe ik ook niet.
Ik ben hier volgens mij al christelijke kutjood (die is best grappig, als je erover nadenkt) en gristenhond genoemd, maar ze bedoelen het lief hoor.![]()
Ik ook nog niet. Eerst de plannen openbaar maken... Niet terug naar begin jaren '90...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:16 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil eerst dat die kale oprot, dan pas kan er door een interim-bestuur gekeken worden naar vervanging. Dit zaakje vertrouw ik eerlijk gezegd niet.
Als het een fan is, prijzen misschien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef venomsnake het volgende:
Niemand die zomaar geld in een club pompt, ik neem aan dat ie er iets voor terug wil. (mocht het waar zijn)
Bizar ja. Maar ondanks dat wel een leuk bericht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:41 schreef Cart_man het volgende:
Wat een sukkel eigenlijk. Kuijt komt echt niet meer terug nu hij bij Liverpool speelt.
Ik weet niet wat de omzet van dat bedrijf is eigenlijk? Maar Nederlandse bedrijven (op Philips e.d. na) kunnen nooit 150 miljoen ofzo in een club steken...quote:
Het zou natuurlijk geweldig zijn als een fan al zijn centen in zijn favo club wil steken zonder allemaal zakelijke eisen/belangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:31 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als het een fan is, prijzen misschien?
Ze maken alleen nog maar business software, en echt groot zijn ze er niet in, dus de omzet zal ook niet torenhoog zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de omzet van dat bedrijf is eigenlijk? Maar Nederlandse bedrijven (op Philips e.d. na) kunnen nooit 150 miljoen ofzo in een club steken...
Wat is het nut van deze reactie? Echt hoor, rot dan gewoon op. Irritant jong. Je hoeft echt NIET overal je zuigende mening op te geven.quote:
Ik geef toch een inhoudelijke reactie piemelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is het nut van deze reactie? Echt hoor, rot dan gewoon op. Irritant jong. Je hoeft echt NIET overal je zuigende mening op te geven.![]()
Dat kan je toch niet serieus nemen?quote:Rottier zou zeer ambitieuze plannen hebben met Feyenoord, zo heeft hij al bij Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Dirk Kuijt, geïnformeerd wat het zou kosten om de spits van Liverpool terug te halen naar De Kuip.
Omzet is ook niet echt belangrijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze maken alleen nog maar business software, en echt groot zijn ze er niet in, dus de omzet zal ook niet torenhoog zijn.
Ga maar lekker verder dromen als jij denkt dat er een geldschieter komt die zulke bedragen wil investeren in Feijenoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de omzet van dat bedrijf is eigenlijk? Maar Nederlandse bedrijven (op Philips e.d. na) kunnen nooit 150 miljoen ofzo in een club steken...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal VakantieRacer halen, kunnen ze Dirk terug kopen![]()
A2-racer was wel vet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, ik heb van Davilex nog zo'n heel oud Football-manager spel liggen hier. Met Wim Kieft als presentator
Tijdens de wedstrijd, stuk of 19x, 'kansen te over, maar met alleen kansen win je de wedstrijd niet!'
Davilex is idd op game-gebied wel heel erg triest
ok 150 miljoen zal niet snel gebeuren. Maar als je die bedragen ziet die in Schalke gestopt worden is mijn opmerking nog niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga maar lekker verder dromen als jij denkt dat er een geldschieter komt die zulke bedragen wil investeren in Feijenoord.
Misschien net het verschil om PSV en Ajax voorbij te streven.quote:Wanneer er een nieuwe voorzitter/geldschieter komt, dan zal deze max. 10 tot 20 miljoen investeren en geen torenhoge bedragen...
Inderdaad, Marco Bakker nadoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, kon je onder de ArenA rijden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef venomsnake het volgende:
Dus, misschien een suikeroompje gevonden..![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan heb je nog geluk, ik had de Hans Kraaij Sr. versie
Nee, dat denken alleen de domme mensen. Hij is feyenoord-dude.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Die is toch gereincarneerd in Steve_I?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat denken alleen de domme mensen. Hij is feyenoord-dude.
Niet van Tymoschuk of hoe heette die gozer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zal vannacht lekker slapen en dromen van Kaka, Makaay, Ronaldinho, Jolanthe van Kasbergen, en Nedved!![]()
Leuk gekopiëerd van pinda.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zal vannacht lekker slapen en dromen van Kaka, Makaay, Ronaldinho, Jolanthe van Kasbergen, en Nedved!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |